Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Proxima zei:
Je kan ook magnesium nemen, dat helpt vaak een beetje tegen de spierpijn.

En anders een pijnstiller? Goede slaap is over het algemeen belangrijker voor een goed herstel dan de eventuele nadelen van een pijnstiller.
Klik om te vergroten...
Pijnstiller heeft voor nu helaas nog weinig uitgehaald (ook overdag) 🥲
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Proxima zei:
Welke pijnstiller neem je dan? En hoeveel?
Klik om te vergroten...

Codeïne sulfaat,

Dempt de hoestprikkel en werkt pijnstillend.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Ik wou een corona hulpvraagje indienen.

Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
@Dopemonster?
Klik om te vergroten...
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze podcaster heeft echt keer op keer gelijk gehad vanwege zijn indrukwekkende objectiviteit in kwesties waar hij aan de lopende band aangevallen en gecensureerd werd aan de hand van ‘the mainstream narritive’ (die over de jaren heen steeds vaker slechts een valse manipulatieve schets te zijn).
Hij had zo uiteindelijk ook al gelijk over Ivermectin, een onderwerp waar hij niet over kon praten op YouTube, want zeggen dat het aanzienlijk kan helpen (wat het zo goed als bewezen doet: https://www.reuters.com/business/he...e-against-omicron-phase-iii-trial-2022-01-31/) is daar (dankzij een walgelijke ‘horse dewormer’ smeercampagne door de heilige COVID drie-eenheid : farmaceutische industrie, overheden en mediaplatformen) uit den boze.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Klik om te vergroten...
Ja dat laatste is de uitdaging hier
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Klik om te vergroten...
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.

Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.

Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
Klik om te vergroten...
❤️❤️❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:

Israeli study offers strongest proof yet of vitamin D’s power to fight COVID | The Times of Israel

www.timesofisrael.com www.timesofisrael.com

Weet je welk deel lichaam (in de winter praktisch de enige) de meeste vitamine D aanmaak voorziet? Je gezicht, dat krijg namelijk nog een beetje licht. Laten we hem voor meer dan de helft afdekken met een mondkapje.
Klik om te vergroten...
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Klik om te vergroten...
Nergens! Behalve overal 🤷🏼‍♀️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou na 3 jaar heb ik eindelijk corona. Iedereen die zegt dat dit een griepje is, spoort niet. Kan me heel goed voorstellen dat dit potentieel levensgevaarlijk is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Druktemaker zei:
Mensen wie het virus hebben gehad: hoe lang is de vermoeidheid blijven hangen?

Vandaag zo goed als klachtenvrij. 2 uurtjes vanuit huis gewerkt vanochtend en hélémaal kapot, vanmiddag maar weer het bed in gedoken en dikke kleding aangetrokken doordat ik het niet warm kon krijgen.
Klik om te vergroten...

Een week ziek, een goeie week (week 2) bij alles moe en kortademig. Nu week 3 is het al een stuk beter op vlak van vermoeid zijn.

Wel wat slaapproblemen die aanhouden zoals moeilijk inslapen en veel dromen. Begonnen net voor de besmetting. Zou volgens de HA nog voorkomen bij besmetting.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Mensen wie het virus hebben gehad: hoe lang is de vermoeidheid blijven hangen?
Klik om te vergroten...
Mijn eerste besmetting was eind april/begin mei en ik was daar eigenlijk nogsteeds moe van.
Ik merk met deze besmetting ook geen verbetering of enorme verslechtering daarin.

KAPOT LANG DUS.

Druktemaker zei:
Vandaag zo goed als klachtenvrij. 2 uurtjes vanuit huis gewerkt vanochtend en hélémaal kapot, vanmiddag maar weer het bed in gedoken en dikke kleding aangetrokken doordat ik het niet warm kon krijgen.
Klik om te vergroten...
Oh maar wel echt anders dan je hier omschrijft.... Als je echt moeite hebt je warm te houden is dat nog wel een griep-verschijsel toch?
Ik heb het meer over gewoon: ik kan élk moment van de dag slapen, ten alle tijden. Nou is dat ook een grote hobby van me, maar ook niet uit bed te krijgen enzo tegenwoordig. Voor covid moeiteloos. Idk of ik het verschil goed uitleg.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
Klik om te vergroten...

Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd Eikie! Al ben ik misschien meer benieuwd hoe een eik hardloopt... Kun je daar een filmpje van sturen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet.

Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik weet niet.

Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
Klik om te vergroten...

Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of dat zo is. 😬
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Klik om te vergroten...
Ik zou dat niet doen, ik zit in 3 covid groepen. FB, o.a terugval ( en dan voor een jaar ) was het begin van t besef, heeel rustig opbouwen.
imspanningslevel boven de 6 is te veel.
Delta is een beest, en sluipt nog steeds. Wandel, stukjes sneller, 1 minuutl dan wandel, rust tussendoor 10 minuten, goed ademen.
Ik wil je wel wat links sturen. Mijn puber is ook terug bij af, uurtje school. En 10 januari Omikron erbij, die is weg nu, delta is nog in alle organen .... wat een monster van een ziekte , ik voel me anders, niet mezelf, ademen doet pijn. Nu 10 1 /2 week. Veel verwacht, maar dit is eng gewoon. :):

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."