#1
Beste, hier geloof ik 0,00 van.ik ben zelfs hersendonor... denk dat orgaandonor straks niet meer nodig is, omdat ze organen kunnen kweken in een lab. ik schijt hem wel voor de hersenobductie, want het is wel simpel te zien als iemand hersendood is. maar toch, er zijn gevallen bekend van mensen die hersendood zijn verklaard en na een paar dagen uit de mortuarium wegliepen alsof er niks aan de hand was. terwijl het lichaam al aan het ontbinden was. maar dat wil niet zeggen dat je dan ook iets ervan voelt. lijkt mij namelijk sterk, al is er wel veel hersenactiviteit nadat je hersendood bent. maarja...
Hersendood, is Hersendood.
Dan is er geen enkele activeit meer.
Daarvoor is een heel protocol wat exact gevolgd moet worden.
Als je dood bent, is er GEEN ENKELE hetsenactiviteit meer.