#1
Hey @PsyTekz fijn om te horen dat je er weer bovenop aan het komen bent! Met een beetje geluk ben je ook snel van die vermoeidheid af… al blijft een restje vermoeidheid bij veel mensen lang hangen. Ik ben nu ruim twee maanden na mijn besmetting weer 90% Okay… laatste stukje komt ook nog wel…
Denk dat die vermoeidheid een deel te maken heeft met saturatie bij mij was die maandag 90 en gisteren bij partner 91. Toch stuk lager dan normaal en dat is merkbaar bij inspanningen. Die vermoeidheid kunnen we er wel bijnemen als ik lees wat longcovid met mensen doet..
helaas wel vanochtend positieve testuitslag van mijn oudste dochter ontvangen… hopelijk gaat het hele circus nu met omikron niet nog eens beginnen 😟
Balen man! Hopelijk niet he! Zo is het bij ons binnengekomen. Kleinste ziekjes en 1 week later hele gezin. Veel gelezen dat een 2de besmetting wel een stuk milder is met omicron na delta maar toch gewoon balen als je er nog eens door moet.
ben echt wel behoorlijk klaar met dat
Er zijn er waarschijnlijk veel die dit denken ^^.


