#1
Op dit moment is mijn migraine aanval het ergste wat ik ooit gehad heb aan pijn
Heb je dan niet ook een gigantische afkeer van licht en geluid? Ik kan echt niet naar mn telefoon kijken tijdens een aanval. Alle gordijnen dicht en oordoppen in en plat liggen. De tramadol en diazepam werkt dan als pijnbestrijder en kalmering.Op dit moment is mijn migraine aanval het ergste wat ik ooit gehad heb aan pijn
Mijn telefoon staat op de meest donkere stand. Zowel donkere modus als beeldscherm helderheid. Lig op de slaapkamer met alles pot dicht… Ik verveel me kapot dus pak af en toe mijn tel erbij. Maar echt bevorderlijk is het niet nee. Maar heb de hele ochtend/begin middag al geslapen.Heb je dan niet ook een gigantische afkeer van licht en geluid? Ik kan echt niet naar mn telefoon kijken tijdens een aanval. Alle gordijnen dicht en oordoppen in en plat liggen. De tramadol en diazepam werkt dan als pijnbestrijder en kalmering.
En de mensen die het 'hoofdpijn' noemen schiet ik dood, trouwens...
Bless me dat ik er al een halfjaar geen last van heb gehad gelukkig...
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.Mijn telefoon staat op de meest donkere stand. Zowel donkere modus als beeldscherm helderheid. Lig op de slaapkamer met alles pot dicht… Ik verveel me kapot dus pak af en toe mijn tel erbij. Maar echt bevorderlijk is het niet nee. Maar heb de hele ochtend/begin middag al geslapen.
Bleh. Pijnstillers en Dia werken nu ook wel íetsje.
Ik kon niet eens uit het raam kijken vanmorgen. Kreeg meteen steken in m’n hoofd en geluid was een draaaama.
Ik hoop voor je dat het zo blijft! Want wat een gekut is dit.
Heb echt veel moeten overgeven en janken vandaag omdat ik mezelf gewoon geen houding meer wist te geven.
Ik ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.
Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.
Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Of candesartan als je frequent aanvallen hebt (weet niet precies de definitie van frequent). Ik had ongeveer elke twee weken een aanval van twee dagen. Het gaat de aanvallen in veel gevallen tegen (of je aanval is milder) maar het werkt vooral preventiefIk ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.
Blyat ging me net masseren en alles zit zó ontzettend vast in mijn nek, schouders dat dat denk ik de trigger is voor de migraine. Ik heb een staand en intensief beroep waarbij je constant in een houding staat, wat niet echt bevorderlijk is voor je postuur. Al probeer ik altijd goed alles aan te passen zodat mijn houding zo goed mogelijk is.
Misschien eens in de zoveel tijd alles even los laten maken. Het lijkt wel alsof de migraine door alle spanning in mijn lijf komt.
Nee. Ik weet wel zeker dat dit erger is. Nou ja, “erger” is niet te bepalen maar met k-kramps lig je gewoon 24 uur tot (meerdere) dagen alleen maar op de grond te kruipen/spartelen van de pijn. Ik dacht oprecht dat ik dood ging.Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.Dan klinkt een wee best aangenaam
Nou, ik heb ook respect voor vrouwen die bevallen hoor. Ik jank soms al met ongesteldheid kramp. 😂Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.Ik dacht oprecht dat ik dood ging
Nee, ik snap je. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat m’n lichaam gewoon ff nokkie ging van de pijn.Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.Epilepsie lijkt me dood eng. Voel je dat aankomen?
Oh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.
Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankjeOh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.
Ik denk niet zoals in hoe we nu leven. Wel geloof ik in energie.Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."