Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk blijf "vreemdgaan"

Ik blijf "vreemdgaan"

203 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
@FredKroket heb bent me er ook eentje zeg, om over @Mindless maar niets te zeggen. Jongens en meisjes, jullie zullen nooit ongelijk hebben verwacht ik. Je zou maar met zo iemand moeten leven, je zou spontaan vreemdgaan vrees ik.
Grapje, maar jullie zijn zover doorgegaan, dat ik wel weet met wie discussie geen zin heeft.
Fijne zondag wel toegewenst namens iedereen in Spanje ja!
Klik om te vergroten...
Beetje makkelijk dit.

Ik wil best ongelijk hebben, daar gaat het me niet om.

Alsnog fijne zondag ja :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Whatabout een slotje op dit topic? Hulp wordt toch niet meer gegeven, louter oordelen en niet meer alleen naar TS...
@Eik @Roze Olifant @Mezelf

In elk geval aan u allen: PLUR (toch? anders vlindertuin...)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
@FredKroket heb bent me er ook eentje zeg, om over @Mindless maar niets te zeggen. Jongens en meisjes, jullie zullen nooit ongelijk hebben verwacht ik. Je zou maar met zo iemand moeten leven, je zou spontaan vreemdgaan vrees ik.
Grapje, maar jullie zijn zover doorgegaan, dat ik wel weet met wie discussie geen zin heeft.
Fijne zondag wel toegewenst namens iedereen in Spanje ja!
Klik om te vergroten...
Roepen vanaf de zijlijn is altijd leuk. Ik blijf gewoon graag bij mijn standpunt en als je de hele discussie leest dan zie je dat ik niet degene ben die er vanalles bij haalt om gelijk te krijgen.

Desalniettemin sluit ik me volledig bij @ljuv aan. Dit gaat nergens meer over.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Whatabout een slotje op dit topic? Hulp wordt toch niet meer gegeven, louter oordelen en niet meer alleen naar TS...
@Eik @Roze Olifant @Mezelf

In elk geval aan u allen: PLUR (toch? anders vlindertuin...)
Klik om te vergroten...

We sluiten inderdaad dit topic. Alleen maar negativiteit en TS - en de rest van het forum - kan hier niks mee.

Moest PLUR even googelen. 😂 Maar eens. PLUR en fijne rest van de zondag allen!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Diamant gelukkig lees ik een heleboel prachtige inhoudelijke en nuttige reacties. Daar kan ik zelf iets van leren!
Heel veel succes met de hulp. Liefde is soms heel ingewikkeld ❤️❤️
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker? zei:
Dat lijkt me dan de beste oplossing en ook jezelf afvragen wat maakt het dat je het doet?
Klik om te vergroten...
Er is geen aanleiding, maar het is wel altijd met een onbekende tijdens het uitgaan onder invloed van drank en drugs. Dus ik denk dat ik dat uit de weg moet gaan, maar er komt een moment dat ik dan wel weer een keer uitga of bijvoorbeeld te veel drink. Vroeger ging mijn vriend altijd mee naar feestjes, toen gebeurde het ook nooit, maar nu heeft hij die behoefte minder maar ga ik nog wel veel uit.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diamant zei:
Dus ik moet denk ik fundamenteel iets veranderen aan mijn gedrag
Klik om te vergroten...
Waarom?
Misschien is dit gewoon waar je behoefte aan hebt op dit moment in plaats van een vaste relatie.
Ook in een relatie word je wel eens blootgesteld aan verleidingen, maar wat er bij jou gebeurt is zo stelselmatig, dat ik denk dat je niet aan een relatie toe bent.
In een relatie hoef je niet je best te doen om trouw te blijven en alles te kunnen bespreken. Dat gaat vanzelf.

Of je zoekt een open relatie, maar dan wel van beide kanten dus.

Je doet je vriend onnodig veel pijn.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Je doet je vriend onnodig veel pijn.
Klik om te vergroten...
Maar ik kan niet zonder hem...
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#10
HuisbaasBob zei:
Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
Klik om te vergroten...
Was het maar zo simpel, er zijn al zoveel tranen geweest en ik wil wel echt met hem verder... Maar kan hem nu niet recht in zijn ogen aankijken en ik kan mezelf ook niet aankijken in de spiegel. Dus dit is geen leven zo, ik wil hem niet onnodig pijn doen maar mezelf ook niet, maar de verandering ligt bij mezelf...
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diamant zei:
Maar ik kan niet zonder hem...
Klik om te vergroten...
Dat denk je.
Je kunt niet van twee walletjes eten en dat is wat je nu doet, stelselmatig.
De behoefte aan spanning, aandacht en vreemdgaan is voor jou te groot.
Je moet eerlijk zijn naar jezelf.
Realiseer je wel hoeveel pijn je hem hiermee doet?
Dit verdient geen enkele partner.

Het kan best zo zijn door uit elkaar te gaan je beter gaat voelen wat je echt wilt.
Dat kan alleen door een keuze te maken.
Daar is lef voor nodig.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diamant zei:
Ik geloof niet per se in monogamie, maar voor mijn vriend is dit erg belangrijk.
Klik om te vergroten...
Wellicht is dit de kern van de zaak.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk eerder dat je vreemd gaat met de alcohol en drugs. Dat maakt jullie relatie kapot, maar je hebt het momenteel nodig, omdat iets je dwars zit. sterkte en maak er iets moois van.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#14
MAW je hebt totaal geen respect voor je vriend. Zowel door hem te bedonderen, niet eerlijk te zijn en ook zijn verdriet maar voor lief te nemen als het jou even goed uit komt.

Kijk ik ga niet de moraal ridder zitten uithangen, als jij een gluiperd wil zijn doe je ding maar op morele steun hoef je niet te rekenen imo. Wees dan ook zo stoer om je shitty gedrag gewoon te accepteren
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben je er zeker van dat je vriend wel een 100% exclusieve monogame relatie wilt?
Wie weet staat hij voor meer open dan je denkt, en als dat zo is hoeft dit achterbaks gedrag niet.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#16
HuisbaasBob zei:
MAW je hebt totaal geen respect voor je vriend. Zowel door hem te bedonderen, niet eerlijk te zijn en ook zijn verdriet maar voor lief te nemen als het jou even goed uit komt.

Kijk ik ga niet de moraal ridder zitten uithangen, als jij een gluiperd wil zijn doe je ding maar op morele steun hoef je niet te rekenen imo. Wees dan ook zo stoer om je shitty gedrag gewoon te accepteren
Klik om te vergroten...
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ben je er zeker van dat je vriend wel een 100% exclusieve monogame relatie wilt?
Wie weet staat hij voor meer open dan je denkt, en als dat zo is hoeft dit achterbaks gedrag niet.
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diamant zei:
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp dat ook niet.
Hij is niet gek hoor.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diamant zei:
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Klik om te vergroten...
Mijn vriendin (en ikzelf) begrepen ook niet hoe we dat ooit zouden kunnen.
Nu gaan we naar parenclubs :tearsofjoy: :tearsofjoy:

edit; Iemand anders willen kussen is geen zonde he. Dat is imo gewoon lust.
Eraan toegeven is ook geen zonde (als jullie dat beide overeen komen), maar achterhouden en om de rug om is wel een zonde.
Hoe kun je zeggen dat hij de liefde van je leven is, en hem zo bedriegen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Diamant zei:
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
Klik om te vergroten...
Ik kan hier gewoon boos om worden.
Dat liegen en bedriegen.
De enige die het hem kan zeggen dat ben jij.
Dat zoenen met een ander vind je makkelijker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."