#1
En @Mevrouw Pløp is van zichzelf al zo'n zonnetje! Moet goed komen!!Een eik heeft niet veel nodig. Ja, water en zonlicht. Dat kan vanuit een winterslaap wel geregeld worden.
En @Mevrouw Pløp is van zichzelf al zo'n zonnetje! Moet goed komen!!Een eik heeft niet veel nodig. Ja, water en zonlicht. Dat kan vanuit een winterslaap wel geregeld worden.
Een eik heeft niet veel nodig. Ja, water en zonlicht. Dat kan vanuit een winterslaap wel geregeld worden.

❤️❤️ Het beste liedjeHey ho eens even bomen hebben ook heel veel knuffels en leuke liedjes nodig om groot en sterk te worden…
liedjes zoals deze doen het wel goed;
Aha! HET "Corona-topic" is dus eigenlijk een verkapte dating topic?Goed, Zanza is dus voor jou Ljuv. @Eik, wat is er voor jou nodig?
Dit vraag ik me ook allemaal af…Zijn ze zich bewust van de achterlijke maatregelen? Hebben ze een politiek agenda om bepaalde sectoren kapot te maken? Of zijn ze gewoon zo dom dat ze niet weten hoe ze moeten handelen tijdens een pandemie?
Beterschap allemaal! 🥰Kleine persoonlijke update… na een eerste negatieve test blijkt de tweede (5 dagen na de test van mijn dochter) wel positief voor mij en mijn vrouw. Bij mijn vrouw vallen de klachten mee… ik ben wel redelijk ziek aan het worden. Ik zal naar verwachting de komende dagen niet veel online zijn.
Kleine persoonlijke update… na een eerste negatieve test blijkt de tweede (5 dagen na de test van mijn dochter) wel positief voor mij en mijn vrouw. Bij mijn vrouw vallen de klachten mee… ik ben wel redelijk ziek aan het worden. Ik zal naar verwachting de komende dagen niet veel online zijn.
Haha, ondanks de situatie.. ik had m gewoon gemaakt hahaWilde Eikeltje zeggen maar da’s ook weer zoiets.
Kleine persoonlijke update… na een eerste negatieve test blijkt de tweede (5 dagen na de test van mijn dochter) wel positief voor mij en mijn vrouw. Bij mijn vrouw vallen de klachten mee… ik ben wel redelijk ziek aan het worden. Ik zal naar verwachting de komende dagen niet veel online zijn.
Beterschap!Kleine persoonlijke update… na een eerste negatieve test blijkt de tweede (5 dagen na de test van mijn dochter) wel positief voor mij en mijn vrouw. Bij mijn vrouw vallen de klachten mee… ik ben wel redelijk ziek aan het worden. Ik zal naar verwachting de komende dagen niet veel online zijn.
Belachelijk natuurlijk en zou nooit mogen gebeuren!Is het cru om te zeggen dat diegenen, die niet gevaccineerd willen worden hetgeen hun goed recht is overigens, achteraan in de rij vwb ziekenhuis opnames gaan staan? Als gevolg van deze keuze?
Deze mening hoor ik nog weleens....wat vinden we daarvan?
Wat ik gehoord heb is een mondkapje niet bewezen effectief, het is alleen ingezet omdat burgers zo bang waren.Ik vraag me af, of ook maar één minuut lang nagedacht is of die donderduivelse mondkapjes werkelijk effect sorteren.
Iemand die niest jaagt minstens 6 meter ver de aërosolen al of niet van het virus voorzien naar buiten. Dus de 1,5 meters, ik geloof daar niet in. Net zomin als die kapjes, ik kan het woord al niet eens meer uit mijn strot geslagen krijgen.
Wat helpt er dan wel? Of: een beetje?
Dat zou vaccineren kunnen zijn, zo ook het zoveel mogelijk uit de weg gaan van contacten met onbekenden.
De facto: zoveel mogelijk thuis blijven.
( hetgeen ik dus doe naast vaccinatie)
Nee hoor. Ik ben niet gevaccineerd, en als ik wel corona krijg en ernstig ziek word laat ik mij niet opnemen. Ik heb zelf de keus gemaakt geen vaccin te nemen, dus ik moet dan ook de nadelen accepteren.Is het cru om te zeggen dat diegenen, die niet gevaccineerd willen worden hetgeen hun goed recht is overigens, achteraan in de rij vwb ziekenhuis opnames gaan staan? Als gevolg van deze keuze?
Deze mening hoor ik nog weleens....wat vinden we daarvan?
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."