#1
Zeg @Roze Olifant en @Eik, ik word een beetje moe van alle mod-bashers die het Coronatopic komen vervuilen. Kunnen we niet een algemeen modworsteltopic openen waar deze lieden (voor de korte tijd die hen gegund wordt) terecht kunnen?Geen probleem. 🙃
Je hebt net een tik op je vingers gehad, en het eerste dat je doet is meteen weer het conflict opzoeken. Als dit is wat jij ziet als ‘goed opgevoed’ zijn, dan hanteren we duidelijk een andere definitie.
Zonde dat je het nodig vindt om dit onderwerp nu toch weer aan te halen, terwijl dat niet de bedoeling is.
Gelukkig geloven we op dit forum allemaal in een tweede kans, dus we proberen het over drie maanden weer, oké? 😜

