#1
Kijk, zo'n idee verdient nou een handtekening!Of een ingebouwde feature: elke flapdrol die in dat topic post wordt automatisch geband wanneer hij op 'plaats reactie' drukt đ
Kijk, zo'n idee verdient nou een handtekening!Of een ingebouwde feature: elke flapdrol die in dat topic post wordt automatisch geband wanneer hij op 'plaats reactie' drukt đ
Er bestaat nog steeds imgurl đJa, precies wat jij erna zegt bedoelde ik ermee. Zo werd 't ook uitgelegd in jouw video's. Lijkt mij hieruit duidelijk dat je dan dus beter een hoogstwaarschijnlijk veilig vaccin kunt nemen, dan het risico besmet te raken niet serieus nemen en jezelf grotere mogelijke DNA-problemen op de hals te halen.
Haha nou na wat googlen een beetje, excuses. Ik ben daar ook helemaal niet genoeg medisch voor onderlegd (lees: totaal niet) dus dan wil ik die woorden wel terug nemen. Zoals ik hiervoor verwoorde, had ik het altijd van mijn biomedisch wondertje aka die vriendin begrepen, maar het is niet het punt dat ik duidelijk wilde maken ook. Wat wel mijn punt waaaaaas:
Was dat ook DIT onderzoek niet met data is onderzocht. Het is eigenlijk gewoon een intepretatie van al bestaande literatuur. Er zijn dus meerdere intepretaties mogelijk, waaronder dat het spike-eiwit het herstel van de DNA zou kĂşnnen aantasten. Bij dit onderzoek dat jij nu deelt is wel van 2 mensen materiaal gebruikt, maar dat is niet voldoende om relevante conclusies over een virus of vaccin te trekken. Ook in dit onderzoek is de conclusie namelijk: " Our findings reveal a potential molecular mechanism by which the spike protein might impede adaptive immunity and underscore the potential side effects of full-length spike-based vaccines." Maakt het niet minder belangrijk dat het wordt onderzocht, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind wel dat zo'n video dan iets te veel 'bang makend' is ingestoken.
Hmmmmm kak dit kan helemaal niet in de PM, was ik vergeten. Ik ga kijken of ik ook een niet-screenshot heb om het te kopieren en plakken. Maar nogmaals: ik weet zelf vrij weinig van (stam)celtherapie, gentherapie of wat dan ook en het was niet per se het punt dat ik wilde maken ook hoor.
Kleine update vanuit casa-Eik... net een positieve testuitslag ontvangen voor de kleinste.
De oudste en ik zijn ondertussen ook een beetje aan het snotteren en proberen een ggd test te regelen (valt nog niet mee...) De zelftests zijn tot nu toe nog negatief maar dat kan natuurlijk nog gaan veranderen. Ondertussen proberen we afstand te houden van onze kleinste... doet me echt pijn in mijn hart. Gelukkig heeft ze nog niet heel veel klachten...
Mijn oudste dochter, vrouw en ik hebben een negatieve testuitslag. Meest waarschijnlijke is dat mijn andere dochter een gewone verkoudheid mee heeft gebracht terwijl de jongste corona kreeg. We doen morgen nog een test bij de GGD want er is ook nog een kleine kans dat die vorige test net wat te vroeg was... Voorlopig blijven we in quarantaine en blijven we onze kleinste verwennen op haar eigen kamertje... Gelukkig zijn haar klachten heel erg mild!Hoe gaat het inmiddels bij Casa del @Eik
Dan nog. Wat heeft 17.00 nou verschil met de gewone 18.00 zoals nu?Ging dat niet over niet essentiĂŤle winkels en horeca?
Ging dat niet over niet essentiÍle winkels en horeca?Mmm hoor net dat ze de winkels om 17.00 willen gaan sluiten⌠Totaal geen nut en wanneer moeten werkenden dan boodschappen doen?
Man man pffff
Geen verschil?Dan nog. Wat heeft 17.00 nou verschil met de gewone 18.00 zoals nu?
Ik kan niet voor @Zanza spreken maar wat mij betreft geheel wederzijds hoor!Ik hou van jullie!
Dat ze hier nu vrij snel de vluchten stoppen in plaats van daar nog weken lang over na te denken vind ik eigenlijk een van de eerste keren dat dit kabinet iets goed doet in deze hele crisis...Zuid Afrikaanse variant, er zijn nog twee vluchten onderweg naar NL, daarna geldt een reisverbod.
Tsja er gaan nu al veel mensen dood door uitgestelde zorg. De oversterfte in NL is veel hoger dan de officiele corona-doden. Maar goed de regering sluit de kroegen (en winkels) een uurtje eerder... Dat zal vast een zware klap toebrengen aan het virus... Net zoals al die vorige heftige maatregelen. Die waren ook al zo effectief.ndertussen komen ook Huisartsen verder in de knel en moeten we er rekening mee houden dat ook zij niet-spoedeisende zorg mketen afschalen.
Absoluut oneens. Dat heeft sowieso nut. Niet ingrijpen (zoals nu gebeurt zorgt voor het instorten van de zorg die we wel nog over hebben.Het moment van ingrijpen en welke ingreep (harde lockdown) heeft enkel nut wanneer je de zorg op orde had gehad.
Klopt dat is een fout die de VVD in het verleden heeft gemaakt en waar we nu mee moeten dealen. Het gaat er nu om de fouten die de regering nu maakt kritisch aan de kaak te stellen niet om de voorheen gemaakte fouten eindeloos te blijven herhalen.Daar zijn we het volgens mij wel over eens maar heeft NU geen relevantie.
Graag gedaan.Dank voor je nuance.
Absoluut waar dat dat gissen blijft. Maar in mijn ogen is het nagenoeg onmogelijk om het slechter te doen dan wat dit kabinet en dit OMT laat zien. Het RED team had het bijvoorbeeld wel vaak juist. Maar daar werd niet naar geluisterd. Gommers heeft het ook vaak juist trouwens.Het blijft gissen hoe een ander deze crisis had bezworen.
I know... wil ook niet dat je ruzie met je vrouw krijgt!Zanza out! Je weet waarom![]()
For real? đ¤Ş
Haha oja, wij blijven altijd heel rustig, gaan nergens tegen in en liggen nÊtjes voor 22:00 op bed, dat is ook zo!Same 𤣠zelfs als vrijgezel haha
Oja - goeie. Ik heb nog een ander blousje gekregen van mijn schoonzusje - minder trippy, zou dat werken?!Alles kan kapot zeggen ze toch?
If used properly. Yes, it will.Oja - goeie. Ik heb nog een ander blousje gekregen van mijn schoonzusje - minder trippy, zou dat werken?!
Haha oja, wij blijven altijd heel rustig, gaan nergens tegen in en liggen nĂŠtjes voor 22:00 op bed, dat is ook zo!
Oja - goeie. Ik heb nog een ander blousje gekregen van mijn schoonzusje - minder trippy, zou dat werken?!
Goed, Zanza is dus voor jou Ljuv. @Eik, wat is er voor jou nodig?If used properly. Yes, it will.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."