#1
Jazeker het is hoog tijd dat de hulphond komt! Vannacht ook alweer zo'n kutnacht doorstaan..bah. maar vanaf maandag is dat over....alles staat klaar voor Tanja dus ze mag komen! Ik tel dit heugelijke moment in seconden af!
Nee ik snap m ff nietOok uitgegleden over jouw humor?
Een troost, ik ben ook een roker (die wel gewoon kon roken) en ben ook de pineut 🙂.En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
Wat is 6 dagen op een leven? Koppie omhoog, je komt er wel doorheen ❤️Ik weet het, dit gaat wel weer over.
Alleen duurt de quarantaine hier 6 dagen!
6 dagen dus in trieste eenzaamheid moeten doorstaan, ik ken leukere dingen.... jazeker
Meneeer Holleeder heeft alleen wel een paar mensen gedood, dus hij verdiend het. Onschuldig zou ik het niet trekken nee.Vandaag een kutdag gehad. In isolatie zitten is echt kut. Ik kan me voorstellen hoe het in de ebi zitten moet zijn. Op het onmenselijke af, zelfs voor meneer Holleeder zal dat zeer zwaar zijn 23 uur per dag alleen op cel en dat voor de rest van je leven!
Ik denk niet dat ik dit zou kunnen volhouden, nee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."