Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest pijnlijke fysieke ervaring

Meest pijnlijke fysieke ervaring

71 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.

Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Ik ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.

Blyat ging me net masseren en alles zit zó ontzettend vast in mijn nek, schouders dat dat denk ik de trigger is voor de migraine. Ik heb een staand en intensief beroep waarbij je constant in een houding staat, wat niet echt bevorderlijk is voor je postuur. Al probeer ik altijd goed alles aan te passen zodat mijn houding zo goed mogelijk is.

Misschien eens in de zoveel tijd alles even los laten maken. Het lijkt wel alsof de migraine door alle spanning in mijn lijf komt.
Klik om te vergroten...
Of candesartan als je frequent aanvallen hebt (weet niet precies de definitie van frequent). Ik had ongeveer elke twee weken een aanval van twee dagen. Het gaat de aanvallen in veel gevallen tegen (of je aanval is milder) maar het werkt vooral preventief :) is officieel een bloeddrukverlager. Maar hiervoor is wellicht een bezoek aan de neuroloog nodig, weet niet of de HA dit ook voorschrijft. Een ding is zeker; migraine is mega kut
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kruisband scheuren en naar huis hinkelen/strompelen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Dat is een zin die vrijwel niks zegt
Klik om te vergroten...
Voor mij wel.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nierstenen aanval.. alsof er een mes in je buik zit te raggen

1 voordeel, kreeg uiteindelijk morfine ingespoten
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is je meest pijnlijke fysieke ervaring? Op een hockeybal in mijn eitjes na toch wel een gebroken voet. Die voel ik nog.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een 5 cm afgebroken en verbrijzelde elleboog waar ik 2.5 uur mee mocht wachten op de eerste hulp want ze dachten dat het niks was maar als je elleboog in je tricep zit dan is 2.5 uur vrij lang.

2 jaar later nog steeds pijntjes en hij is deels metaal das wel cool.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Een 5 cm afgebroken en verbrijzelde elleboog waar ik 2.5 uur mee mocht wachten op de eerste hulp want ze dachten dat het niks was maar als je elleboog in je tricep zit dan is 2.5 uur vrij lang.

2 jaar later nog steeds pijntjes en hij is deels metaal das wel cool.
Klik om te vergroten...
Je elleboog in je triceps? Wat?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Door m'n knieën gaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Memento zei:
tepelpiercings
Klik om te vergroten...
Je werd toch niet gedwongen
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Middenoorontsteking, obstipatie of oorstretch van 1 naar 3mm. Tandpijn kan ook heftig zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
K-kramps
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
K-kramps
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."