Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
194 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd Eikie! Al ben ik misschien meer benieuwd hoe een eik hardloopt... Kun je daar een filmpje van sturen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet.

Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik weet niet.

Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
Klik om te vergroten...

Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of dat zo is. 😬
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Klik om te vergroten...
Ik zou dat niet doen, ik zit in 3 covid groepen. FB, o.a terugval ( en dan voor een jaar ) was het begin van t besef, heeel rustig opbouwen.
imspanningslevel boven de 6 is te veel.
Delta is een beest, en sluipt nog steeds. Wandel, stukjes sneller, 1 minuutl dan wandel, rust tussendoor 10 minuten, goed ademen.
Ik wil je wel wat links sturen. Mijn puber is ook terug bij af, uurtje school. En 10 januari Omikron erbij, die is weg nu, delta is nog in alle organen .... wat een monster van een ziekte , ik voel me anders, niet mezelf, ademen doet pijn. Nu 10 1 /2 week. Veel verwacht, maar dit is eng gewoon. :):
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
Klik om te vergroten...
En dat is je recht, ik wel. Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter. Ik ben zwak. Zwakke weerstand, geen afweer na se zomer . ( kaak infectie):, at slecht,... ik werd dinsdag ziekig, fijn ! Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer. Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.
mijn zwarte kat slaapt als 6 jaar naast me, die avond en nacht ? Op mijn borst, lekker extra benauwd. Maar ik liet haar, zij wilde mij warm houden. Zo mooi.
huilend ben ik gaan slapen en de zondag was iets beter, i made It! thuis, met kind , die ook weer mond dicht kon doen.
Ik herstel sneller, zij was niet gevaxtl ... maakt niet uit, we made it. En zij twee x in 9 weken . Herbesmet.
laten we hopen dat Omikron, kleiner en kleiner wordt en een griep.
long covid gaat nu al zoveel chronisch zieken erbij geven. Samen sterk blijven. . 4B6AA2B3-A0BC-4195-8479-CE0286BCB32F.jpeg
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ik weet niet of dat zo is..
Klik om te vergroten...

Spyro​

DF-koning>​

PsyTekz zei:
Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Klik om te vergroten...
Als je geen kinderen hebt, familie, mensen ziet. Op de Noordpool , Dan niet,
Omikron is zo veel besmettelijker, en leeft heel lang op tasjes, spullen., besmettelijk a.f

Ja, het kan voor een zwakke groep wel gevaarlijk zijn, maar wil je eindelijk je natuurlijke booster krijgen, dit is denk ik je kans. Niet tegelijk, te veel zieken in alle branches.
maar geen delta gevaar, ik, was thuis, , dochter (16) gleed weg, spoed medicare erbij en voeding
... nu gaat t beter, zwaar ondergewicht en geheugen mist. Nachtmerries.

DF-koning​

Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Klik om te vergroten...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kittekatty zei:
Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter.
Klik om te vergroten...
Dat is ongeveer dezelfde timing als bij mij thuis…


Kittekatty zei:
Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer.
Klik om te vergroten...
Oh man! Dat lijkt me echt heftig! Bij mij zijn mijn kinderen goed weg gekomen. De oudste was gevaccineerd en heeft helemaal geen Delta gehad, de jongste niet maar die was ook amper ziek… Lijkt me heel naar je kind zo ziek te zien😣


Kittekatty zei:
Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet precies wat je met die “gif aanval” bedoelde maar dit klinkt sowieso wel echt heftig! Zo ziek ben ik in ieder geval niet geweest…


Kittekatty zei:
laten we hopen dat Omikron, kleiner en kleiner wordt en een griep.
Klik om te vergroten...
Ja dat hoop ik ook zo hard! Zo ongelofelijk klaar met dit smerige virus! Ik wil gewoon weer kunnen feesten en mijn collega’s live ontmoeten ipv via teams de hele dag 😖


Kittekatty zei:
long covid gaat nu al zoveel chronisch zieken erbij geven. Samen sterk blijven. .
Klik om te vergroten...
Yep… hoor echt wel veel mensen met langdurige klachten. Hoor ook wel dat die af en toe toch wel nog wegtrekken na een aantal maanden of een jaar. Maar bij sommigen lijkt het wel echt permanente schade veroorzaakt te hebben…

smerig klote virus! Nu maar hopen dat Omikron het begin van het einde is…
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kittekatty zei:
Ik wil je wel wat links sturen.
Klik om te vergroten...
En ja stuur maar door! Ben wel benieuwd… heb al gemerkt dat ik heel rustig aan moet doen. Maar kan nu weer relatief probleemloos we uur wandelen. Binnenkort heel voorzichtig het hardlopen weer eens uittesten 😅
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
nos.nl

Kabinet wil sneller versoepelen: samenleving per 25 februari grotendeels open

Alleen de echte basismaatregelen, zoals geen handen schudden, blijven nog van kracht.
nos.nl nos.nl

Valt het met 'ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat' en andere overheidswantrouwende uitspraken toch opeens best mee.

Wat betreft de versoepelingen: KLAAR VOOR ZIN AN!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Is (helaas) niet waar. Althans, dat er “goede resultaten” zijn. Is weer zo een gek-makend nep verzinsel..

Lees maar:

www.rijksoverheid.nl

Interview: Waarom helpt ivermectine niet tegen corona?

Sinds de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar ivermectine toegenomen. Dit middel tegen parasieten zou corona bestrijden én zelfs kunnen voorkomen. Klopt dat? Nee. Arts-epidemioloog Frits Rosendaal legt uit.
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl


www.igj.nl

Boete voor artsen die hydroxychloroquine of ivermectine voorschrijven tegen corona

De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) krijgt nog steeds meldingen dat artsen medicijnen voorschrijven die in strijd zijn met de behandeladviezen voor corona. Het gaat daarbij onder meer om (hydroxy)chloroquine en ivermectine. De inspectie vindt het voorschrijven en afleveren van deze...
www.igj.nl www.igj.nl


www.knmp.nl

KNMP: ter hand stellen ivermectine als coronamedicijn is ongewenst en schadelijk

De terhandstelling van het anti-schurftmiddel ivermectine als coronamedicijn door apothekers is ongewenst en schadelijk. Dit stelt de KNMP. De apothekersorganisatie richt zich daarom op het treffen van maatregelen tegen een gering aantal apothekers dat ivermectine als coronamedicijn ter hand...
www.knmp.nl www.knmp.nl
Klik om te vergroten...

sorry, maar ik vertrouw de rijkssoverheid niet.. gek hè 🤪
en die apothekers site zegt niet veel..raadt het alleen maar af..

ik kijk al tijden naar het kanaal van deze arts.. heel objectief..
zie maar wat je er van vindt.. is heel grondig met beproefde data en links..


heeft nog meer video's over dit onderwerp..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Pfizer en Merck en zo zijn ook bezig met een ivermectine variant waar ze wel op kunnen verdienen.. paxlovid..
want op het super goedkope ivermectine hebben geen patent..

Pf. heeft maar ca.38 miljard miljoen dollar winst gemaakt afgelopen jaar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ach ja, geloof is beter dan feiten natuurlijk!
laat maar.
Komt alweer net zoveel onzin, dezelfde dingen, zelfde type filmpjes langs als het vorige corona topic.
Dus bij deze ook voor dit corona topic:

Over en uit, bye bye!

Niet alleen naar jou gericht hoor @Gebruiker 0012685732 . 😉
Klik om te vergroten...

hoe vaak heb je nu al gedag gezegd? 😘

als je de informatie op z'n waarde zou inschatten zou dit mss niet zeggen.

je ziet toch ook alle dingen op tv omhoog komen van hoe er gehandeld is?

hier onder een goede 'investigative journalist', pluist alles uit en heb ik nog niet op onwaarheden kunnen betrappen..is soms onbedoeld grappig ook.

er klopt soms zoveel niet aan wat de gevestigde instanties naar buiten brengen.. en dat mag best belicht worden.

D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gebruiker 0012685732 zei:
hoe vaak heb je nu al gedag gezegd? 😘

als je de informatie op z'n waarde zou inschatten zou dit mss niet zeggen.

je ziet toch ook alle dingen op tv omhoog komen van hoe er gehandeld is?

hier onder een goede 'investigative journalist', pluist alles uit en heb ik nog niet op onwaarheden kunnen betrappen..is soms onbedoeld grappig ook.

er klopt soms zoveel niet aan wat de gevestigde instanties naar buiten brengen.. en dat mag best belicht worden.

Klik om te vergroten...
Neeeee geen discussie. Ditnis allemaal al zo vaak langs geweest, hethaald en nog meer herhaald. welliswaar andere spreker oid maar komt op hetzelfde neer.
Daarom was andere topic ook gesloten.
Nope, bye!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Neeeee geen discussie. Ditnis allemaal al zo vaak langs geweest, hethaald en nog meer herhaald. welliswaar andere spreker oid maar komt op hetzelfde neer.
Daarom was andere topic ook gesloten.
Nope, bye!
Klik om te vergroten...

was alleen maar om te kijken of je echt weg was hoor? 😅 😘

nee, serieus.. is goed.. we spreken over 10 jaar.. dan zal alles toch wel duidelijk zijn (?)..

Pfizer heeft de rechtzaak verloren waarbij ze 75 jaar wilden doen over het bekend maken van de data..
nu zal het binnen enkele jaren overgeleverd moeten worden.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gebruiker 0012685732 zei:
ik kijk al tijden naar het kanaal van deze arts.. heel objectief..
zie maar wat je er van vindt.. is heel grondig met beproefde data en links..
Klik om te vergroten...
Ik ook… fijne vent en heel grondig! Kunnen we elkaar de hand schudden.


Gebruiker 0012685732 zei:
you're barking up the wrong tree buddy 😘
Klik om te vergroten...
En daar denken we dan weer anders over. Maar ik zal stoppen met fascisten plagen. Is behoorlijk off -topic voor dit topic…😅
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Ik ook… fijne vent en heel grondig! Kunnen we elkaar de hand schudden.
Klik om te vergroten...
🤝
Eik zei:
En daar denken we dan weer anders over. Maar ik zal stoppen met fascisten plagen. Is behoorlijk off -topic voor dit topic…😅
Klik om te vergroten...

kvind vooral die digi-pas erg spannend en wil geen fascisme fasciliteren.. ffs!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Moeten we hier nu echt dit soort propaganda van Fascisten Voor Dummies op het forum hebben? 🤨

oh ja en ik ga zo vier drinken en jointjes roken dus voor wie wat serieuzer leeswerk wilt dan mij kort-door-de-bocht opmerking. Een sterk stuk over het ontstaan en de wederopstanding van Neerlands fascisme :
https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrIN6UQug9i120AIxZEYdRQ;_ylu=Y29sbwNpcjIEcG9zAzYEdnRpZAMEc2VjA3Ny/RV=2/RE=1645226640/RO=10/RU=https%3a%2f%2foverdemuur.org%2fwaarom-thierry-baudet-een-fascist-is%2f/RK=2/RS=TKjnHwyXQq_W74IVPR26WtKJPIA-
Klik om te vergroten...
Ik vind deze vergelijkingen met de tweede wereld oorlog aardig op het randje. Zou je er volgende keer alsjeblieft een beetje op kunnen letten dat je mij niet kwetst hiermee?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Atomic Samurai zei:
Grapje toch?
Klik om te vergroten...
Ja, hij is de /s vergeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."