#1
Wauw dat is echt super goed nieuws!!!.
Ben onwijs blij voor je!!.
Houd ons op de hoogte hoe het gaat, ben erg benieuwd!! 🥰😊
Ben onwijs blij voor je!!.
Houd ons op de hoogte hoe het gaat, ben erg benieuwd!! 🥰😊
Geweldig nieuws man! Ben wel benieuwd hoe je dit gaat ervaren. En naast het feit dat ze hulp biedt, heb je met de tijd hoogstwaarschijnlijk je kameraadje voor het leven. ❤️Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
OpmBen blij voor je. Gaat je zeker helpen.
Kost jou dit geld? Heb je oppas?
opmDat is goed nieuws! Je krijgt er een vriend bij die je onvoorwaardelijke liefde geven zal. Het zal je beste vriend worden. Waarom? Honden kijken enorm op tegen hun baasje. Je bent alles voor ze. Geef je hond aandacht en liefde en je kunt je geen betere vriend wensen. Een hond houdt je in de gaten, dag en nacht, daar bedoel ik mee dat het beest op je gaat letten. Dat doet het zoveel dat ie je leert kennen, beter dan dat jij jezelf kent! Vervul jij de wensen van je hond, beweging en uitlaten en zo, dan zal de hond jou wensen vervullen.
Naar alle waarschijnlijkheid zal ie, als je 's nachts "problemen" hebt, bovenop je gaan liggen en je gezicht likken totdat je wakker wordt.
OpmNa een tijdje als je een relatie met de hond hebt opgebouwd, zal ie je waarschuwen al voordat het "mis" gaat.
Opm:Een echte vriend! Zorg goed voor het dier en het zal goed voor jou zorgen. Onvoorwaardelijk!
Enne, kijk wel uit dat je geen drugshond krijgt, anders geeft ie je aan als je ook maar iets gebruikt. Haha.
Ja, dit kost me geld.
Absoluut! En....een hond liegt nooit en is voor mensen zoals ik een uitkomst!Dat is goed nieuws! Je krijgt er een vriend bij die je onvoorwaardelijke liefde geven zal. Het zal je beste vriend worden. Waarom? Honden kijken enorm op tegen hun baasje. Je bent alles voor ze. Geef je hond aandacht en liefde en je kunt je geen betere vriend wensen.
kun je je voorstellen wat er dan door je heengaat?
De hond wordt op en top verzorgd e n verzekerd! Thnx voor de tip!Je kunt de hond verzekeren. Net als wij mensen een ziektekosten verzekering hebben. Dit is iets om over na te denken! Een grote operatie kost je bij een dierenziekenhuis al snel zo'n 1000 euro. De kosten voor een bezoek aan de dierenarts kunnen behoorlijk oplopen. Het mooie is dat er voor ieder budget wel een verzekering te vinden is. Je kunt je hond voor 20% tot 100% verzekeren, is je hond voor 100% verzekerd dan worden alle kosten gedekt maar is de verzekering wel prijzig. Kun je dat niet betalen is het helemaal niet zo'n gek idee om je hond voor een minder percentage te verzekeren, zeg 50%
De kosten voor een operatie die normaal zo'n 1000 euro is, worden dan gedeeld en je betaalt 500 euro. De verzekering betaalt dan de rest.
En geloof me, het is het waard. Als je hond en jijzelf na een tijdje een relatie hebben opgebouwd en er gebeurt iets dan kan je jezelf wel voor je kop slaan als je een behandeling, die de hond nodig heeft, niet kan betalen omdat je niet verzekerd bent. Ik heb het zelf meegemaakt en het geeft een werkelijk een vreselijk gevoel als je hond hulp nodig hebt en je kan het hem of haar niet geven. je krijgt het gevoel dat je je hond in de steek laat terwijl het beestje alles voor jouw over heeft. Niet leuk.
Heb ik gezien op nat geo denk ik maar daar hadden ze cacausische ovcharkas als waakhonden
Wat een bakbeesten ! Bekijk bijlage 30083
Ja wat een beesten. Die vechten (of vochten, weet niet of het nog gebeurd) tegen beren om de kudde te beschermen. Dan ben je echt bad-assMet die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."