Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Nee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
Klik om te vergroten...
Kwam ook door jou was vet chill
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snoozerboy5000 zei:
Ja hoor ga weg met je duren worden je weet dat ik die helemaal niet snap het is gewoon de schuld van de wijven en met name die linkse Teeven zoals jij
Klik om te vergroten...
Beter zo schatje? Neem anders even een snicker.

Snoozerboy5000 zei:
Kwam ook door jou was vet chill
Klik om te vergroten...
Ja joh ik was 10 en dacht, bekijk het lekker. Wil niet elke keer naar bruine kroeg ruiken als ik van de creche onderweg naar huis ben!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Maar de babykip blijft toch geen babykip? 🤔
Klik om te vergroten...
Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏
Klik om te vergroten...
Ik wil een kuikentje levend en al op mijn bord hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
samen met @Mezelf en @Dirkjan
Bekijk bijlage 41876
Klik om te vergroten...
Het toonbeeld van de mislukking van het kapitalisme. Mensen willen meer, sneller, meer variatie, grotere economie, mensen moeten zo veel mogelijk keuze vrijheid hebben. En dan krijg je kerstboom schnitzels.

Partij Dirkjan is voor kleinere supermarkten en het invoeren van speciaalzaken: kaasboeren, slagers, bakkers, timmermannen. Dat je daar voor hogere prijzen kwaliteit kan krijgen en niet met dit soort troep komt.

Die schnitzel is de vernulling, verniksing, gulzigheid, domheid en inspiratieloze bagger van 2022.

Don’t poke the Dirk, Zanza Apotheker. I have a long fuse. But it’s attached to dynamite.

😜

EDIT: oh sorry, dit had Zanza helemaal niet gepost, maar het was Apotheker.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu alles dicht is hoop ik dat de tapas restaurantjes weer gaan bezorgen, heb jij natuurlijk helemaal niks aan! Dat is hier het plannetje wat ik al wel bedacht had haha
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben eruit wij maken eens een traditioneel thanksgiving menu:
Gevulde kalkoen, cranberrysaus ,Zoete aardappel puree met marshmallows, witlof ham kaas, sperziebonen aardappelpuree. Ijsbergsla ,komkommer.

Als toetje maken we sorbets met sprite 😍
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.

Zanza zei:
Wie heeft de boom al staan?
Klik om te vergroten...
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Klik om te vergroten...
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
Klik om te vergroten...
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoozerboy5000 zei:
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
Klik om te vergroten...
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.


Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Klik om te vergroten...
@Zanza heeft sowieso die boom het hele jaar staan naast ze hooivork voor wanneer ie weer een neger in de straat ziet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei
Klik om te vergroten...
Zijn je ballen überhaupt ingedaald?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Maar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Klik om te vergroten...
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol.
Klik om te vergroten...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Druktemaker zei:
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
Klik om te vergroten...
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling :tongueout:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snoozerboy5000 zei:
een neger in de straat ziet
Klik om te vergroten...
Ik woon niet in de randstad
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy5000 zei:
Bro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..
Klik om te vergroten...
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
Klik om te vergroten...
Snoozerboy5000 zei:
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling :tongueout:
Klik om te vergroten...
Je hebt geen interesse in kerels maar zit je wel bij kerels aan te prijzen snoooeeees WAKKER WORDEN JOEJOE
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
Klik om te vergroten...
Mist er iemand een Kees?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."