#1
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.
Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
Ben ook benieuwd Eikie! Al ben ik misschien meer benieuwd hoe een eik hardloopt... Kun je daar een filmpje van sturen?2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Ik weet niet.Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
Ik weet niet.
Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
Ik weet niet of dat zo is. 😬Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Ik zou dat niet doen, ik zit in 3 covid groepen. FB, o.a terugval ( en dan voor een jaar ) was het begin van t besef, heeel rustig opbouwen.2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
En dat is je recht, ik wel. Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter. Ik ben zwak. Zwakke weerstand, geen afweer na se zomer . ( kaak infectie):, at slecht,... ik werd dinsdag ziekig, fijn ! Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer. Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.
Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*

Ik weet niet of dat zo is..
Als je geen kinderen hebt, familie, mensen ziet. Op de Noordpool , Dan niet,Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Dat is ongeveer dezelfde timing als bij mij thuis…Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter.
Oh man! Dat lijkt me echt heftig! Bij mij zijn mijn kinderen goed weg gekomen. De oudste was gevaccineerd en heeft helemaal geen Delta gehad, de jongste niet maar die was ook amper ziek… Lijkt me heel naar je kind zo ziek te zien😣Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer.
Ik weet niet precies wat je met die “gif aanval” bedoelde maar dit klinkt sowieso wel echt heftig! Zo ziek ben ik in ieder geval niet geweest…Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.
Ja dat hoop ik ook zo hard! Zo ongelofelijk klaar met dit smerige virus! Ik wil gewoon weer kunnen feesten en mijn collega’s live ontmoeten ipv via teams de hele dag 😖laten we hopen dat Omikron, kleiner en kleiner wordt en een griep.
Yep… hoor echt wel veel mensen met langdurige klachten. Hoor ook wel dat die af en toe toch wel nog wegtrekken na een aantal maanden of een jaar. Maar bij sommigen lijkt het wel echt permanente schade veroorzaakt te hebben…long covid gaat nu al zoveel chronisch zieken erbij geven. Samen sterk blijven. .
En ja stuur maar door! Ben wel benieuwd… heb al gemerkt dat ik heel rustig aan moet doen. Maar kan nu weer relatief probleemloos we uur wandelen. Binnenkort heel voorzichtig het hardlopen weer eens uittesten 😅Ik wil je wel wat links sturen.
Is (helaas) niet waar. Althans, dat er “goede resultaten” zijn. Is weer zo een gek-makend nep verzinsel..
Lees maar:
![]()
Interview: Waarom helpt ivermectine niet tegen corona?
Sinds de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar ivermectine toegenomen. Dit middel tegen parasieten zou corona bestrijden én zelfs kunnen voorkomen. Klopt dat? Nee. Arts-epidemioloog Frits Rosendaal legt uit.www.rijksoverheid.nl
![]()
Boete voor artsen die hydroxychloroquine of ivermectine voorschrijven tegen corona
De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) krijgt nog steeds meldingen dat artsen medicijnen voorschrijven die in strijd zijn met de behandeladviezen voor corona. Het gaat daarbij onder meer om (hydroxy)chloroquine en ivermectine. De inspectie vindt het voorschrijven en afleveren van deze...www.igj.nl
![]()
KNMP: ter hand stellen ivermectine als coronamedicijn is ongewenst en schadelijk
De terhandstelling van het anti-schurftmiddel ivermectine als coronamedicijn door apothekers is ongewenst en schadelijk. Dit stelt de KNMP. De apothekersorganisatie richt zich daarom op het treffen van maatregelen tegen een gering aantal apothekers dat ivermectine als coronamedicijn ter hand...www.knmp.nl
Ach ja, geloof is beter dan feiten natuurlijk!
laat maar.
Komt alweer net zoveel onzin, dezelfde dingen, zelfde type filmpjes langs als het vorige corona topic.
Dus bij deze ook voor dit corona topic:
Over en uit, bye bye!
Niet alleen naar jou gericht hoor @Gebruiker 0012685732 . 😉
Neeeee geen discussie. Ditnis allemaal al zo vaak langs geweest, hethaald en nog meer herhaald. welliswaar andere spreker oid maar komt op hetzelfde neer.hoe vaak heb je nu al gedag gezegd? 😘
als je de informatie op z'n waarde zou inschatten zou dit mss niet zeggen.
je ziet toch ook alle dingen op tv omhoog komen van hoe er gehandeld is?
hier onder een goede 'investigative journalist', pluist alles uit en heb ik nog niet op onwaarheden kunnen betrappen..is soms onbedoeld grappig ook.
er klopt soms zoveel niet aan wat de gevestigde instanties naar buiten brengen.. en dat mag best belicht worden.
Neeeee geen discussie. Ditnis allemaal al zo vaak langs geweest, hethaald en nog meer herhaald. welliswaar andere spreker oid maar komt op hetzelfde neer.
Daarom was andere topic ook gesloten.
Nope, bye!
Ik ook… fijne vent en heel grondig! Kunnen we elkaar de hand schudden.ik kijk al tijden naar het kanaal van deze arts.. heel objectief..
zie maar wat je er van vindt.. is heel grondig met beproefde data en links..
En daar denken we dan weer anders over. Maar ik zal stoppen met fascisten plagen. Is behoorlijk off -topic voor dit topic…😅you're barking up the wrong tree buddy 😘
🤝Ik ook… fijne vent en heel grondig! Kunnen we elkaar de hand schudden.
En daar denken we dan weer anders over. Maar ik zal stoppen met fascisten plagen. Is behoorlijk off -topic voor dit topic…😅
Ik vind deze vergelijkingen met de tweede wereld oorlog aardig op het randje. Zou je er volgende keer alsjeblieft een beetje op kunnen letten dat je mij niet kwetst hiermee?Moeten we hier nu echt dit soort propaganda van Fascisten Voor Dummies op het forum hebben? 🤨
oh ja en ik ga zo vier drinken en jointjes roken dus voor wie wat serieuzer leeswerk wilt dan mij kort-door-de-bocht opmerking. Een sterk stuk over het ontstaan en de wederopstanding van Neerlands fascisme :
Ja, hij is de /s vergetenGrapje toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."