Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest pijnlijke fysieke ervaring

Meest pijnlijke fysieke ervaring

71 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nierstenen aanval.. alsof er een mes in je buik zit te raggen

1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is je meest pijnlijke fysieke ervaring? Op een hockeybal in mijn eitjes na toch wel een gebroken voet. Die voel ik nog.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een 5 cm afgebroken en verbrijzelde elleboog waar ik 2.5 uur mee mocht wachten op de eerste hulp want ze dachten dat het niks was maar als je elleboog in je tricep zit dan is 2.5 uur vrij lang.

2 jaar later nog steeds pijntjes en hij is deels metaal das wel cool.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
Een 5 cm afgebroken en verbrijzelde elleboog waar ik 2.5 uur mee mocht wachten op de eerste hulp want ze dachten dat het niks was maar als je elleboog in je tricep zit dan is 2.5 uur vrij lang.

2 jaar later nog steeds pijntjes en hij is deels metaal das wel cool.
Klik om te vergroten...
Je elleboog in je triceps? Wat?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door m'n knieën gaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Memento zei:
tepelpiercings
Klik om te vergroten...
Je werd toch niet gedwongen
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Middenoorontsteking, obstipatie of oorstretch van 1 naar 3mm. Tandpijn kan ook heftig zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
K-kramps
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
K-kramps
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?
Klik om te vergroten...
Nee. Ik weet wel zeker dat dit erger is. Nou ja, “erger” is niet te bepalen maar met k-kramps lig je gewoon 24 uur tot (meerdere) dagen alleen maar op de grond te kruipen/spartelen van de pijn. Ik dacht oprecht dat ik dood ging.

Dan klinkt een wee best aangenaam
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Dan klinkt een wee best aangenaam
Klik om te vergroten...
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb ook respect voor vrouwen die bevallen hoor. Ik jank soms al met ongesteldheid kramp. 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ik dacht oprecht dat ik dood ging
Klik om te vergroten...
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
Klik om te vergroten...
Nee, ik snap je. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat m’n lichaam gewoon ff nokkie ging van de pijn.

Epilepsie lijkt me dood eng. Voel je dat aankomen?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tattoo outline op mijn rug. Was een sessie van meer dan 5 uur, zonder pillen, zalf of wat dan ook. Het laatste uur was letterlijk op mijn handdoek bijten. Mooi proces.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
nierstenen aanval.. alsof er een mes in je buik zit te raggen

1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
Klik om te vergroten...
watje :wink:
maar ook
lucky basterd
ik kreeg paracetamol 500mg (en dat werkte genoeg)
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
yellium zei:
Een heel zakje kokossnippers opeten in een anderhalve dag tijd, vervolgens ontzettend verstopt raken en op de 4e dag jezelf afvragen wanneer je weer eens naar de WC kunt. Dan 's avonds krampen krijgen omdat d'r ondertussen toch nog iets te veel voedsel opgehoopt begint te worden. Op de 5e dag laxeermiddel kopen en hopen dat 't helpt (krampen komen om de paar uur ondertussen, en zijn van het soort OMFG ik wil dood). Op de 6e dag de shit from hell doen.

Overigens, drugsgerelateerd: zoiets ook een keer gehad in lichtere mate nadat ik anderhalve week codeine had geslikt (van de huisarts) voor een vervelend kuchje wat maar niet over wilde. "hahaha, trainspotting! Ashes to ashes, funk to funky, we know Yellium is a junkie" :tearsofjoy:

Lomp pijnlijk: die keer dat ze een teennagelextractie deden (de 3e) en dat niet deden met een paar goede spuiten in m'n teen maar besloten om m'n teen te 'sprayen'. Dat is godsgruwelijk pijnlijk, omdat die spray ijs- en ijskoud is en het alsnog even duurt voor het inwerkt en chirurgen van nature ongeduldig zijn.

Oorpijn wil ook wel. Zoiets van 'ik hoop dat ik zoiets nooit krijg als ik aan 't autorijden ben, want dan zit ik geheid tegen de vangrail / iemand anders / whatever'.

Niet zozeer pijnlijk maar een 'o fuck, dit komt niet meer goed'-momentje: over de kop gaan met je racefietsje, op je kin terechtkomen, gruis in je mond hebben en dan ontdekken dat je voortanden in gruzels liggen.
Klik om te vergroten...
Jij floreert bij pijn, zonder pijn kan jij niet zijn.
Z=P
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casaan zei:
Jij floreert bij pijn, zonder pijn kan jij niet zijn.
Klik om te vergroten...
Er is een oudhollands gezegde, trijf, wat betekent “onzin”.

en dit 👆🏻Wat casaan zegt, is totale trijf.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Er is een oudhollands gezegde, trijf, wat betekent “onzin”.

en dit 👆🏻Wat casaan zegt, is totale trijf.
Klik om te vergroten...
Dank voor deze wijshijd Dirkjan.
Casaan praat altijd trijf, wist je dat nijt?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casaan zei:
watje :wink:
maar ook
lucky basterd
ik kreeg paracetamol 500mg (en dat werkte genoeg)
Klik om te vergroten...
dan heb je niet de pijn beseft die ik had

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."