#1
Er komt na de 1e vaccin(janssen 1, astra zeneca verdeeld over 2)
Nu een 3e vaccin aan.
Zolang we alle mutaties (wat vaak leid tot aftakkingen tot zelfs virussen op zich) allemaal op de hoop Corona gooien. Kan je al die vaccins ook op 1 hoop gooien.
Ik heb een bron dat dubbel gevaccineerd genoeg antistoffen hebben voor het deltavariant, en corona mutaties die toen stelde.
Die mensen worden niet ziek en zie je ook niet op de UC. Tot nu toe geen cijfers dat ze wel besmettelijk zijn..als dat wel zo was hoor ik het graag. Of geeft dus aan dat je én 100% beschermd bent en niet overdraagt.
Een boosterprik is dus de 2e enting
Wil je niet aannemen dat astra zenuwachtig 1 vaccin is met 2 prikken, voile..
Dan hebben we het over een 3e prik, maar geen vaccin.
Waar haal jij vandaag(oprechte vraag) dat er 3e.4e,.5e vaccins komen?
Heeft de media op YouTube en artikelen van journalisten die niet meer afhankelijk zijn je dit verteld..keer op keer weer?
Ik ben benieuwd naar je antwoord, want dit is imo en:
-Puur speculatief(angst voor de angst werkt altijd goed tegen je vijand (overheid, coronabeleid)
-Enkel jouw mening over een negatief scenario in de toekomst
- we hebben enorm veel expertise maar de tijd niet om...zoals het normaliter gaat...een vaccin te creëren, op proefpersonen (dit moet zeer nauwkeurig en ook met placebo) dan 3 tot 5 jaar wachten(liefst 5) en dan zeggen: dit is hem...deze vaccinatie werkt punt! De laatste of eerste. We zijn er vanaf.
Wat doen we in tussentijd die 3 tot 5 jaar.. normaal doorleven is voor de mens die dodelijk/beschadigd getroffen word geen optie
Ja iemand van 30 met 2 kids of een kind doe doodgaat of op de IC komt maatschappelijk NIET geaccepteerd.
Dan is het al te laat. Voor het virus.en de enting moet 14 dagen tussen zitten.
Bedden opschalen is leuk. Maar een verpleegkundige of arts in 1 of paar maandjes niet.
Wat als mensen dan zeggen...geef mij maar die boosterprik. Die geeft voor nu veel meer bescherming dan mijn enting ervoor.
Moeten we dit dan weigeren?
Vergis je niet dat dit alleen niet enkel een NL kwestie is, maar ook een eu kwestie.
Wil niemand overtuigen, even een kijkje in mijn hoofd met vragen zodat ik daarin vooruit kan
Nu een 3e vaccin aan.
Zolang we alle mutaties (wat vaak leid tot aftakkingen tot zelfs virussen op zich) allemaal op de hoop Corona gooien. Kan je al die vaccins ook op 1 hoop gooien.
Ik heb een bron dat dubbel gevaccineerd genoeg antistoffen hebben voor het deltavariant, en corona mutaties die toen stelde.
Die mensen worden niet ziek en zie je ook niet op de UC. Tot nu toe geen cijfers dat ze wel besmettelijk zijn..als dat wel zo was hoor ik het graag. Of geeft dus aan dat je én 100% beschermd bent en niet overdraagt.
Een boosterprik is dus de 2e enting
Wil je niet aannemen dat astra zenuwachtig 1 vaccin is met 2 prikken, voile..
Dan hebben we het over een 3e prik, maar geen vaccin.
Waar haal jij vandaag(oprechte vraag) dat er 3e.4e,.5e vaccins komen?
Heeft de media op YouTube en artikelen van journalisten die niet meer afhankelijk zijn je dit verteld..keer op keer weer?
Ik ben benieuwd naar je antwoord, want dit is imo en:
-Puur speculatief(angst voor de angst werkt altijd goed tegen je vijand (overheid, coronabeleid)
-Enkel jouw mening over een negatief scenario in de toekomst
- we hebben enorm veel expertise maar de tijd niet om...zoals het normaliter gaat...een vaccin te creëren, op proefpersonen (dit moet zeer nauwkeurig en ook met placebo) dan 3 tot 5 jaar wachten(liefst 5) en dan zeggen: dit is hem...deze vaccinatie werkt punt! De laatste of eerste. We zijn er vanaf.
Wat doen we in tussentijd die 3 tot 5 jaar.. normaal doorleven is voor de mens die dodelijk/beschadigd getroffen word geen optie
Ja iemand van 30 met 2 kids of een kind doe doodgaat of op de IC komt maatschappelijk NIET geaccepteerd.
Dan is het al te laat. Voor het virus.en de enting moet 14 dagen tussen zitten.
Bedden opschalen is leuk. Maar een verpleegkundige of arts in 1 of paar maandjes niet.
Wat als mensen dan zeggen...geef mij maar die boosterprik. Die geeft voor nu veel meer bescherming dan mijn enting ervoor.
Moeten we dit dan weigeren?
Vergis je niet dat dit alleen niet enkel een NL kwestie is, maar ook een eu kwestie.
Wil niemand overtuigen, even een kijkje in mijn hoofd met vragen zodat ik daarin vooruit kan




