#1
Doe jij die LSD nou maar eens, praten we dan weer verder.En voor de westerse wereld is dat andere verre van realistisch. Ik ben westers en erg realistisch. Ik geloof er niet in en ook niet in god of geesten etc
Doe jij die LSD nou maar eens, praten we dan weer verder.En voor de westerse wereld is dat andere verre van realistisch. Ik ben westers en erg realistisch. Ik geloof er niet in en ook niet in god of geesten etc
Ik ook hoorIk zeg ook niet dat coma hersendood is... Ben gewoon geïnteresseerd.
We zullen zien! Ik ben normaal van eerst zien dan geloven.Doe jij die LSD nou maar eens, praten we dan weer verder.![]()
Da's het beste!We zullen zien! Ik ben normaal van eerst zien dan geloven.
Dit vind ik ook wel wat! Zat daar ook al over te twijfelen. Misschien toch een teken om het toch maar gewoon te doen.Zijn jullie bekend met stamceldonatie?
Dat kan bij leven..
Nooit van gehoord, maar direct aangemeld..
Kans dat je opgeroepen word is heel klein. Maar als het gebeurt weet je dus dat het levensreddend kan zijn!
![]()
Meer stamceldonoren nodig
Niet elke patiënt die stamcellen nodig heeft, krijgt op tijd een passende donor. Daarom roept de overheid burgers van 18 tot en met 55 jaar op zich in stamceldonatie te verdiepen.www.rijksoverheid.nl
Tussen de 18 en 54 jaar
Heb 4 dagen in coma gelegen .Ik kijk weleens video’s over mensen die in coma hebben gelegen en heb echt bizarre dingen gehoord. Dingen die ze nog horen en bepaalde dromen die je hoofd daarvan vormt.
Heb jij iets gemerkt van je coma?
Ik wilde het eigenlijk veel meer hier onder de aandacht brengen, maar ik maak al best veel topics aan hahaZijn jullie bekend met stamceldonatie?
Dat kan bij leven..
Nooit van gehoord, maar direct aangemeld..
Kans dat je opgeroepen word is heel klein. Maar als het gebeurt weet je dus dat het levensreddend kan zijn!
![]()
Meer stamceldonoren nodig
Niet elke patiënt die stamcellen nodig heeft, krijgt op tijd een passende donor. Daarom roept de overheid burgers van 18 tot en met 55 jaar op zich in stamceldonatie te verdiepen.www.rijksoverheid.nl
Tussen de 18 en 54 jaar
Ik ben al jaaaren bloeddonor. Ik heb O+ dus kan aan iedereen gegeven worden.Orgaandonor :
Moeilijke vraag. Alhoewel, als ik er mensenlevens mee kan redden is het eigenlijk een no brainer
Maar moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik meer mijn best zou moeten doen om bloed te doneren, wat ook mensenlevens kan redden eigenlijk.
Maakt drugsgebruik niet uit dan? Ik lees dat je redelijk vaak wiet rookt, blijft Thc niet lang aanwezig?Ik ben al jaaaren bloeddonor. Ik heb O+ dus kan aan iedereen gegeven worden.
Nope, de rode cellen daarvan kan aan iedereen gegeven worden. O- kan zonder te kijken bij iedereen gegeven worden. Toevallig weet ik dat omdat ikzelf O- heb.Ik ben al jaaaren bloeddonor. Ik heb O+ dus kan aan iedereen gegeven worden.
Je hoort genoeg verhalen dat ze ontwaken.Met de huidige apparatuur betekent hersendood toch dat er 0,0 hersenactiviteit is.
Los van de vraag of onze kennis en apparatuur toereikend genoeg is.
Maar je hoort ook al die verhalen van mensen in coma waarin de hersenen niks registreren en later blijken ze alles meegemaakt te hebben.Hoe weet ik nou zeker dat ik echt geen kans heb om te ontwaken uit mijn coma? en hoe kunnen artsen beweren dat je niets meekrijgt bij het verwijderen van organen/weefsels als hersendode patiënten bij ontwaken wel pijn en alles om hun bed heen hebben waargenomen.
IK ben er niet trots op,maar heb om die reden vorig jaar mijn ja naar een nee verandert. ook al gun ik anderen echt mijn organen en weefsel.mijn nee staat nu uiteraard definitief, maar ik ben wel aan het onderzoeken of het een nee blijft.
Op dit moment zou 1 familielid beslissen waar ik geen contact mee heb. Dat is een persoon die bij wijze van spreken direct de stekkers eruit trekt.
Het is jammer dat je niet kan laten vastleggen dat je wel wil doneren,maar in zo'n situatie iig nog een jaar de kans krijgt om te ontwake_n (ik noem maar iets)
Geen probleem mee, dan is het mijn tijd.Ik ben al 35 jaar volledig donor. Ze mogen alles hebben voor iedereen. Het zijn enge verhaaltjes dat je nog iets merkt.
Mijn misschien harde stelling is zelfs dat ik vind dat als je zelf geen donor bent je ook geen recht hebt een orgaan te ontvangen als je die nodig blijkt te hebben. Hard maar wel zo eerlijk.
Zo dacht ik er ook over..Ik ben al 35 jaar volledig donor. Ze mogen alles hebben voor iedereen. Het zijn enge verhaaltjes dat je nog iets merkt.
Mijn misschien harde stelling is zelfs dat ik vind dat als je zelf geen donor bent je ook geen recht hebt een orgaan te ontvangen als je die nodig blijkt te hebben. Hard maar wel zo eerlijk.
Wil je delen waarom je het hebt ingetrokken?Ik was het altijd wel maar heb het een aantal jaren geleden ingetrokken.
Geen probleem mee, dan is het mijn tijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."