#1
Het gaat vooral om t snuiven en risico op infectie dacht ikEven nuanceren.
Heb de website van Sanquin geraadpleegd, en het gaat maar om 1 drugs die pas na 4maanden mag.
Bekijk bijlage 48140Bekijk bijlage 48140
Zo, weten we dat ook weer.
Het gaat vooral om t snuiven en risico op infectie dacht ikEven nuanceren.
Heb de website van Sanquin geraadpleegd, en het gaat maar om 1 drugs die pas na 4maanden mag.
Bekijk bijlage 48140Bekijk bijlage 48140
Zo, weten we dat ook weer.
Het bovenstaande zinnetje zegt ook veelHet gaat vooral om t snuiven en risico op infectie dacht ik
Dat is waar, maar deze dingen zijn echt gebeurd. Doktoren die tijdens een checkup of andere procedure even snel dat covid prikje erin jassen en dus beslissen voor de patiënt. Wat zwaar onethisch en crimineel is. Ik zou die dokter thuis bezoeken en hem evt een prikje teruggeven.Je ziet het al direct aan de naald. Bij Covid gebruiken ze een vrij dunne naald. Als je het mij vraagt te dun ivm risico op afbreken. Het is en blijft een intramusculair shot.
De lengte van een IV naald is ook een stuk langer dan die van de covid prik.
En de voorbereiding is totaal anders...
Vragen ze je op je vuist te ballen en zoeken ze naar een ader. Dan gaan ze je bloed afnemen.
Mag je je mouw opstropen en gaat er een alcohol doekje over de spier van je arm die aanhecht naar je schouder...
Opstaan en rennen 😂
Het zijn twee totaal verschillende processen. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand 'zomaar' een covid shot krijgt. Zeker op een locatie waar totaal niet gevaccineerd wordt.
Dat er structureel mensen tegen hun wil worden ingeënt lijkt me inderdaad een erg sterk verhaal. Wellicht een incident of 2 waar er miscommunicatie was en geen opzet.Je ziet het al direct aan de naald. Bij Covid gebruiken ze een vrij dunne naald. Als je het mij vraagt te dun ivm risico op afbreken. Het is en blijft een intramusculair shot.
De lengte van een IV naald is ook een stuk langer dan die van de covid prik.
~~
Het zijn twee totaal verschillende processen. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand 'zomaar' een covid shot krijgt. Zeker op een locatie waar totaal niet gevaccineerd wordt.
'oeps, was dat nou scopolamine?'en hem evt een prikje teruggeven.
Ik zat meer aan een dolksteek te denken, maar dat is ook een idee.'oeps, was dat nou scopolamine?'
Jep, te dunne naalden raken verstopt. Geloof me, ik spreek in deze uit ervaring 😅 Toch gebruikte ik IV het liefst een zo dun mogelijk naald. Maar dan ging er ook iets in i.p.v. eruit.Om in te haken op het naalden verhaal, is het niet zo dat je voor bloed afnemen een veel dikkere naald nodig hebt, aangezien er bloedplaatjes doorheen moeten
Wie heeft het over structureel? Het is inderdaad meer incidenteel en wanneer het gebeurde, werd het prikje even snel gezet los van de andere procedures.Dat er structureel mensen tegen hun wil worden ingeënt lijkt me inderdaad een erg sterk verhaal. Wellicht een incident of 2 waar er miscommunicatie was en geen opzet.
Dat ze bij de Sanguin een koelkastje met covid shots klaar hebben staan om toevallige slachtoffers even een injectie te geven. Heb dat gestaan op een of ander sosjoomedia platform? Tevens is Sanguin geen GGD en kunnen die helemaal niet zien of jij een vaccinatie hebben gehad, maar ze zullen dan achter de schermen wel samen werken met de vrijmetselarij ofzo.
Om in te haken op het naalden verhaal, is het niet zo dat je voor bloed afnemen een veel dikkere naald nodig hebt, aangezien er bloedplaatjes doorheen moeten
Ze mogen maar 10 minuten bloed aftappen, daarna moeten ze stoppen ongeacht de hoeveelheid. Maar over het algemeen is het 0,5 liter. Ik heb al een tijdje geen bloed gedoneerd maar ik dacht dat @ljuv hier ook laatst dingen over had gepost. Na het snuiven van coke mag je 4 maanden niet doneren, maar dat is vooral als je een snuifbuisje deelt (dacht ik). Zou mezelf er sowieso ook niet comfortabel bij voelen, drugs gebruiken en daarna doneren. 😅
Klopt, klopt, as posted - dit gaat alleen om sos. Tot een paar maanden terug was dit nog anders. Staat allemaal in dit topic, a broertjes:4 maanden geen drugs... Daar houdt 90% van Nederland zich nog niet eens aan krijg ik het idee.
Dan wel met de eigen interpretatie die ik heb van drugs (dus inclusief alcohol en medicijnen).
Om dan toch maar antwoord te geven op mn eigenste vraag:
Sanquin heeft hun site geüpdatet (goeie stagair, eerlijk) en een hoop meer duidelijkheid gegeven.
Mag ik doneren als ik alcohol heb gedronken of drugs heb gebruikt?
Je mag bloed of plasma geven als je weer nuchter bent. Soms moet je langer wachten of kan je niet meer doneren. Bekijk de regels per type drug.www.sanquin.nl
Er mag dus eigenlijk best een hoop. Ik vond het gek dat cocaïne en pep niet hetzelfde behandeld werden, vond dit erover:
Mag je bloed aan de bloedbank geven als je cocaïne snuift? | Jellinek
Voor het snuiven van cocaïne geldt dat je gedurende 4 maanden geen bloed mag geven aan de bloedbank. Dit heeft te maken met de methode van gebruik.www.jellinek.nl
Naja, pep (en keta, en zoveel?) wordt uiteraard ook ook gewoon gesnoven, dus beetje onzinnig/ naïef uitgangspunt. Lijkt mij dan ook dat als je NIET je snuifbuis, sleutel, 20je deelt met anderen, en er dus geen kans is dat er neusslijmvlies overdracht is, je best zelf de afweging kan nemen om wel te doneren. Maar wellicht is de afweging 4 maanden niet te doneren met whatever je snuift wel de meest zuivere (haha) instelling. Ik ben nog steeds in dubio wat met mn donorschap te doen, dus tot die tijd doneer ik niet. Soesjes (en ketermieners) hebbik duidelijk wel door de neus gehaald... En 4 maanden is lang🤓
WISTEN WE AL MAAR NIEMAND LUISTERT OOIT NAAR MIJ HE VERDOMME.Even nuanceren.
Heb de website van Sanquin geraadpleegd, en het gaat maar om 1 drugs die pas na 4maanden mag.
Bekijk bijlage 48140Bekijk bijlage 48140
Zo, weten we dat ook weer.
RustaaaagghhhWISTEN WE AL MAAR NIEMAND LUISTERT OOIT NAAR MIJ HE VERDOMME.
Even dimmen jijWISTEN WE AL MAAR NIEMAND LUISTERT OOIT NAAR MIJ HE VERDOMME.
Hier is dus dat verschil in opvatting tussen onze westerse maatschappij en veel andere culturen.hersendood is dood.
Als iemand echt hersendood is, dus 0 activiteit in het brein wordt iemand nooit meer wakker. Hart kan blijven kloppen maar je bent imo wel dood. Mijn idee van dood is niet als mijn hart stopt maar als mijn brein stopt. Een hart kun je kloppend houden met machines maar een brein kun je na hersendood nooit meer actief maken.
Ik heb zelfs met familie afgesproken dat ze bij mij direct de stekker er uit mogen trekken omdat ik niet als een kwijlende broekpoepende debiel in een tehuis wil zitten. Dan maar snel dood.
Ja maar ik ben niet spiritueel. Ik denk realistisch en dan klopt mijn stellingHier is dus dat verschil in opvatting tussen onze westerse maatschappij en veel andere culturen.
Er zijn heel veel mensen die het hier niet mee eens zijn en ik neig er naar dat ook niet te zijn. En dit maakt nogal een verschil als je je op wilt geven voor het donorschap of niet.
Wij mogen technologisch dan heel geavanceerd zijn hier in het westen, maar van spirituele zaken hebben de meeste mensen op posities waar het over leven en dood gaat, geen kaas gegeten. We zijn kleuters op dat gebied.
Ik kijk weleens video’s over mensen die in coma hebben gelegen en heb echt bizarre dingen gehoord. Dingen die ze nog horen en bepaalde dromen die je hoofd daarvan vormt.Hetzelfde hier , vooral omdat ik in coma heb gelegen voor 1 of 2 weken kreeg zuurstof via een machine , eten en alles.
Wil niet als een plant eindigen
Coma is iets heel anders als hersendoodIk kijk weleens video’s over mensen die in coma hebben gelegen en heb echt bizarre dingen gehoord. Dingen die ze nog horen en bepaalde dromen die je hoofd daarvan vormt.
Heb jij iets gemerkt van je coma?
Je denkt westers.Ja maar ik ben niet spiritueel. Ik denk realistisch en dan klopt mijn stelling
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."