Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Super man !.
Hopenlijk word het wat tussen jullie , keep is posted !.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blij voor jou :blush:

Een maatje die er altijd voor je is :blush:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Ze is nog wat ",unheimlich" maar dat komt goed
Ze is heel vriendelijk i.i.g
Ze heeft een bench naast mijn bed de deur daarvan blijft natuurlijk open!
Ze moet wennen natuurlijk en met mijn poezen geeft geen enkel probleem!
Klik om te vergroten...
Top man !
dik gegund , hoop dat je snel connectie maakt.
Maar zo te horen lukt dat al aardig 🥰.
Onwijs veel liefde ga je krijgen , maar ook je aandacht in moeten steken natuurlijk.
Wat het een nog leuker ervaring voor jouw maakt hopenlijk !

keep is posted ! 😍
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super, een maatje die je in de gaten houdt en voor rust zorgt wanneer je het nodig hebt! Jullie krijgen vast een hele mooie band met elkaar.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fantastisch nieuws!
Mag ik vragen van welke stichting ze komt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Ze is nog wat ",unheimlich" maar dat komt goed
Ze is heel vriendelijk i.i.g
Ze heeft een bench naast mijn bed de deur daarvan blijft natuurlijk open!
Ze moet wennen natuurlijk en met mijn poezen geeft geen enkel probleem!
Klik om te vergroten...
Geweldig!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Klik om te vergroten...
Top man! Zo'n hond zal je zeker helpen. Als je dan wakker bent uit je flashbacks of nachtmerries is er tenminste iemand bij die je emoties op dat moment ook aanvoelt en zo gaan je dagen en nachten dragelijker zijn wetend dat je niet alleen bent.
M'n pa heeft sinds zijn tijd bij de Para's in Rwanda daardoor s'nachts veel last van dingen die hij gezien en gedaan heeft. Hoor ik hem vaak roepen uit angst waar ik hem moet wakker schudden voor soms minuten. Vaak weent hij dan ook als ie dan echt wakker is. Zo bleef ik dan bij me pa heel veel in bed slapen dat hij niet alleen was en dan had hij er minder last van.
Daarom ben ik er wel zeker van als die band er is met die hond wat zeker wel komt dat je nachten beter zullen zijn. Gewoon een aanraking of wetend dat er iemand is kan al meer dan genoeg zijn.

De Zandman zei:
Technische uitleg vwb dat tankwrak:
Deze schijnt panne te hebben gekregen, en kwam stil te staan.
En stilstaan met zo'n ding is zelfmoord Drie inzittenden kregen niet de kans om
uit dat voertuig te komen omdat hij getroffen werd door een projectiel soort dat vertraagd ( enkele milliseconden) na de doorslag ontploft
een keurig cirkel rond gaatje erin en binnen ontstaat een enorme drukgolf die alles vernietigt en een straal witheet metaal dat meteen alle zuurstof opzuigt
En het eindresultaat is dus heel wat anders, dan in films te zien is want je komt er niet duizelig uit.... nee, niet bepaald.
Ook al ben je geoefend, en hard, dit is een aanblik die je nooit meer vergeet
En dan die reuk...die geur..!
Klik om te vergroten...
Wat je hier zei op het einde in je bericht van de geur of reuk zei me pa exact hetzelfde. Soms gebeurt het dat hij wel eens iets zegt en dan zegt hij als je decompenserende lichamen langs de weg ziet en die geur ruikt dat er sommige gewoon overgeven en dat je zoiets nooit vergeet.
Soms heeft hij wel nog iets anders verteld en zoals je ongeveer zegt van in de films of tv klopt er niet veel van tot eigenlijk niets. Iemand ze keel oversnijden en dan dood zijn achter 2 seconden in een film klopt ook niet, als ik het hoor van m'n pa hoe het echt gaat is het geen aangename dood.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd met Tasja! En ook nog een retriever ook. Ontzettend lieve rustige honden met een koppie waar je meteen verliefd op wordt. (mooie lange snuit) Een jaar oud, eigenlijk nog een pup of net pup-af. Uiteraard is ze nog een beetje uit haar doen. Zij komt ook in een hele nieuwe omgeving waaraan ze moet wennen en het is een jonge tiener. Maar met Tasja zul je snel een liefdevolle band opbouwen, een geweldige hulp voor je. Nogmaals gefeliciteerd met deze aanwinst in je leven. Ik twijfel er niet aan dat je leven een meer positieve wending nemen zal met zo'n elegante dame als Tasja aan je zijde.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Ze is nog wat ",unheimlich" maar dat komt goed
Ze is heel vriendelijk i.i.g
Ze heeft een bench naast mijn bed de deur daarvan blijft natuurlijk open!
Ze moet wennen natuurlijk en met mijn poezen geeft geen enkel probleem!
Klik om te vergroten...
Yes!!

Even opgezocht, wat een lieve koppies hebben ze. :hearteyes:

Komt goed ja, veel plezier!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze heeft vannacht zelfs naast me op bed geslapen en is al heel rustig moet ik zeggen
Ikzelf heb weinig geslapen omdat ik te gespannen was over hoe het gaan zou
Maar het gaat al heel goed voor de eerste keer!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Fantastisch nieuws!
Mag ik vragen van welke stichting ze komt?
Klik om te vergroten...
Opm
Ik ben een voorzichtig mens, vanwege privacy/ herkenning kan ik dit helaas niet zeggen...sorry
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb best wel geluk gehad met Tasja.
Zwarte honden worden wat moeilijker geplaatst omdat er nogal wat mensen zijn, die onder geen beding een zwarte hond willen...en dus kreeg ik haar sneller, dan anders.
Ik zeg dus " MAZZELTOV"!
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jij allemaal moet doorstaan kunnen wij ons geen voorstelling van maken. Wat jij allemaal gezien en mee gemaakt hebt. Ik heb altijd al respect gehad voor jou sinds ik op dit forum kom. Kan je zeggen dat het respect alleen maar nog groter geworden is. Wat ik wel weet is wat de band tussen een hond en mens kan zijn. Die is namelijk echt en puur een vriendschap band die je met geen mens op aarde kunt hebben. Ik gun je dit van harte. Weet zeker dat je er heel veel aan gaat hebben. Heel veel plezier met bonden. Ik hoop dat we nog vele mooie en leuke posts van jou mogen verwachten. Wens jou en Tasja heel veel liefde en geluk toe.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank voor deze positieve woorden!
Ik krijg er goeie zin van!
Niet te geloven maar ze wordt al wat rustiger!
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@De Zandman

Ben je al lekker een eind wezen wandelen met Tasja? Er is geen betere manier voor Tasja om te binden met zijn baasje dan een lekkere lange wandeling.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bijzonder! Hoop dat je goed hebt geslapen vannacht. Veel plezier en liefde van je nieuwe vriendin❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dank, vannacht heb ik weinig slaap gehad, alle nieuwigheden waren iets teveel om tot rust te komen, ik ga ervan uit dat het vannacht beter gaat en dat, zo nodig, Tasja haar hulp verleent.
We hebben twee keer een eind gewandeld.
En zojuist weer. Het gaat goed!
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
We hebben twee keer een eind gewandeld.
En zojuist weer. Het gaat goed!
Klik om te vergroten...
Geweldig man. Ik ben zo blij voor je. Vergeet niet te spelen met Tasja! Het is eigenlijk nog maar een kind en ook spelen met je hond zal zorgen voor een sterke band.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thnx! Komt goed! Vannacht zou het al eens tot een testje kunnen komen...alhoewel ze er nog maar zo kort is, neem ik haar niets kwalijk als het nog niet lukt...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Om 12.00 uur mag ik haar opzoeken, en dat gacik dus doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."