Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
Klik om te vergroten...
Een troost, ik ben ook een roker (die wel gewoon kon roken) en ben ook de pineut 🙂.

Rustig aan, het heeft geen zin je boos of verdrietig hierom te maken. Het passeert uiteindelijk weer!! 😘
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ik weet het, dit gaat wel weer over.
Alleen duurt de quarantaine hier 6 dagen!
6 dagen dus in trieste eenzaamheid moeten doorstaan, ik ken leukere dingen.... jazeker
Klik om te vergroten...
Wat is 6 dagen op een leven? Koppie omhoog, je komt er wel doorheen ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk kom ik er wel doorheen, ik moet zeggen dat de verzorging hier uitstekend is.
Alweer een verslavingsrisico.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag een kutdag gehad. In isolatie zitten is echt kut. Ik kan me voorstellen hoe het in de ebi zitten moet zijn. Op het onmenselijke af, zelfs voor meneer Holleeder zal dat zeer zwaar zijn 23 uur per dag alleen op cel en dat voor de rest van je leven!
Ik denk niet dat ik dit zou kunnen volhouden, nee.
P
PlukjedagLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is dit een verdrietig verhaal heb er echt tranen van in mijn ogen. Ik hoop dat je het in de toekomst een plekje kan geven. Ook hoop ik dat je een nieuwe hond krijgt zodat je hulp hebt bij je nachtmerries. Kan me voorstellen dat die inmiddels nog erger zijn dan voor deze vreselijke ervaring. Veel sterke
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Vandaag een kutdag gehad. In isolatie zitten is echt kut. Ik kan me voorstellen hoe het in de ebi zitten moet zijn. Op het onmenselijke af, zelfs voor meneer Holleeder zal dat zeer zwaar zijn 23 uur per dag alleen op cel en dat voor de rest van je leven!
Ik denk niet dat ik dit zou kunnen volhouden, nee.
Klik om te vergroten...
Meneeer Holleeder heeft alleen wel een paar mensen gedood, dus hij verdiend het. Onschuldig zou ik het niet trekken nee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of dat de waarheid is, is nog altijd in het geding volgens mijn informatie.
Al ziet het er wel slecht voor hem uit, ja.
Of hij het verdiend heeft, dat laat ik aan de rechtbank. Maar daar is wel iets voor te zeggen.
Anyway, ik heb nu enig idee hoe dit moet zijn.

O.T. :. Als ik weer thuis ben, dan komt Tanja mij zeer snel gezelschap houden, zij is er volgens mijn informatie geheel klaar voor!
Alleen ben ik nog wel enkele weken in het ziekenhuis aanwezig heb ik begrepen.
Maar men heeft gelukkig geduld en ze geven deze hulphond niet aan een andere gegadigde en dat is al heel wat!
Had ook zomaar gekund....
Tanja komt naar mij!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Of dat de waarheid is, is nog altijd in het geding volgens mijn informatie.
Al ziet het er wel slecht voor hem uit, ja.
Of hij het verdiend heeft, dat laat ik aan de rechtbank. Maar daar is wel iets voor te zeggen.
Anyway, ik heb nu enig idee hoe dit moet zijn.
Klik om te vergroten...
Taghi woont nu ook in de EBI.
Als je ziet waar hij zat in Dubai vraag ik me af waar het slechter is.

Wonen en leven in vrijheid is veel waard. Altijd maar over je schouder moeten kijken omdat je jezelf moet verstoppen voor overheid of boze concurrentie is geen leven man.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik krijg uitstekende zorg, daar zijn geen problemen mee.
Maar ik ben liever thuis.
Met een hulphond. In casus Tanja straks.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jee Corona ook nog..
Ik ook sinds gisteren alles is eerst saai en dan word ik erin meegetrokken. Aan de ene kant de pech een saturatie van 84/90 te hebben. Schommelend per moment van de dag. Maar overleven. Slapen. En eten pakken of de wc halen alsof je 10 kilometers door het strand heb gesprint. Ik hou niet eens meer bij hoelang ik t heb. Overleven en slapen.

Maargoed. Sorry dat ik je topic even kaapte. Enig idee wanneer Tanja komt,? Vind het veel knap van je dat je je niet verder tegen de situatie van Tasja. Omdat de realiteit er al is. En wie weet wat er was gebeurt als die idiote hond Tasja weer tegenkwam. Ook honden kunnen ptss krijgen of behouden.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook meegemaakt dat een hulphond wel bleef maar zelf hulp nodig had. Die hond werd steeds minder zichzelf.want een hulphond. Dat is wat ie doet. Dat niet "goed" kunnen. En de hond die dat ervaart werd daar ook depri van en heel erg van door de war.

Het is misschien een schrale troost.
Jij en tasja hadden dit nooit mogen meemaken. Maar nu krijgen jullie beiden de kans allebei hulp te krijgen. Ik duim voor je zandman.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zodra ik uit het ziekenhuis kom, komt Tanja mij helpen. Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren....
Ja, het conditie verlies bij corona is enorm!
Ik ben buiten adem als ik een trap opgeklommen ben. Jazeker!
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Zodra ik uit het ziekenhuis kom, komt Tanja mij helpen. Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren....
Ja, het conditie verlies bij corona is enorm!
Ik ben buiten adem als ik een trap opgeklommen ben. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Jeetje. Wat is je saturatie nu? Hij blijft schommelen. Maar ik vroeg of ik mocht kiezen. Ik heb gekozen voor hulp thuis.
Ik weet dat mocht er gekozen moet worden. Ik ivm leeftijd etc voorrang wil krijgen.
Dat wil ik niet. Ik ben blij dat je Tanja hebt om voor te gaan en door te zetten. Hoop dat het toch motiveert.

Ik ben blij dat je de de beste zorg krijgt. Ik hoop tenminste dat je dat zo ervaart.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Ik krijg uitstekende zorg, daar zijn geen problemen mee.
Maar ik ben liever thuis.
Met een hulphond. In casus Tanja straks.
Klik om te vergroten...
Hè bah zandman, ben je heel erg ziek? Of is er zicht op dat je naar huis kan?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het gaat allemaal nog wel even duren voordat ik naar huis kan. Ja.
Met het toenemen van de leeftijd nemen ook lichamelijke klachten toe....
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeeeeeejtje ik had even niet meegelezen, wat heftig Zandman! Heel er veel beterschap en een dikke knuffel!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die knuffel zou ik in het echt best eens willen krijgen zogezegd. Maar ja ..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tanja is aangekomen!
Ze is nog wat onrustig en moet duidelijk nog wennen, hetgeen volkomen logisch is.
Ze heeft de plaats en plek van Tasja overgenomen.
Vannacht heeft Tanja me toch al 1 keer gewekt, dat doet ze hetzelfde als Tasja en het ziet er allemaal goed uit voorzover ik dit nu kan beoordelen maar ja daar is veel meer tijd voor nodig om een goed oordeel te kunnen geven uiteraard...
Wordt vervolgd!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Tanja is aangekomen!
Ze is nog wat onrustig en moet duidelijk nog wennen, hetgeen volkomen logisch is.
Ze heeft de plaats en plek van Tasja overgenomen.
Vannacht heeft Tanja me toch al 1 keer gewekt, dat doet ze hetzelfde als Tasja en het ziet er allemaal goed uit voorzover ik dit nu kan beoordelen maar ja daar is veel meer tijd voor nodig om een goed oordeel te kunnen geven uiteraard...
Wordt vervolgd!
Klik om te vergroten...
Top man, klinkt goed!
Die band tussen jou en Tanja zal zeker en vast goed komen. Wel al goed dat ze je wakker maakte. Dus dat komt zeker in orde.

Zo'n hond zou ook handig zijn voor me pa voor ze nachtmerries/flashbacks. Vooral door ze tijd bij de para-commando's in Rwanda in de jaren 1990.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."