#1
Mijn telefoon staat op de meest donkere stand. Zowel donkere modus als beeldscherm helderheid. Lig op de slaapkamer met alles pot dicht⦠Ik verveel me kapot dus pak af en toe mijn tel erbij. Maar echt bevorderlijk is het niet nee. Maar heb de hele ochtend/begin middag al geslapen.Heb je dan niet ook een gigantische afkeer van licht en geluid? Ik kan echt niet naar mn telefoon kijken tijdens een aanval. Alle gordijnen dicht en oordoppen in en plat liggen. De tramadol en diazepam werkt dan als pijnbestrijder en kalmering.
En de mensen die het 'hoofdpijn' noemen schiet ik dood, trouwens...
Bless me dat ik er al een halfjaar geen last van heb gehad gelukkig...
Bleh. Pijnstillers en Dia werken nu ook wel Ćetsje.
Ik kon niet eens uit het raam kijken vanmorgen. Kreeg meteen steken in mān hoofd en geluid was een draaaama.
Ik hoop voor je dat het zo blijft! Want wat een gekut is dit.
Heb echt veel moeten overgeven en janken vandaag omdat ik mezelf gewoon geen houding meer wist te geven.