Nee nlNeeee uiteraard met oproep. Nu zijn 60+ers en griepprikgroepen nog aan de beurt, daarna weer vanaf leeftijd.
![]()
Iedere 18-plusser krijgt uiterlijk in de tweede helft van januari een boosterprik aangeboden
Vanwege de oprukkende omikronvariant krijgt elke 18-plusser uiterlijk in de tweede helft van januari een booster aangeboden. Uit het Verenigd Koninkrijk weten wij dat een booster kan helpen om de bescherming tegen deze variant te verhogen en verspreiding tegen te gaan. Dit heeft minister Hugo de...www.rijksoverheid.nl
Over NL heb ik het dan he, BelgiΓ« geen f l a u w idee.
Pas op met alcohol, daarmee kan het snel omslaan in een slechte trip. Een theetje is beter. En vooral lekker op de bank kruipen met een dekentje en zorgen dat vrouwlief je geheel verzorgt!Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Ja, het ging me meer om de massale protesten waar ze het over hebben in dit artikel, aangezien je daar in de msm nauwelijks iets over terugziet.
Even voor de duidelijkheid; ik ben sceptisch over elk nieuwsbericht, zowel van de msm als van de alternatieve kanalen. Maar het is wel opvallend hoe weinig aandacht de burgerprotesten krijgen in het nieuws.
Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!!3 dagen later halve gram coke snatsen. Als je niet doodvalt heb je een hart en lichaam van staal en kan je terug de wereld aan. Bij mij liep het goed π€£.
Dan zit ik helemaal gestoord aan de kerstdis maat!!π€ͺ
Zorg ervoor dat je je goed voelt en goed in je vel zit. Als je angstig word loop dan een andere ruimte in, dat schijnt een bad trip te voorkomen.Boosterprikje over 2 weken! Iemand nog tips voor tijdens de trip? Tijdens m'n Janssen trip heb ik voornamelijk thee gedronken en gedroomd over vliegende elanden.
Een van mijn zussen, nergens last van gehad behalve de stijve prikplek. Sterkte!Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig π₯΅
Yes π΅βπ«Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
Misschien kun je nog bestellen en op bv marktplaats zijn ook best mooie leuke dingen te krjjgenJa ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig π₯΅
Tijd om lekker ouderwets zelf wat te knutselen toch! Is stiekem ook veel leuker en mooier om voor elkaar te doen.Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan πDie nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wΓ¨l fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen
(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Haha ja dankje! Heb het gisteren rustig gehouden met la drugos en ook ff vrij gehad dus voel me een stuk beter!Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."