Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Bron: Rijksoverheid
Klik om te vergroten...


oke
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan Ramon niet citeren maar de oke geldt ook voor hem
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
www.metronieuws.nl

Zo'n 10 procent van de gevaccineerden wil geen boosterprik

Prik nummer drie? Daar zit niet iedereen op te wachten.
www.metronieuws.nl www.metronieuws.nl


Vind het nog veel. 9/10 gevaccineerden die een booster prik wil.

Het aantal ongevaccineerden zal waarschijnlijk wel gaan groeien. Geen booster= ongevaccineerd. Van de 12.772.175 mensen 1/10 die straks ook ongevaccineerd wordt is 1,28 miljoen ongevaccineerden erbij. Tenminste, qua vaccinatie status/corona app.

Weer een extra reden voor ze om die plicht hier straks ook in te voeren. Zoals altijd zie je het van tevoren al aankomen.
Klik om te vergroten...
Er zijn ook meer gevaccineerden dan mensen die er wouden, dus die 1/10 zal nog wel gaan slinken. Maar het is zeker waar wat je zegt dat er telkens minder en minder gevaccineerden gaan komen bij iedere booster waardoor ofwel de boel vanzelf ophoudt te bestaan, of er een plicht ingevoerd wordt waardoor gewelddadig verzet terecht gaat toenemen. Benieuwd hoe het er in Oostenrijk zal aan toegaan met die plicht. Als ze de boetes komen innen of mensen naar de gevangenis sleuren, ik zie dat niet zomaar gebeuren.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cerberus zei:
Er zijn ook meer gevaccineerden dan mensen die er wouden, dus die 1/10 zal nog wel gaan slinken. Maar het is zeker waar wat je zegt dat er telkens minder en minder gevaccineerden gaan komen bij iedere booster waardoor ofwel de boel vanzelf ophoudt te bestaan, of er een plicht ingevoerd wordt waardoor gewelddadig verzet terecht gaat toenemen. Benieuwd hoe het er in Oostenrijk zal aan toegaan met die plicht. Als ze de boetes komen innen of mensen naar de gevangenis sleuren, ik zie dat niet zomaar gebeuren.
Klik om te vergroten...
https://viruswaarheid.nl/informeren/situatie-oostenrijk-biedt-hoop/
6
604Lid
01-01-2024, 00:00
#6
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik neen wel de 3e booster. Vanaf begin maart mag ik. 4e neem ik misschien ook wel als die komt.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
https://viruswaarheid.nl/informeren/situatie-oostenrijk-biedt-hoop/
Klik om te vergroten...
Mooi dat die regering in elkaar zakt maar:

Hoop​


Deze ontwikkelingen bieden hoop. Mocht het regime vallen, dan zal dit directe gevolgen hebben voor de overige Europese landen. In het ideale scenario slaagt de oppositie erin eerlijke verkiezingen te forceren. Daarmee wordt de situatie in de rest van Europa onhoudbaar. Zij zullen als dominostenen vallen.
Klik om te vergroten...
deze paragraaf vind ik toch een serieuze sprong zonder logische onderbouwing.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Een gedwongen keuze ja
Klik om te vergroten...
That's life.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meer drugsgebruik tijdens corona. Minder uppers, meer downers.

www.trouw.nl

Eenzaamheid en stress leiden bij kwetsbare jongeren tijdens corona vaker tot blowen en alcoholgebruik

De motieven voor kwetsbare jongeren om drugs of alcohol te gebruiken zijn veranderd door corona, blijkt uit nieuw onderzoek.
www.trouw.nl www.trouw.nl
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cerberus zei:
Mooi dat die regering in elkaar zakt maar:

deze paragraaf vind ik toch een serieuze sprong zonder logische onderbouwing.
Klik om te vergroten...
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.

Even voor de duidelijkheid; ik ben sceptisch over elk nieuwsbericht, zowel van de msm als van de alternatieve kanalen. Maar het is wel opvallend hoe weinig aandacht de burgerprotesten krijgen in het nieuws.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
😂😜

9E6B84F3-2A62-422C-A45A-24EF81BD3366.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Neeee uiteraard met oproep. Nu zijn 60+ers en griepprikgroepen nog aan de beurt, daarna weer vanaf leeftijd.
www.rijksoverheid.nl

Iedere 18-plusser krijgt uiterlijk in de tweede helft van januari een boosterprik aangeboden

Vanwege de oprukkende omikronvariant krijgt elke 18-plusser uiterlijk in de tweede helft van januari een booster aangeboden. Uit het Verenigd Koninkrijk weten wij dat een booster kan helpen om de bescherming tegen deze variant te verhogen en verspreiding tegen te gaan. Dit heeft minister Hugo de...
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl

Over NL heb ik het dan he, België geen f l a u w idee.
Klik om te vergroten...
Nee nl
Ben binnekort weer terug in nl en las je stukje over de booster en dacht hey mijn 6 maanden zijn al voorbij
Vandaar
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...
Pas op met alcohol, daarmee kan het snel omslaan in een slechte trip. Een theetje is beter. En vooral lekker op de bank kruipen met een dekentje en zorgen dat vrouwlief je geheel verzorgt!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.

Even voor de duidelijkheid; ik ben sceptisch over elk nieuwsbericht, zowel van de msm als van de alternatieve kanalen. Maar het is wel opvallend hoe weinig aandacht de burgerprotesten krijgen in het nieuws.
Klik om te vergroten...

De media is inderdaad super onbetrouwbaar. Welke kant ze ook innemen. Allemaal proberen ze een of andere agenda te pushen door selectief dingen wel of niet te zeggen, of via hun woordgebruik of bepaalde gebeurtenissen in een bepaald verdraaid licht te scheppen door aan framing te doen.

Inderdaad, protesten worden ofwel niet over bericht, of ze worden afgedaan als een bende relschoppers, of ze berichten dat er 10 keer minder volk was dan er daadwerkelijk was. Allemaal omdat je geen medestand zou voelen. Zo was er een paar weken geleden een protest in Brussel waarvan een krant zei dat er 500 man was terwijl zelfs de politie over meer dan 10 000 sprak. Ik snap echt niet hoe er geen grotere terugslag is tegen de grote kranten. Vinden mensen het dan niet erg dat ze continu misleid worden?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...

3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed 🤣.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed 🤣.
Klik om te vergroten...
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!! :tearsofjoy: 🤪
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!! :tearsofjoy: 🤪
Klik om te vergroten...

Het is feest voor iets he, hard way of no way 😎.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...
Zorg ervoor dat je je goed voelt en goed in je vel zit. Als je angstig word loop dan een andere ruimte in, dat schijnt een bad trip te voorkomen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mmm hoor net dat ze de winkels om 17.00 willen gaan sluiten… Totaal geen nut en wanneer moeten werkenden dan boodschappen doen?
Man man pffff

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."