Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
193 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
πŸ˜‚πŸ˜œ

9E6B84F3-2A62-422C-A45A-24EF81BD3366.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Neeee uiteraard met oproep. Nu zijn 60+ers en griepprikgroepen nog aan de beurt, daarna weer vanaf leeftijd.
www.rijksoverheid.nl

Iedere 18-plusser krijgt uiterlijk in de tweede helft van januari een boosterprik aangeboden

Vanwege de oprukkende omikronvariant krijgt elke 18-plusser uiterlijk in de tweede helft van januari een booster aangeboden. Uit het Verenigd Koninkrijk weten wij dat een booster kan helpen om de bescherming tegen deze variant te verhogen en verspreiding tegen te gaan. Dit heeft minister Hugo de...
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl

Over NL heb ik het dan he, BelgiΓ« geen f l a u w idee.
Klik om te vergroten...
Nee nl
Ben binnekort weer terug in nl en las je stukje over de booster en dacht hey mijn 6 maanden zijn al voorbij
Vandaar
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...
Pas op met alcohol, daarmee kan het snel omslaan in een slechte trip. Een theetje is beter. En vooral lekker op de bank kruipen met een dekentje en zorgen dat vrouwlief je geheel verzorgt!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purplext zei:
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.

Even voor de duidelijkheid; ik ben sceptisch over elk nieuwsbericht, zowel van de msm als van de alternatieve kanalen. Maar het is wel opvallend hoe weinig aandacht de burgerprotesten krijgen in het nieuws.
Klik om te vergroten...

De media is inderdaad super onbetrouwbaar. Welke kant ze ook innemen. Allemaal proberen ze een of andere agenda te pushen door selectief dingen wel of niet te zeggen, of via hun woordgebruik of bepaalde gebeurtenissen in een bepaald verdraaid licht te scheppen door aan framing te doen.

Inderdaad, protesten worden ofwel niet over bericht, of ze worden afgedaan als een bende relschoppers, of ze berichten dat er 10 keer minder volk was dan er daadwerkelijk was. Allemaal omdat je geen medestand zou voelen. Zo was er een paar weken geleden een protest in Brussel waarvan een krant zei dat er 500 man was terwijl zelfs de politie over meer dan 10 000 sprak. Ik snap echt niet hoe er geen grotere terugslag is tegen de grote kranten. Vinden mensen het dan niet erg dat ze continu misleid worden?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...

3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed 🀣.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed 🀣.
Klik om te vergroten...
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!! :tearsofjoy: πŸ€ͺ
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!! :tearsofjoy: πŸ€ͺ
Klik om te vergroten...

Het is feest voor iets he, hard way of no way 😎.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Klik om te vergroten...
Zorg ervoor dat je je goed voelt en goed in je vel zit. Als je angstig word loop dan een andere ruimte in, dat schijnt een bad trip te voorkomen.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9

"300" betogers op de been in Oostenrijk πŸ˜‚
Ik kan niet wachten tot een heel burgerleger dwars door alles heen dendert, zoals in de eindscene van V for Vendetta.

Er mag van mij dan ook wel een spectaculaire vuurwerkshow komen zoals in die scΓ¨ne πŸ””
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
www.nu.nl

Volg hier de ontwikkelingen rond het coronavirus (gesloten)

www.nu.nl www.nu.nl

Ipv angstzaaien even wat positiviteit!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig πŸ₯΅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig πŸ₯΅
Klik om te vergroten...
Een van mijn zussen, nergens last van gehad behalve de stijve prikplek. Sterkte!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
Klik om te vergroten...
Yes πŸ˜΅β€πŸ’«
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen

(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Klik om te vergroten...
Misschien kun je nog bestellen en op bv marktplaats zijn ook best mooie leuke dingen te krjjgen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Druktemaker zei:
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig πŸ₯΅
Klik om te vergroten...
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Klik om te vergroten...
Tijd om lekker ouderwets zelf wat te knutselen toch! Is stiekem ook veel leuker en mooier om voor elkaar te doen.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#19
nausea zei:
Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen

(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Klik om te vergroten...
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan πŸ€
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoraa zei:
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan πŸ€
Klik om te vergroten...
Haha ja dankje! Heb het gisteren rustig gehouden met la drugos en ook ff vrij gehad dus voel me een stuk beter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."