#1
Laten we van het beste uitgaan. Ik heb geen bal verstand van hulphonden maar om haar werk te doen is ze in huis. Het is geen blindengeleide hond die buiten zijn werk moet doen. Ik denk dat dat wel wat schelen gaat. Laten we van het beste uitgaan en hopen dat ze binnen al te niet lange periode weer bij je terug is. Ik weet zeker dat haar trainers zich voor 100% zullen inzetten om dit te bewerkstelligen. Tijd is wat Tasja nu nodig heeft. Nogmaals sterkte.