#1
Enneeeeh. Dat is geen label?neuro-typische mensen
Enneeeeh. Dat is geen label?neuro-typische mensen
Burn-out bestaat ook niet in de DSM. Daar gebruiken ze andere diagnoses voor: somatische symptoomstoornis, aanpassingsstoornis of depressie (maar over die laatste weet ik het niet meer helemaal zeker). En op basis daarvan kan je dan een behandeling krijgen aangeboden.Dat zijn dus nu 2 neuro-typische mensen op DF in totaal.
Ik wist niet dat een burnout ook in de DSM zat.
En ja, geen diagnose betekent niet meteen geestelijk geen enkele issues. Zo heb ik zelf wel geworsteld (en soms nog weleens) met (over-)gevoeligheid, dwangmatige licht neurotische dingetjes en dingen die misschien licht op het autisme spectrum zouden vallen. Maar al die dingen zijn ofwel verdwenen of erg afgezwakt en verbeteren nog steeds.![]()
Eigenlijk zijn alle woorden labels. Om dingen te omschrijven. Een kat of een boom weet niet dat wij het die label hebben gegeven.Enneeeeh. Dat is geen label?
Al vind ik dit bij nader inzien ook niet echt een vriendelijke opmerking. Het zal vast met een grappige ondertoon zijn, maar toch.Dat zijn dus nu 2 neuro-typische mensen op DF in totaal.![]()
Was gewoon grappig bedoeld ja.Al vind ik dit bij nader inzien ook niet echt een vriendelijke opmerking. Het zal vast met een grappige ondertoon zijn, maar toch.
Dus wanneer je later op je sterfbed ligt noem je deze dingen op en zeg je: "toen ik deze kocht nam mijn leven een andere wending aan."Goeie set speakers.
Een goed matras.
Mijn computer, met stuur
Goeie fiets (al verouderd, geen elektrische)
Hete saus, zoals tabasco
Ik denk niet over mijn tijd op het sterfbed. Heb nog een behoorlijke tijd te gaan, pas 26 jaar.Dus wanneer je later op je sterfbed ligt noem je deze dingen op en zeg je: "toen ik deze kocht nam mijn leven een andere wending aan."
Mdma in lichte dosering om posttraumatische stressstoornis tegen te gaan bij triggers. Dus geen last meer van paniek, angst of stress. In lage dosering heb ik geen kater (dinsdag dip).Wat zijn aankopen wat je leven postief hebben veranderd?
Ik trap af.
Een goed kussen zodat ik betere nachtrust heb en bijna nooit meer last heb van me nek en schouders.
Ben nog van de bibliotheken. Kennis waar je vrijwel niks aan hebt.laptop/ computer/smartphone etc (youtube / informatie heeft mijn leven echt veranderd, zonder youtube en de gigantisch bronnen aan informatie die beschikbaar is was ik niet zoals ik nu ben)
'Gelukkig' heb ik geen rijbewijs!Een auto, wat ben ik door afhankelijk van geworden zeg
Ja die been spieren ken ik wel van vroeger, misschien toch maar eens fietsen😉'Gelukkig' heb ik geen rijbewijs!
Ga héél langzaam (op de fiets), maar een beenspieren dat ik heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."