2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Ik zou dat niet doen, ik zit in 3 covid groepen. FB, o.a terugval ( en dan voor een jaar ) was het begin van t besef, heeel rustig opbouwen.
imspanningslevel boven de 6 is te veel.
Delta is een beest, en sluipt nog steeds. Wandel, stukjes sneller, 1 minuutl dan wandel, rust tussendoor 10 minuten, goed ademen.
Ik wil je wel wat links sturen. Mijn puber is ook terug bij af, uurtje school. En 10 januari Omikron erbij, die is weg nu, delta is nog in alle organen .... wat een monster van een ziekte , ik voel me anders, niet mezelf, ademen doet pijn. Nu 10 1 /2 week. Veel verwacht, maar dit is eng gewoon.
![:)]()
: