Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat je zou kunnen doen is de boel in tweeen splitsen; de ene helft op de gebruikelijke manier opsmikkelen, en de andere helft nasaal nemen. Dat komt veel sneller en harder aan (beetje tot het punt "OMFG wat heb ik nu gedaan"). 15 mg is nasaal alleen wel veel; 11-13mg is een handelbare dosis. Nadeel is wel dat 't best pijnlijk is om 2cb te snuiven, dat je nog best lang een 'drip' hebt, en dat als het al te hard gaat (en dat doet het!) je de neiging krijgt om de plakkaten die nog in je neus zitten eruit te pulken. Binnen vijf minuten komt het opzetten, en dat gaat met zo'n tempo dat je de eerste keer denkt "whulp, hoe hard gaat dit nog?". 2cb heeft ook een beetje een mindfuck-stage bij mij, maar die is zo best wel te handlen, en duurt ook niet zo lang. 15-20 minuten ofzo. Daarna hen je nog een dik uur met aardige visuals/milde synesthesie, waarna het langzaamaan afkabbelt. Ik heb nooit de combo "oraal+nasaal" gedaan, maar ik heb (hier of op erowid) gelezen dat dat wel een aardige combi is, omdat je dan wel snel opkomt, en net als de nasale dosis afzwakt begint de orale dosis een beetje z'n ding te doen, zodat je op een lang plateau blijft zitten. Overigens: kijk wel verdomd goed uit met psychedelica nasaal nemen, omdat de dosis-response echt een heel stuk steiler is. Een aantal van de erowid-doden zijn ook te wijten aan mensen die een orale dosis in z'n geheel nasaal namen (en die dosis dan ook nog eens eyeball'den in plaats van dat ze dat op de een of andere manier afwogen). Een derde van de orale dosis geeft nasaal vergelijkbare effecten (maar korter, en meer samengeperst)."
"Een heel zakje kokossnippers opeten in een anderhalve dag tijd, vervolgens ontzettend verstopt raken en op de 4e dag jezelf afvragen wanneer je weer eens naar de WC kunt. Dan 's avonds krampen krijgen omdat d'r ondertussen toch nog iets te veel voedsel opgehoopt begint te worden. Op de 5e dag laxeermiddel kopen en hopen dat 't helpt (krampen komen om de paar uur ondertussen, en zijn van het soort OMFG ik wil dood). Op de 6e dag de shit from hell doen. Overigens, drugsgerelateerd: zoiets ook een keer gehad in lichtere mate nadat ik anderhalve week codeine had geslikt (van de huisarts) voor een vervelend kuchje wat maar niet over wilde. "hahaha, trainspotting! Ashes to ashes, funk to funky, we know Yellium is a junkie" Lomp pijnlijk: die keer dat ze een teennagelextractie deden (de 3e) en dat niet deden met een paar goede spuiten in m'n teen maar besloten om m'n teen te 'sprayen'. Dat is godsgruwelijk pijnlijk, omdat die spray ijs- en ijskoud is en het alsnog even duurt voor het inwerkt en chirurgen van nature ongeduldig zijn. Oorpijn wil ook wel. Zoiets van 'ik hoop dat ik zoiets nooit krijg als ik aan 't autorijden ben, want dan zit ik geheid tegen de vangrail / iemand anders / whatever'. Niet zozeer pijnlijk maar een 'o fuck, dit komt niet meer goed'-momentje: over de kop gaan met je racefietsje, op je kin terechtkomen, gruis in je mond hebben en dan ontdekken dat je voortanden in gruzels liggen."
"Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal."
"Eik zei: Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden. Klik om te vergroten... Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen."
"Heb je ook een of meer linkjes (papers) naar die vermeende neurotoxicteit van 2cb / phenethylamines? Van mdma/mda weet ik dat daar lang geleden het nodige over is gepubliceerd, maar ook dat dat uit dierproeven kwam waarbij die dieren doseringen kregen die ver uit gingen boven wat normale mensen nemen (gabbers die 10 pillen op een nacht namen uitgezonderd ), plus dat je a) zit met het extrapoleren van dierproeven naar mensen en b) dat die 'neurotoxiciteit' afgeleid was aan het feit dat er minder receptoren van een bepaald type aanwezig waren , wat op zich logisch is als je ze eerst helemaal overspoelt met serotonine; dan gaat je lichaam receptors downreguleren. Sowieso kun je je ook nog afvragen in hoeverre 'veanderingen in receptoraantallen' ook automatisch 'neurotoxiciteit' betekenen. Daarnaast werd er ook gesuggereerd dat 'pruning' van receptors juist het bevorderen van neuroplasticiteit in de hand werkt."
"Beetje aparte vraag misschien voor een drugsforum, maar zijn er ook mensen die 2F-DCK (of andere arylcyclohexylamines) hebben gebruikt als 'lokaal verdovingsmiddel'? Dwz je hebt zo'n vervelend sneetje in je duim van een scherp blad papier/scheermesje, een brede schaafwond waar je niet voor naar de eerste hulp moet maar die wel godsgruwelijk zeer doet, of je bent een keer van je mountainbike in de brandnetels gevallen. Het gaat dus niet om "zoveel nemen dat je far out bent", maar om lokaal op de pijnlijke plekken wat verlichting te hebben. Zeg maar, waar ketamines voor bedoeld waren Iemand?"
"Ook niet onbelangrijk: diethylether is ontzettend brandbaar, heeft een hele lage dampspanning (verdampt snel) en een laag kookpunt (34.6 graden). Ether in je koelkast zetten is een garantie voor een explosie."
"Ik heb de laatste tijd wat geexperimenteerd met 2cb en 5meo-mipt. 2cb (16 resp 20mg) gaf milde visuals, en iets meer dynamiek in aanrakingen. Niet zoveel als met mdma, waar aanrakingen echt omnomnom zijn. Wel een beetje typisch dat de laatste keer dat ik mdma deed daar op dat vlak nauwelijks iets van merkte. Ik heb -lang geleden- ooit eens een 2cb-sessie gehad waarbij iedereen op de dansvloer eruit leek op een filmster; dat effect heb ik daarna nooit meer herhaald gehad. 5meo-mipt gaf stevige open-eye-visuals; gezichten / lichamen waren continu aan het 'morphen'. Helaas zag m'n vriendin er wel ouder uit dan zonder 5meo-mipt. Overigens heeft 5meo-mipt wel een eng steile dosis-respons curve. Het verschil tussen "meh" en "holy fuck dit gaat echt veel en veel te hard voor deze setting" is bij mij een paar mg. Also: 5meo-dipt geeft ietsje meer 'geil gevoel', maar daar staat weer tegenover dat de bodyload van 5meodipt best stevig is (zeker tov 5meomipt)."
"Ik vind 't wel meevallen qua pijnlijkheid. Maar inderdaad, je voelt 't wel, en 't kan ook ff een beetje kloppen in je neus. Overigens had ik de laatste keer (4 maanden geleden ofzo) een beetje een verkouden neus, met als gevolg dat de 2cb min of meer bleef hangen in m'n neusslijm, om dan op te lossen en alsnog z'n ding te doen. Krijg je opeens allemaal nasale mini-golfjes. Deed toen ook wel minder zeer omdat de helft in de snot bleef steken."
"Ik heb trouwens (toen ik nog student was, jaaaaren geleden) geregeld gepingpongd tussen 2cb en 2ci. Zo'n beetje om de 2-3 weken een uitstaptje over driekwartjaar. Uiteindelijk merk je dan wel wat tolerantie maar dat gaat sluipend, en valt eigenlijk helemaal niet zo op. Wel een paar keer van "hrm, deze was het net niet / net wel". Zeg maar, 20% minder effect. Maar d'r zit ook een gigantische variatie in tgv hoeveel je gegeten enzo hebt. Die tolerantie merkte ik trouwens pas echt toen ik jaren later weer eens wat 2cb nam, op dezelfde dosis als destijds, en 'm vol voor m'n kiezen kreeg. Jeuh"