#1
Er zijn ook meer gevaccineerden dan mensen die er wouden, dus die 1/10 zal nog wel gaan slinken. Maar het is zeker waar wat je zegt dat er telkens minder en minder gevaccineerden gaan komen bij iedere booster waardoor ofwel de boel vanzelf ophoudt te bestaan, of er een plicht ingevoerd wordt waardoor gewelddadig verzet terecht gaat toenemen. Benieuwd hoe het er in Oostenrijk zal aan toegaan met die plicht. Als ze de boetes komen innen of mensen naar de gevangenis sleuren, ik zie dat niet zomaar gebeuren.![]()
Zo'n 10 procent van de gevaccineerden wil geen boosterprik
Prik nummer drie? Daar zit niet iedereen op te wachten.www.metronieuws.nl
Vind het nog veel. 9/10 gevaccineerden die een booster prik wil.
Het aantal ongevaccineerden zal waarschijnlijk wel gaan groeien. Geen booster= ongevaccineerd. Van de 12.772.175 mensen 1/10 die straks ook ongevaccineerd wordt is 1,28 miljoen ongevaccineerden erbij. Tenminste, qua vaccinatie status/corona app.
Weer een extra reden voor ze om die plicht hier straks ook in te voeren. Zoals altijd zie je het van tevoren al aankomen.
https://viruswaarheid.nl/informeren/situatie-oostenrijk-biedt-hoop/Er zijn ook meer gevaccineerden dan mensen die er wouden, dus die 1/10 zal nog wel gaan slinken. Maar het is zeker waar wat je zegt dat er telkens minder en minder gevaccineerden gaan komen bij iedere booster waardoor ofwel de boel vanzelf ophoudt te bestaan, of er een plicht ingevoerd wordt waardoor gewelddadig verzet terecht gaat toenemen. Benieuwd hoe het er in Oostenrijk zal aan toegaan met die plicht. Als ze de boetes komen innen of mensen naar de gevangenis sleuren, ik zie dat niet zomaar gebeuren.
Mooi dat die regering in elkaar zakt maar:
deze paragraaf vind ik toch een serieuze sprong zonder logische onderbouwing.Hoop​
Deze ontwikkelingen bieden hoop. Mocht het regime vallen, dan zal dit directe gevolgen hebben voor de overige Europese landen. In het ideale scenario slaagt de oppositie erin eerlijke verkiezingen te forceren. Daarmee wordt de situatie in de rest van Europa onhoudbaar. Zij zullen als dominostenen vallen.
That's life.Een gedwongen keuze ja
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.Mooi dat die regering in elkaar zakt maar:
deze paragraaf vind ik toch een serieuze sprong zonder logische onderbouwing.
Nee nlNeeee uiteraard met oproep. Nu zijn 60+ers en griepprikgroepen nog aan de beurt, daarna weer vanaf leeftijd.
![]()
Iedere 18-plusser krijgt uiterlijk in de tweede helft van januari een boosterprik aangeboden
Vanwege de oprukkende omikronvariant krijgt elke 18-plusser uiterlijk in de tweede helft van januari een booster aangeboden. Uit het Verenigd Koninkrijk weten wij dat een booster kan helpen om de bescherming tegen deze variant te verhogen en verspreiding tegen te gaan. Dit heeft minister Hugo de...www.rijksoverheid.nl
Over NL heb ik het dan he, België geen f l a u w idee.
Pas op met alcohol, daarmee kan het snel omslaan in een slechte trip. Een theetje is beter. En vooral lekker op de bank kruipen met een dekentje en zorgen dat vrouwlief je geheel verzorgt!Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.
Even voor de duidelijkheid; ik ben sceptisch over elk nieuwsbericht, zowel van de msm als van de alternatieve kanalen. Maar het is wel opvallend hoe weinig aandacht de burgerprotesten krijgen in het nieuws.
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!!3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed 🤣.
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!!🤪
Zorg ervoor dat je je goed voelt en goed in je vel zit. Als je angstig word loop dan een andere ruimte in, dat schijnt een bad trip te voorkomen.Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."