Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest pijnlijke fysieke ervaring

Meest pijnlijke fysieke ervaring

71 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op dit moment is mijn migraine aanval het ergste wat ik ooit gehad heb aan pijn
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oeiiii man ik heb zeer pijnlijke dingen gelezen hier!

De mijne wordt dan toch mijn eerste x menstruatie. Terwijl ik inmiddels twee kinderen gebaard heb.... Het is wel te verklaren. Bij een eerste keer ongesteldheid word je compleet verrast met een langdurige pijn die je nooit eerder gevoeld hebt en denk je echt: WHHHYYYYYY??!! Bij een bevalling weet je waar je het voor doet natuurlijk :grin:.

Ik heb zelf als jong meisje een keer een pestkop van de straat in zijn ballen getrapt. Vervelend uiteraard, alleen was ik vergeten dat ik mijn rolschaatsen nog aan had .... :openmouth: !! Hij zag mega bleek en plaste bloed. Vreselijk!

Oja en wil je als man weten hoe persweeën voelen, dan kwam geloof ik nierstenen wel erg in de buurt :wink:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voel me blessed dat veel door m'n knieën vallen maar het enige is dat m'n pijn grens echt overschrijde.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Op dit moment is mijn migraine aanval het ergste wat ik ooit gehad heb aan pijn
Klik om te vergroten...
Heb je dan niet ook een gigantische afkeer van licht en geluid? Ik kan echt niet naar mn telefoon kijken tijdens een aanval. Alle gordijnen dicht en oordoppen in en plat liggen. De tramadol en diazepam werkt dan als pijnbestrijder en kalmering.

En de mensen die het 'hoofdpijn' noemen schiet ik dood, trouwens...

Bless me dat ik er al een halfjaar geen last van heb gehad gelukkig...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Heb je dan niet ook een gigantische afkeer van licht en geluid? Ik kan echt niet naar mn telefoon kijken tijdens een aanval. Alle gordijnen dicht en oordoppen in en plat liggen. De tramadol en diazepam werkt dan als pijnbestrijder en kalmering.

En de mensen die het 'hoofdpijn' noemen schiet ik dood, trouwens...

Bless me dat ik er al een halfjaar geen last van heb gehad gelukkig...
Klik om te vergroten...
Mijn telefoon staat op de meest donkere stand. Zowel donkere modus als beeldscherm helderheid. Lig op de slaapkamer met alles pot dicht… Ik verveel me kapot dus pak af en toe mijn tel erbij. Maar echt bevorderlijk is het niet nee. Maar heb de hele ochtend/begin middag al geslapen.

Bleh. Pijnstillers en Dia werken nu ook wel íetsje.

Ik kon niet eens uit het raam kijken vanmorgen. Kreeg meteen steken in m’n hoofd en geluid was een draaaama.

Ik hoop voor je dat het zo blijft! Want wat een gekut is dit.

Heb echt veel moeten overgeven en janken vandaag omdat ik mezelf gewoon geen houding meer wist te geven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Mijn telefoon staat op de meest donkere stand. Zowel donkere modus als beeldscherm helderheid. Lig op de slaapkamer met alles pot dicht… Ik verveel me kapot dus pak af en toe mijn tel erbij. Maar echt bevorderlijk is het niet nee. Maar heb de hele ochtend/begin middag al geslapen.

Bleh. Pijnstillers en Dia werken nu ook wel íetsje.

Ik kon niet eens uit het raam kijken vanmorgen. Kreeg meteen steken in m’n hoofd en geluid was een draaaama.

Ik hoop voor je dat het zo blijft! Want wat een gekut is dit.

Heb echt veel moeten overgeven en janken vandaag omdat ik mezelf gewoon geen houding meer wist te geven.
Klik om te vergroten...
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.

Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.

Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Klik om te vergroten...
Ik ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.

Blyat ging me net masseren en alles zit zó ontzettend vast in mijn nek, schouders dat dat denk ik de trigger is voor de migraine. Ik heb een staand en intensief beroep waarbij je constant in een houding staat, wat niet echt bevorderlijk is voor je postuur. Al probeer ik altijd goed alles aan te passen zodat mijn houding zo goed mogelijk is.

Misschien eens in de zoveel tijd alles even los laten maken. Het lijkt wel alsof de migraine door alle spanning in mijn lijf komt.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Wel eens in overleg met de huisarts gekeken naar medicijnen uit de triptanen familie, zoals sumatriptan (immigran, merknaam)? Anders zou ik daar eens met je ha over praten.

Werkt bij velen erg goed. Helaas werd ik daar kotsmisselijk van.
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Ik ga maandag bellen voor een afspraak. En alle mogelijke opties bespreken. Had vandaag echt de kracht er niet voor.

Blyat ging me net masseren en alles zit zó ontzettend vast in mijn nek, schouders dat dat denk ik de trigger is voor de migraine. Ik heb een staand en intensief beroep waarbij je constant in een houding staat, wat niet echt bevorderlijk is voor je postuur. Al probeer ik altijd goed alles aan te passen zodat mijn houding zo goed mogelijk is.

Misschien eens in de zoveel tijd alles even los laten maken. Het lijkt wel alsof de migraine door alle spanning in mijn lijf komt.
Klik om te vergroten...
Of candesartan als je frequent aanvallen hebt (weet niet precies de definitie van frequent). Ik had ongeveer elke twee weken een aanval van twee dagen. Het gaat de aanvallen in veel gevallen tegen (of je aanval is milder) maar het werkt vooral preventief :) is officieel een bloeddrukverlager. Maar hiervoor is wellicht een bezoek aan de neuroloog nodig, weet niet of de HA dit ook voorschrijft. Een ding is zeker; migraine is mega kut
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik weet niet of je kinderen hebt gebaard maar is het vergelijkbaar met weeën?
Klik om te vergroten...
Nee. Ik weet wel zeker dat dit erger is. Nou ja, “erger” is niet te bepalen maar met k-kramps lig je gewoon 24 uur tot (meerdere) dagen alleen maar op de grond te kruipen/spartelen van de pijn. Ik dacht oprecht dat ik dood ging.

Dan klinkt een wee best aangenaam
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Dan klinkt een wee best aangenaam
Klik om te vergroten...
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Er is een reden dat vrouwen bevallen en niet mannen. Wij kunnen dat helemaal niet. Wij zouden het aan elkaar doorvertellen, een bespreking organiseren en de boel dicht laten naaien.
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb ook respect voor vrouwen die bevallen hoor. Ik jank soms al met ongesteldheid kramp. 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik dacht oprecht dat ik dood ging
Klik om te vergroten...
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
Klik om te vergroten...
Nee, ik snap je. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat m’n lichaam gewoon ff nokkie ging van de pijn.

Epilepsie lijkt me dood eng. Voel je dat aankomen?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tattoo outline op mijn rug. Was een sessie van meer dan 5 uur, zonder pillen, zalf of wat dan ook. Het laatste uur was letterlijk op mijn handdoek bijten. Mooi proces.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vingers uit de kom, met botsplinters en al terug laten zetten zonder verdoving helaas.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Epilepsie lijkt me dood eng. Voel je dat aankomen?
Klik om te vergroten...
Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.
Klik om te vergroten...
Oh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Oh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.
Klik om te vergroten...
Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankje
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In me ballen getrapt worden door me ex en ik had alleen maar haar zus geneukt wat een vernedering
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankje
Klik om te vergroten...
Ik denk niet zoals in hoe we nu leven. Wel geloof ik in energie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."