#1
En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!