#1
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.
Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Of candesartan als je frequent aanvallen hebt (weet niet precies de definitie van frequent). Ik had ongeveer elke twee weken een aanval van twee dagen. Het gaat de aanvallen in veel gevallen tegen (of je aanval is milder) maar het werkt vooral preventiefIk ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.
Blyat ging me net masseren en alles zit zó ontzettend vast in mijn nek, schouders dat dat denk ik de trigger is voor de migraine. Ik heb een staand en intensief beroep waarbij je constant in een houding staat, wat niet echt bevorderlijk is voor je postuur. Al probeer ik altijd goed alles aan te passen zodat mijn houding zo goed mogelijk is.
Misschien eens in de zoveel tijd alles even los laten maken. Het lijkt wel alsof de migraine door alle spanning in mijn lijf komt.