#1
Wat heeft mijn post over het twijfelen van het bestaan voor dinos te maken? Volgensmij staat ook in de regels dat het topic over corona moet gaan en niet over andere zaken 😉![]()
Thierry Baudet twijfelt aan bestaan dinosaurussen, Dinoland Zwolle nodigt hem uit
Dinoland Zwolle heeft Kamerlid en Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet twee vrijkaarten gestuurd om met eigen ogen het bestaan van dinosaurussen te komen zien. Baudet sprak deze week op Twitter zijn twijfels uit over het bestaan van dinosaurussen.www.rtvoost.nl
Dan geloof je dit ook vast. Wat een idioot