#1
nierstenen aanval.. alsof er een mes in je buik zit te raggen
1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
Je elleboog in je triceps? Wat?Een 5 cm afgebroken en verbrijzelde elleboog waar ik 2.5 uur mee mocht wachten op de eerste hulp want ze dachten dat het niks was maar als je elleboog in je tricep zit dan is 2.5 uur vrij lang.
2 jaar later nog steeds pijntjes en hij is deels metaal das wel cool.
Je werd toch niet gedwongentepelpiercings
Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?K-kramps
Nee. Ik weet wel zeker dat dit erger is. Nou ja, “erger” is niet te bepalen maar met k-kramps lig je gewoon 24 uur tot (meerdere) dagen alleen maar op de grond te kruipen/spartelen van de pijn. Ik dacht oprecht dat ik dood ging.Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.Dan klinkt een wee best aangenaam
Nou, ik heb ook respect voor vrouwen die bevallen hoor. Ik jank soms al met ongesteldheid kramp. 😂Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.Ik dacht oprecht dat ik dood ging
Nee, ik snap je. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat m’n lichaam gewoon ff nokkie ging van de pijn.Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
watjenierstenen aanval.. alsof er een mes in je buik zit te raggen
1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
Jij floreert bij pijn, zonder pijn kan jij niet zijn.Een heel zakje kokossnippers opeten in een anderhalve dag tijd, vervolgens ontzettend verstopt raken en op de 4e dag jezelf afvragen wanneer je weer eens naar de WC kunt. Dan 's avonds krampen krijgen omdat d'r ondertussen toch nog iets te veel voedsel opgehoopt begint te worden. Op de 5e dag laxeermiddel kopen en hopen dat 't helpt (krampen komen om de paar uur ondertussen, en zijn van het soort OMFG ik wil dood). Op de 6e dag de shit from hell doen.
Overigens, drugsgerelateerd: zoiets ook een keer gehad in lichtere mate nadat ik anderhalve week codeine had geslikt (van de huisarts) voor een vervelend kuchje wat maar niet over wilde. "hahaha, trainspotting! Ashes to ashes, funk to funky, we know Yellium is a junkie"
Lomp pijnlijk: die keer dat ze een teennagelextractie deden (de 3e) en dat niet deden met een paar goede spuiten in m'n teen maar besloten om m'n teen te 'sprayen'. Dat is godsgruwelijk pijnlijk, omdat die spray ijs- en ijskoud is en het alsnog even duurt voor het inwerkt en chirurgen van nature ongeduldig zijn.
Oorpijn wil ook wel. Zoiets van 'ik hoop dat ik zoiets nooit krijg als ik aan 't autorijden ben, want dan zit ik geheid tegen de vangrail / iemand anders / whatever'.
Niet zozeer pijnlijk maar een 'o fuck, dit komt niet meer goed'-momentje: over de kop gaan met je racefietsje, op je kin terechtkomen, gruis in je mond hebben en dan ontdekken dat je voortanden in gruzels liggen.
Er is een oudhollands gezegde, trijf, wat betekent “onzin”.Jij floreert bij pijn, zonder pijn kan jij niet zijn.
Dank voor deze wijshijd Dirkjan.Er is een oudhollands gezegde, trijf, wat betekent “onzin”.
en dit 👆🏻Wat casaan zegt, is totale trijf.
dan heb je niet de pijn beseft die ik hadwatje
maar ook
lucky basterd
ik kreeg paracetamol 500mg (en dat werkte genoeg)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."