Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
157 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Hey @PsyTekz fijn om te horen dat je er weer bovenop aan het komen bent! Met een beetje geluk ben je ook snel van die vermoeidheid af… al blijft een restje vermoeidheid bij veel mensen lang hangen. Ik ben nu ruim twee maanden na mijn besmetting weer 90% Okay… laatste stukje komt ook nog wel…
Klik om te vergroten...

Denk dat die vermoeidheid een deel te maken heeft met saturatie bij mij was die maandag 90 en gisteren bij partner 91. Toch stuk lager dan normaal en dat is merkbaar bij inspanningen. Die vermoeidheid kunnen we er wel bijnemen als ik lees wat longcovid met mensen doet..

Eik zei:
helaas wel vanochtend positieve testuitslag van mijn oudste dochter ontvangen… hopelijk gaat het hele circus nu met omikron niet nog eens beginnen 😟
Klik om te vergroten...

Balen man! Hopelijk niet he! Zo is het bij ons binnengekomen. Kleinste ziekjes en 1 week later hele gezin. Veel gelezen dat een 2de besmetting wel een stuk milder is met omicron na delta maar toch gewoon balen als je er nog eens door moet.

Eik zei:
ben echt wel behoorlijk klaar met dat
Klik om te vergroten...

Er zijn er waarschijnlijk veel die dit denken ^^.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik mag er ook aan geloven denk ik. Morgen PCR test maar zelftest zegt positief. Tot nu toe alleen snotterig, verstopte holtes, hoofdpijn en rauwe keel.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Denk dat die vermoeidheid een deel te maken heeft met saturatie bij mij was die maandag 90 en gisteren bij partner 91. Toch stuk lager dan normaal en dat is merkbaar bij inspanningen. Die vermoeidheid kunnen we er wel bijnemen als ik lees wat longcovid met mensen doet..
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Mijn klachten zijn echt bijna over nu... mensen die echt long-covid hebben zijn echt de lul. De schoonmoeder van een collega van me kan na een jaar nog geen 300 meter lopen voordat ze uitgeput is... was daarvoor een gezonde vijftiger...

PsyTekz zei:
Veel gelezen dat een 2de besmetting wel een stuk milder is
Klik om te vergroten...
Gelukkig is dat voor de meesten wel het geval. Naast dat omikron sowieso voor de meesten al milder uitpakt dan delta... Nu maar hopen dat ik niet de uitzondering ben die er toch veel last van heeft... :thinking:

PsyTekz zei:
maar toch gewoon balen als je er nog eens door moet.
Klik om te vergroten...
ja echt geen zin in.... maar goed dat heeft niemand natuurlijk. Klachten blijven tot nu toe uit... hopelijk blijft het zo...

PsyTekz zei:
Er zijn er waarschijnlijk veel die dit denken ^^.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk niet dat Corona nog veel "fans" heeft :tonguewink:

FredKroket zei:
Nou ik mag er ook aan geloven denk ik
Klik om te vergroten...
Sterkte en beterschap Fred! Met een beetje geluk valt het allemaal goed mee... Zeker als je Omikron hebt en gevaccineerd bent...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
was gister effe naar me stam cafeetje geweest .,die was vrij vol en de verhalen daar over dit moment
lijkt wel of iedereen op het moment covid heeft en of in de family
in mij naaste omgeving ,verhalen van anderen ,sporters op tv , afspraken worden afgezegd wegens covid
en kwa doden wat ik hoor van kennissen lijkt het erop alsof die lage cijfers elke dag op tv niet kloppen ,schrok zelf van 2 personen die zijn vader en de ander zijn broer direct na de boosterprik overleden
omnicron ,
ben al bang voor de volgende variant
@PsyTekz
@Eik
@FredKroket
sterkte en beterschap
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja bij mij ook. Hulpverleners, leraren, veel kinderen van de basisschool.

Hier ook, @Druktemaker en dochter hebben Corona. Ik heb daarentegen niks en zoontje ook niet. maar elke nieuwe mutatie van een virus wordt meestal zwakker+snellere verspreiding dus ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
kwa doden wat ik hoor van kennissen lijkt het erop alsof die lage cijfers elke dag op tv niet kloppen
Klik om te vergroten...
Volgens mij worden de coronadoden vrij structureel ondergerapporteerd. Desondanks is het wel duidelijk dat we nu door Omikron, door het vele vaccineren en door natuurlijke immuniteit veel minder doden hebben dan voorheen.

ricorieks zei:
ijn vader en de ander zijn broer direct na de boosterprik overleden
Klik om te vergroten...
Er overlijden dagelijks mensen kort NA hun boosterprik. Gelukkig is het uiterst zeldzaam dat mensen DOOR hun boosterprik overlijden.

ricorieks zei:
@PsyTekz
@Eik
@FredKroket
sterkte en beterschap
Klik om te vergroten...
Thanks man!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben nu zelf aan de beurt, gezien in de omgeving (ondanks de voorzichtigheid) best aardig wat mensen plat liggen vermoed ik de nieuwste variant. Jongens wat valt het me vies tegen, ondanks dat ik alle vaccinaties heb gehad kan ik nog niet normaal douchen zonder het gevoel te hebben dat er een vrachtwagen over me heen is gereden. Alles is eigenlijk al teveel.
Ik hoor sommigen over enkel een snottebelletje, nou ik heb overal last van behalve dat! Ja ergens achter in m’n strot hangt wat slijm en in vlagen een ruwe keel. Vermoeidheid, spierpijn, koude rillingen en hoofdpijn: wat een ellende!

bij deze mijn klaagzang.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Er overlijden dagelijks mensen kort NA hun boosterprik. Gelukkig is het uiterst zeldzaam dat mensen DOOR hun boosterprik overlijden.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet. Het is lastig vast te stellen mocht dat de oorzaak zijn. Maar het is net zo min lastig uit te sluiten dat dat de oorzaak is.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Ik heb ook nooit een mondkapje gedragen, ik gun de medemens mijn mooie snoetje en stralende lach
Klik om te vergroten...
76C71A5C-3DED-46C6-A51A-E64BD32C1A8B.gif
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10

Voorpagina

Stadsblog Sikkom - nieuws, uitgaan, zin en onzin in Groningen
www.sikkom.nl www.sikkom.nl
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Klik om te vergroten...
Hahaha je denkt toch niet dat ik hem nog draag? 🤪 Daar ben ik mee gekapt sinds de tweede keer dat het moest. Ik heb alleen kritiek op het beleid.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Gezond!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 36992
✌🏻
1 dag ècht klote gevoeld, gisteren nog wat moe, vandaag alweer kiplekker. Als dit het is.
Klik om te vergroten...
Ah, das positief. Toch?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Ah, das positief. Toch?
Klik om te vergroten...
5E1F70EE-DFB6-4AAC-8027-89E6976D0CA7.gif
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier ook Corona. Dochter (11) van vriendlief had het als eerste. Maandag hebben hij en z'n ex getest, toen had mn vriend nog nergens last van. Maandag op dinsdagnacht werd m'n vriend wel ziek en 's ochtends om 9 uur kwam uitslag dat hij (niet geboosterd) positief was, zijn ex (wel geboosterd) niet.
Vriend was al hier en heeft even zijn PlayStation thuis opgehaald en toen was het wachten tot wanneer ik besmet was natuurlijk. Ik ben wel geboosterd.

Donderdagavond testte ik nog negatief, maar voelde ik me al niet lekker. Vrijdagochtend weer getest en toen kwam er meteen al een dikke streep voor de controlestreep er zelfs maar stond 😱

M'n vriend had vooral koorts, spierpijn, verkouden en moe, maar is er al weer aardig doorheen. Ik ben er ondanks mijn booster maar waarschijnlijk door mijn diabetes wel wat zieker door helaas.
Ik ben van al mijn 3 vaccinaties al een halve tot een hele week ziek geweest. Maar nu nog wel tandje erger. Ontzettend moe en hoofdpijn, koorts, verkouden en ik hoest echt de longen uit mijn lijf🤧

Bloedsuiker is wel iets verhoogd, maar nog niet dramatisch gelukkig.
Vooral die longen moet ik wel in de gaten houden, want dat klinkt echt niet gezond 🙈

Maar ik ben wel blij dat vriendlief en ik gezellig hier samen thuis in quarantaine zitten💜
Moet er niet aan denken om hem ook nog eens een week te moeten missen nu 😥

Ik had alleen juist afgelopen week amper afspraken en volgende week juist wel en ook dat belangrijke gesprek bij Tactus over mijn verdere behandeling. Dat is nu uitgesteld naar 1 maart 😱
Dus daar baal ik wel echt van, maarja het is niet anders😓

Oja, ik heb geen officiële test laten doen aangezien het wel super duidelijk is dat ik het heb en de teststraat 6.5 km fietsen verderop zit 😱
Kom net van m'n bed naar de bank, dus dat wordt hem niet 🙈
En heb m'n booster dus al een maand geleden gehad, dus voor m'n QR-code hoef ik het toch niet te doen. Dus zie het nut er niet echt van in. En helemaal met zoveel besmettingen maakt al dat testen ook niet echt meer uit.

20220204_094916.jpg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druktemaker zei:
Ik wou een corona hulpvraagje indienen.

Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
Klik om te vergroten...
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
prima toch? Als het werkt dan werkt het
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
https://www.kruidvat.nl/aleve-feminax-tabletten/p/2030211

Van deze ongein dus @Druktemaker... Worth the try?

Rotjoch zei:
prima toch? Als het werkt dan werkt het
Klik om te vergroten...
Haha ja precies! Vind ik ook hoor, whatever works🤷🏻‍♀️

Oja - ik reageer later een keer weer op alle inhoudelijke dingen. Even helemaaaaaal geen zin in.
Voor de ziekenboeg: heel veel sterkte en beterschap allemaal❤️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
Als je dat idee hebt werkt het niet…
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
petities.nl

Brede coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs

Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid.
petities.nl

Ondertekenen voor iedereen die de belachelijkheid van de QR code ook inziet.
Initiatief van voormalig staatssecretaris Mona Keijzer. Gaat rap met de ondertekeningen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."