Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of dat de waarheid is, is nog altijd in het geding volgens mijn informatie.
Al ziet het er wel slecht voor hem uit, ja.
Of hij het verdiend heeft, dat laat ik aan de rechtbank. Maar daar is wel iets voor te zeggen.
Anyway, ik heb nu enig idee hoe dit moet zijn.

O.T. :. Als ik weer thuis ben, dan komt Tanja mij zeer snel gezelschap houden, zij is er volgens mijn informatie geheel klaar voor!
Alleen ben ik nog wel enkele weken in het ziekenhuis aanwezig heb ik begrepen.
Maar men heeft gelukkig geduld en ze geven deze hulphond niet aan een andere gegadigde en dat is al heel wat!
Had ook zomaar gekund....
Tanja komt naar mij!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Of dat de waarheid is, is nog altijd in het geding volgens mijn informatie.
Al ziet het er wel slecht voor hem uit, ja.
Of hij het verdiend heeft, dat laat ik aan de rechtbank. Maar daar is wel iets voor te zeggen.
Anyway, ik heb nu enig idee hoe dit moet zijn.
Klik om te vergroten...
Taghi woont nu ook in de EBI.
Als je ziet waar hij zat in Dubai vraag ik me af waar het slechter is.

Wonen en leven in vrijheid is veel waard. Altijd maar over je schouder moeten kijken omdat je jezelf moet verstoppen voor overheid of boze concurrentie is geen leven man.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg uitstekende zorg, daar zijn geen problemen mee.
Maar ik ben liever thuis.
Met een hulphond. In casus Tanja straks.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jee Corona ook nog..
Ik ook sinds gisteren alles is eerst saai en dan word ik erin meegetrokken. Aan de ene kant de pech een saturatie van 84/90 te hebben. Schommelend per moment van de dag. Maar overleven. Slapen. En eten pakken of de wc halen alsof je 10 kilometers door het strand heb gesprint. Ik hou niet eens meer bij hoelang ik t heb. Overleven en slapen.

Maargoed. Sorry dat ik je topic even kaapte. Enig idee wanneer Tanja komt,? Vind het veel knap van je dat je je niet verder tegen de situatie van Tasja. Omdat de realiteit er al is. En wie weet wat er was gebeurt als die idiote hond Tasja weer tegenkwam. Ook honden kunnen ptss krijgen of behouden.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook meegemaakt dat een hulphond wel bleef maar zelf hulp nodig had. Die hond werd steeds minder zichzelf.want een hulphond. Dat is wat ie doet. Dat niet "goed" kunnen. En de hond die dat ervaart werd daar ook depri van en heel erg van door de war.

Het is misschien een schrale troost.
Jij en tasja hadden dit nooit mogen meemaken. Maar nu krijgen jullie beiden de kans allebei hulp te krijgen. Ik duim voor je zandman.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zodra ik uit het ziekenhuis kom, komt Tanja mij helpen. Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren....
Ja, het conditie verlies bij corona is enorm!
Ik ben buiten adem als ik een trap opgeklommen ben. Jazeker!
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Zodra ik uit het ziekenhuis kom, komt Tanja mij helpen. Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren....
Ja, het conditie verlies bij corona is enorm!
Ik ben buiten adem als ik een trap opgeklommen ben. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Jeetje. Wat is je saturatie nu? Hij blijft schommelen. Maar ik vroeg of ik mocht kiezen. Ik heb gekozen voor hulp thuis.
Ik weet dat mocht er gekozen moet worden. Ik ivm leeftijd etc voorrang wil krijgen.
Dat wil ik niet. Ik ben blij dat je Tanja hebt om voor te gaan en door te zetten. Hoop dat het toch motiveert.

Ik ben blij dat je de de beste zorg krijgt. Ik hoop tenminste dat je dat zo ervaart.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Ik krijg uitstekende zorg, daar zijn geen problemen mee.
Maar ik ben liever thuis.
Met een hulphond. In casus Tanja straks.
Klik om te vergroten...
Hè bah zandman, ben je heel erg ziek? Of is er zicht op dat je naar huis kan?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het gaat allemaal nog wel even duren voordat ik naar huis kan. Ja.
Met het toenemen van de leeftijd nemen ook lichamelijke klachten toe....
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeeeeeejtje ik had even niet meegelezen, wat heftig Zandman! Heel er veel beterschap en een dikke knuffel!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die knuffel zou ik in het echt best eens willen krijgen zogezegd. Maar ja ..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb best wel geluk gehad met Tasja.
Zwarte honden worden wat moeilijker geplaatst omdat er nogal wat mensen zijn, die onder geen beding een zwarte hond willen...en dus kreeg ik haar sneller, dan anders.
Ik zeg dus " MAZZELTOV"!
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jij allemaal moet doorstaan kunnen wij ons geen voorstelling van maken. Wat jij allemaal gezien en mee gemaakt hebt. Ik heb altijd al respect gehad voor jou sinds ik op dit forum kom. Kan je zeggen dat het respect alleen maar nog groter geworden is. Wat ik wel weet is wat de band tussen een hond en mens kan zijn. Die is namelijk echt en puur een vriendschap band die je met geen mens op aarde kunt hebben. Ik gun je dit van harte. Weet zeker dat je er heel veel aan gaat hebben. Heel veel plezier met bonden. Ik hoop dat we nog vele mooie en leuke posts van jou mogen verwachten. Wens jou en Tasja heel veel liefde en geluk toe.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank voor deze positieve woorden!
Ik krijg er goeie zin van!
Niet te geloven maar ze wordt al wat rustiger!
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@De Zandman

Ben je al lekker een eind wezen wandelen met Tasja? Er is geen betere manier voor Tasja om te binden met zijn baasje dan een lekkere lange wandeling.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bijzonder! Hoop dat je goed hebt geslapen vannacht. Veel plezier en liefde van je nieuwe vriendin❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dank, vannacht heb ik weinig slaap gehad, alle nieuwigheden waren iets teveel om tot rust te komen, ik ga ervan uit dat het vannacht beter gaat en dat, zo nodig, Tasja haar hulp verleent.
We hebben twee keer een eind gewandeld.
En zojuist weer. Het gaat goed!
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
We hebben twee keer een eind gewandeld.
En zojuist weer. Het gaat goed!
Klik om te vergroten...
Geweldig man. Ik ben zo blij voor je. Vergeet niet te spelen met Tasja! Het is eigenlijk nog maar een kind en ook spelen met je hond zal zorgen voor een sterke band.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thnx! Komt goed! Vannacht zou het al eens tot een testje kunnen komen...alhoewel ze er nog maar zo kort is, neem ik haar niets kwalijk als het nog niet lukt...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Fantastisch allemaal om te lezen.. Ik had vorige week nog een intake gesprek met kngf maar dan als pleeggezin voor het 1e jaar.

Ik weet niet of ik het doe, maar als ik dan jouw verhaal zo lees, dan besef ik weer hoe bijzonder het is en waar je het voor doet.

Heb er alle vertrouwen in dat die band goed zit en blijft, wat je schrijft. Samen uit, samen thuis.

Als het goed is mag je overal in met haar werkhesje aan. Misschien loopt dat in de praktijk anders.

Ik wens jullie een goede nacht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."