#1
Kwam ook door jou was vet chillNee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
Kwam ook door jou was vet chillNee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
Beter zo schatje? Neem anders even een snicker.Ja hoor ga weg met je duren worden je weet dat ik die helemaal niet snap het is gewoon de schuld van de wijven en met name die linkse Teeven zoals jij
Ja joh ik was 10 en dacht, bekijk het lekker. Wil niet elke keer naar bruine kroeg ruiken als ik van de creche onderweg naar huis ben!Kwam ook door jou was vet chill
Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏Maar de babykip blijft toch geen babykip? 🤔
Ik wil een kuikentje levend en al op mijn bord hebben.Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏
Het toonbeeld van de mislukking van het kapitalisme. Mensen willen meer, sneller, meer variatie, grotere economie, mensen moeten zo veel mogelijk keuze vrijheid hebben. En dan krijg je kerstboom schnitzels.
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen![]()
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donderWie heeft de boom al staan?
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeiHeb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeihelaas niet bi of whatever
@Zanza heeft sowieso die boom het hele jaar staan naast ze hooivork voor wanneer ie weer een neger in de straat zietAlleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Zijn je ballen überhaupt ingedaald?Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoietsMaar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol.
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoelingEn toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
Ik woon niet in de randstadeen neger in de straat ziet
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is keesBro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
Je hebt geen interesse in kerels maar zit je wel bij kerels aan te prijzen snoooeeees WAKKER WORDEN JOEJOEJa God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling![]()
Mist er iemand een Kees?gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."