Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan je kopen wat je leven heeft veranderd?

Wat kan je kopen wat je leven heeft veranderd?

114 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
HappyMind zei:
Een verzwaringsdeken. Ik slaap veel dieper, ik word minder vaak wakker tijdens de nacht en daardoor ook uitgerust wakker. Nu met deze hitte kan ik hem helaas niet gebruiken en merk echt het verschil, ben weer vaak wakker en heel onrustig aan het slapen waardoor ik soms al verrot aan de dag begin.
Klik om te vergroten...
De mijne ligt netjes opgeruimd in de kast. Die kast is momenteel geblokkeerd. Beetje sip :(
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
Een verzwaringsdeken. Ik slaap veel dieper, ik word minder vaak wakker tijdens de nacht en daardoor ook uitgerust wakker. Nu met deze hitte kan ik hem helaas niet gebruiken en merk echt het verschil, ben weer vaak wakker en heel onrustig aan het slapen waardoor ik soms al verrot aan de dag begin.
Klik om te vergroten...
Sammeeee kan niet wachten tot ik hem weer kan gebruiken
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
Klik om te vergroten...
Ja ik! Ik had wel een DSM geclassificeerde diagnose voor mijn burn-out maar die diagnose is nu weg. Maar een paar (blijvende) steekjes los kan ik niet ontkennen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Heb jij zo’n koel matras al geprobeerd? Ik denk eraan om zoiets te gaan probeer.
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Paar jaar geleden klaagde ik bij mijn schoonouders over onze matrassen. Bleek zij nog 2 gloed nieuwe te hebben die voor haar te hard waren. Maar voor mij perfect! Zoo chillll!!

Maar ik zou áltijd voor koel gaan idd. Ikzelf slaap beter in kou dan in warmte.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn paarden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn Womanizer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Hij kreeg Zeehondenkorting 🧐
Klik om te vergroten...
Is dat korting zoals bij de Zeeman, maar dan zo schandalig veel dat de honden er geen brood van lusten?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Paar jaar geleden klaagde ik bij mijn schoonouders over onze matrassen. Bleek zij nog 2 gloed nieuwe te hebben die voor haar te hard waren. Maar voor mij perfect! Zoo chillll!!

Maar ik zou áltijd voor koel gaan idd. Ikzelf slaap beter in kou dan in warmte.
Klik om te vergroten...
Bedoel een echte koel topper

niet specifiek deze maar wel dit concept

www.bol.com

CLIMSOM bed koeler en verwarmer - 1 persoons - 70x190 | bol

CLIMSOM bed koeler en verwarmer - 1 persoons - 70x190. Slaapgenot waar u van droomt! Slapen op een koel bed? Climsom geeft zomerse verkoeling bij hitte...
www.bol.com www.bol.com
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Is dat korting zoals bij de Zeeman, maar dan zo schandalig veel dat de honden er geen brood van lusten?
Klik om te vergroten...
Dat ja 😁
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Is dat korting zoals bij de Zeeman, maar dan zo schandalig veel dat de honden er geen brood van lusten?
Klik om te vergroten...
Ik kan jou en @Mevrouw Pløp gerust stellen. De korting is nul. Het enige schandalige zijn de enorme prijsstijgingen tijdens de bouwperiode. Maar ik ga niet zeuren.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Ik kan jou en @Mevrouw Pløp gerust stellen. De korting is nul. Het enige schandalige zijn de enorme prijsstijgingen tijdens de bouwperiode. Maar ik ga niet zeuren.
Klik om te vergroten...
Soms is zeuren gewoon gezond!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Soms is zeuren gewoon gezond!
Klik om te vergroten...
Boehoe ik heb een huis met prachtig uitzicht en ik kon het allemaal betalen, zelfs toen het nog duurder bleek te zijn.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Boehoe ik heb een huis met prachtig uitzicht en ik kon het allemaal betalen, zelfs toen het nog duurder bleek te zijn.
Klik om te vergroten...
Heb jij voor gewerkt toch. Dus lekker genieten 💪
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Boehoe ik heb een huis met prachtig uitzicht en ik kon het allemaal betalen, zelfs toen het nog duurder bleek te zijn.
Klik om te vergroten...
Maar wel verdiend!
annihilation zei:
Heb jij voor gewerkt toch. Dus lekker genieten 💪
Klik om te vergroten...
Dittes. En ons uitnodigen voor de housewarming dus. Met blauwe bessen!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Bedoel een echte koel topper

niet specifiek deze maar wel dit concept

www.bol.com

CLIMSOM bed koeler en verwarmer - 1 persoons - 70x190 | bol

CLIMSOM bed koeler en verwarmer - 1 persoons - 70x190. Slaapgenot waar u van droomt! Slapen op een koel bed? Climsom geeft zomerse verkoeling bij hitte...
www.bol.com www.bol.com
Klik om te vergroten...
Ohjow wat cool dit! Nooit van gehoord.

Onze slaapkamer wordt tegenwoordig een stuk minder warm doordat we geïsoleerd hebben. En slapen met raam open en naakt onder een zwaartedeken (= niet zo warm) doet ook wonderen. Als het echt knetterheet is, laat ik een uurtje voor het slapen mijn lichaam afkoelen onder de koude douche.

Maar ik hou hem wel in gedachten! Met die hete zomers van tegenwoordig kan dit echt een uitkomst zijn!

Milieutechnisch ook beter dan een airco neem ik aan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."