#1
Jij ook?Shit, dat heb ik al 🧐
Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
Jij ook?Shit, dat heb ik al 🧐
Ik denk niet over mijn tijd op het sterfbed. Heb nog een behoorlijke tijd te gaan, pas 26 jaar.Dus wanneer je later op je sterfbed ligt noem je deze dingen op en zeg je: "toen ik deze kocht nam mijn leven een andere wending aan."
Mdma in lichte dosering om posttraumatische stressstoornis tegen te gaan bij triggers. Dus geen last meer van paniek, angst of stress. In lage dosering heb ik geen kater (dinsdag dip).Wat zijn aankopen wat je leven postief hebben veranderd?
Ik trap af.
Een goed kussen zodat ik betere nachtrust heb en bijna nooit meer last heb van me nek en schouders.
Ben nog van de bibliotheken. Kennis waar je vrijwel niks aan hebt.laptop/ computer/smartphone etc (youtube / informatie heeft mijn leven echt veranderd, zonder youtube en de gigantisch bronnen aan informatie die beschikbaar is was ik niet zoals ik nu ben)
'Gelukkig' heb ik geen rijbewijs!Een auto, wat ben ik door afhankelijk van geworden zeg
Ja die been spieren ken ik wel van vroeger, misschien toch maar eens fietsen😉'Gelukkig' heb ik geen rijbewijs!
Ga héél langzaam (op de fiets), maar een beenspieren dat ik heb.
Als je heel je schoolleven naar school heb moeten fietsen zal je de voordelen wel snel missen!Ga héél langzaam (op de fiets), maar een beenspieren dat ik heb.
Als je heel je schoolleven naar school heb moeten fietsen zal je de voordelen wel snel missen!
Als ik even puur materialistisch kijk idd:- Voor elke muziekliefhebber, Een goede set speakers, dit hoeft niet eens heel duur te zijn (zat tweedehands spul te vinden), je wil nooit meer anders!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."