Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mdma met thc of 2cb met thc Alle 2 met ballonnetje bij"
"Blaatschaap zei: de aangeraden dosering mogen mijn bommende speed collega's aanvullen, want ik snuif het zelf Klik om te vergroten... Ik alle 2 bij snuiven doseer ik tussen 50 en 70mg per lijn om de 2 uur ofzo , bij een bommetje altijd 120mg in een gelcap en meestal nasaal 1 redose van 50mg (maar dat kan je in een bommetje ook) bommetjes werken langer door , duren langer eer het opkomt en heeft voor mij zeker een hardere crash dan als ik alleen snuif. ik weeg 68 maar heb ook nog over de 90 gewogen en houd altijd de zelfde dosis aan."
"Arrie zei: Ik neem aan dat je speed niet perse op een technofeesr MOET doen, je kan het ook gwn met je vrienden doen zolang er maar genoeg gepraat word en de muziek goed is toch? Klik om te vergroten... Ik doe het zelfs liever gewoon thuis met men vriendin , of met vrienden dan op een feestje/party. Arrie zei: Als laatste lees ik overal dat je wel echt minimaal 30 uur wakker bent ofzo, is dit alleen als je bijpakt en voel je dan ook echt grotendeels van die tijd de effecten? En als er ook nog tips zijn wat leuk is om te doen in die lange tijd dat je niet kan slapen, iedereen zegt sex maar voor mij is dat helaas momenteel geen optie en ik ga liever ook geen porno kijken met een vriend van me, lijkt me een beetje raar. Klik om te vergroten... als je het gewoon uitzit zou je wel lang wakker kunnen zijn en idd geil worden of zin in sex of mastruberen. Als dat geen optie is zou ik in de comedown gewoon een leuke podcast ofzo opzetten. nee ik lig ook al wakker van 120mg als ik het om 13u zonder redose neem ofzo , maar dag scheelt van persoon tot persoon."
"Blyatman zei: Als je echt stevig wilt slapen kunnen deze wel eens helpen. Lorazepam, Flurazepam en Lormetazolam. Jammer dat Clonazolam mergens meer te krijgen is want dat blauwe fuckertje laat je in alle gevallen wel slapen. Klik om te vergroten... Met je it bg is het toch geen probleem dat te vinden ? genoeg overstock die op straat is (van blijven) En de rest op datknet, die laatste heb ik nog een laatste opslag gedaan van 10g voor men taper. nadir Ik heb het dan over het poeder , en in het bijzonder het gele wat ik het beste/ potentste vind."
"Basti zei: Beste medelevensgenieters, Ik heb een batch diazepam 10mg kunnen bemachtigen. ik heb voor de test 2 maal de ex-benzo gebruikt. Bij de eerste heb ik een halve tablet er in gedaan. Zoals je kan zien in de test (foto #1Bekijk bijlage 33749geeft hij valium aan. In de tweede (foto #2) test gebeurde iets raars, hij sloeg eerst granaat/Bordeaux kleur uit en daarna sloeg hij over op geel wat duid op nitrazepam. Kan iemand mij hier iets wijzer over maken? En zijn ze safe? elke smartshop in Nederland die ik bel weet er helemaal niks vanaf, echt niks. Wat een paupers sorry hoor. serieus antwoord word gewaardeerd!!! Klik om te vergroten... Cruchen en opsturen naarctestcentrum. Hier weet niemand wat in die pillen zit. Of je dealer moest op het forum zitten ?. En die weet waarschijnlijk nog niet eens want er in zit."
"Hija de la luna 1 zei: God t gedacht alleen al dat ik jou zou willen strikken 😂 Klik om te vergroten... Je hebt al een vlinder als avatar , nu enkel de das nog."
"Dirkjan zei: Het is meneer Dirk voor jou, en nou terug naar je kamer! Klik om te vergroten... Hija de la luna 1 zei: In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .… Klik om te vergroten... Ben hier nog niet lang en veel , maar meneer Dirk lijkt me de grappenmaker hier ? ik lees niet zo goed sarcasme af van een scherm 😅"
"Druktemaker zei: Dirk zal vast blij zijn dit te lezen, hij doet elke dag weer veel moeite deze rol waar te maken. Hij wilt graag betaald worden in likes! Klik om te vergroten... Roger that , no likes voor dirkjan meer 🤷🏻♂️"
"Dirkjan zei: Klopt ja. Maar je hoeft niet de hele tijd door me heen te praten… Klik om te vergroten... Kijk , dat dominante gedrag like ik wel. Deze verdien je."
"medi777 zei: Beste leden Ik ben recent opgelicht voor het online bestellen van 1 doosje zolpidem . Nu dreigen ze dat het ingehouden is door de politie tijdens de verzending (4 weken later) en dat ik 400€ moet betalen voor de juiste documenten. Dit was van Nederland naar België..ik vermoed dat dit poging nr 2 is om geld los te krijgen of kan ik effectief boete / celstraf krijgen? Alvast bedankt voor de info Klik om te vergroten... Heb je zelf de pv ontvangen van de politie/douane ?. zo nee , scam en niet reageren. Zo ja , geen scam en niet reageren , als ze je willen “pakken” haden ze al lang voor je deur gestaan met een dagvaarding. voor een doosje meds ga je heus de doos niet in , in slechtste geval minnelijke schikking als de politie toch aan je deur zou staan (wat ze 9 van de 10 nie zullen doen..)."