Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan je kopen wat je leven heeft veranderd?

Wat kan je kopen wat je leven heeft veranderd?

114 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks dat ik heb kunnen kopen heeft mijn leven veranderd. Maar wellicht mijn beste aankoop:

Mijn hifi speakers. Al vele jaren praktisch elke dag plezier van die dingen. Kost even wat, maar dan heb je ook echt wat. Zeker omdat het muziek betreft is het ook meer dan een oppervlakkig pleziertje.


Harry In De Warrie zei:
Wat zijn aankopen wat je leven postief hebben veranderd?

Ik trap af.

Een goed kussen zodat ik betere nachtrust heb en bijna nooit meer last heb van me nek en schouders.
Klik om te vergroten...
Zou je kunnen zeggen welke?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Zou je kunnen zeggen welke?
Klik om te vergroten...
www.emma-sleep.nl

Emma AirGrid® Adapt Kussen | Emma Sleep®

Til je slaap naar een hoger niveau met Emma’s meest geavanceerde, aanpasbare schuimkussen. Persoonlijke ondersteuning voor elke slaaphouding. Shop nu.
www.emma-sleep.nl www.emma-sleep.nl

Zelf heb ik deze gekozen omdat ik last heb van een warme kamer. Door het ontwerp kan die de warmte kwijt en hoef ik niet telkens me kussen om te draaien en ben een zijslaper misschien is er een andere kussen op de site die je meer aanspreekt.

(Nu wordt ik toch niet gebanned voor noemen van verkoop punten toch?)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harry In De Warrie zei:
www.emma-sleep.nl

Emma AirGrid® Adapt Kussen | Emma Sleep®

Til je slaap naar een hoger niveau met Emma’s meest geavanceerde, aanpasbare schuimkussen. Persoonlijke ondersteuning voor elke slaaphouding. Shop nu.
www.emma-sleep.nl www.emma-sleep.nl

Zelf heb ik deze gekozen omdat ik last heb van een warme kamer. Door het ontwerp kan die de warmte kwijt en hoef ik niet telkens me kussen om te draaien en ben een zijslaper misschien is er een andere kussen op de site die je meer aanspreekt.
Klik om te vergroten...
Dankje! Ik zal even researchen. Ik kan waarschijnlijk ook een beter kussen gebruiken.

Harry In De Warrie zei:
(Nu wordt ik toch niet gebanned voor noemen van verkoop punten toch?)
Klik om te vergroten...
Nee hoor, het is een kussen, geen crack. :wink:
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dankje! Ik zal even researchen. Ik kan waarschijnlijk ook een beter kussen gebruiken.


Nee hoor, het is een kussen, geen crack. :wink:
Klik om te vergroten...
Hahahahaha ik realiseer me net dat ik "volwassen" word een aantal jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik zo gepassioneerd over een dagelijks gebruiksvoorwerp zou praten. 😱
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harry In De Warrie zei:
Wat een flex *Cries in gen Z*

Hopelijk ooit

Is er ook een elektrische koel deken daar heb ik meer behoefte aan

Cool doe je daar spreuken mee om alles te manifesteren?
Klik om te vergroten...
Nou, ik manifesteer er wel wat anders mee, gaat al jaren goed!
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Nou, ik manifesteer er wel wat anders mee, gaat al jaren goed!
Klik om te vergroten...
Maar iets anders dan alles is niks?
RDT_20230429_2205365313945893469665503.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Harry In De Warrie zei:
Maar iets anders dan alles is niks?
Bekijk bijlage 52080
Klik om te vergroten...
Wat heb jij op? Wil ik ook!
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harry In De Warrie zei:
Maar iets anders dan alles is niks?
Bekijk bijlage 52080
Klik om te vergroten...

IMG_2493.jpeg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harry In De Warrie zei:
Autisme
Klik om te vergroten...
Shit, dat heb ik al 🧐
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Shit, dat heb ik al 🧐
Klik om te vergroten...
Jij ook?

Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Jij ook?

Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
Klik om te vergroten...
Adhders hebben ook een verhoogde kans op middelen gebruik/misbruik, dus das nie kei gek toch?
Autisme wittiknie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Adhders hebben ook een verhoogde kans op middelen gebruik/misbruik, dus das nie kei gek toch?
Autisme wittiknie.
Klik om te vergroten...
Er zal vast een correlatie zijn ja.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Jij ook?

Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
Klik om te vergroten...
Ik zou nu de diagnose niet meer krijgen, dus ik neem hem ook niet zo serieus :) er zijn wel andere voor in de plaats gekomen, maar dat ik geen probleemloos mens ben was geloof ik al wel duidelijk :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
https://www.universiteitvannederlan...erland.nl//college/is-hoogsensitiviteit-onzin


Edit: geen idee waarom die link niet werkt..

Ik ben inmiddels helemaal anti-label, de labels die ik heb gehad hebben me wel geholpen op een bepaalde manier, maar ik voel best wel wat weerstand tegen het gelabel.

Anyhow, ik kan niet goed tegen prikkels. Dat is geen knop die ik uit of aan kan zetten. Het enige wat ik kan doen is prikkels doseren. Dus op tijd een prikkelarme omgeving opzoeken.

Misschien noemde ze dat vroeger een boerentrien 🤷🏻‍♀️
Sinds ik een prikkelarm leven leid, heb ik geen drugs meer nodig en voel ik me goed.


Oh OT:

- mijn katten (gekocht vind ik trouwens een naar woord, heb ze geadopteerd, dus betaald voor de onkosten die het asiel heeft gemaakt)
- Nuvaring
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Ik zou nu de diagnose niet meer krijgen, dus ik neem hem ook niet zo serieus :) er zijn wel andere voor in de plaats gekomen, maar dat ik geen probleemloos mens ben was geloof ik al wel duidelijk :)
Klik om te vergroten...
Ja dat was wel dui...

Neee mevrouw! Nooit zo ervaren!!

:wink:
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Adhders hebben ook een verhoogde kans op middelen gebruik/misbruik, dus das nie kei gek toch?
Autisme wittiknie.
Klik om te vergroten...
Ja dat komt door de huisarts🤪
Mevrouw Pløp zei:
Shit, dat heb ik al 🧐
Klik om te vergroten...
Bij vrouwen werkt het ook anders en word vaak ook pas op latere leeftijd gediagnostiseerd.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Jij ook?

Zitten hier überhaupt nog mensen zonder autisme en/of ad(h)d? Niets er tegen hoor, maar valt me op hoeveel mensen hier een diagnose hebben van die 2, 3 dingen.
Klik om te vergroten...
Hsp-HSS… 🤷‍♀️
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
PinkFluffyUnicorn zei:
Hsp-HSS… 🤷‍♀️
Klik om te vergroten...
Is ook weleens tegen mij gezegd, dat gedacht werd dat ik hsp "ben".

En ja ik ben gevoelig, maar inmiddels ben ik er achter dat er een "knop" is in mij die ik om kan zetten, waardoor ik niet overladen hoef te zijn door impulsen en die ik op een ander moment weer om kan zetten om mijn gevoeligheid weer omhoog te cranken. Dat laatste is bijvoorbeeld fijn in de natuur en meditatie. De knop omzetten is ook nog weleens lastig op momenten, maar het is in principe te doen. Het is soms wat oefenen ermee.

Maar heb een hekel om mezelf als hsp-er te benoemen of zo. Ben überhaupt niet gediagnosticeerd (als dat al mogelijk is hiervoor?).

Als we zo doorgaan met labeltjes is iederéén straks neuro-divergent.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Is ook weleens tegen mij gezegd, dat gedacht werd dat ik hsp "ben".

En ja ik ben gevoelig, maar inmiddels ben ik er achter dat er een "knop" is in mij die ik om kan zetten, waardoor ik niet overladen hoef te zijn door impulsen en die ik op een ander moment weer om kan zetten om mijn gevoeligheid weer omhoog te cranken. Dat laatste is bijvoorbeeld fijn in de natuur en meditatie. De knop omzetten is ook nog weleens lastig op momenten, maar het is in principe te doen. Het is soms wat oefenen ermee.

Maar heb een hekel om mezelf als hsp-er te benoemen of zo. Ben überhaupt niet gediagnosticeerd (als dat al mogelijk is hiervoor?).

Als we zo doorgaan met labeltjes is iederéén straks neuro-divergent.
Klik om te vergroten...
Idd! Volledig met je eens… ben ook anti-label…
Hoe ik weet dat ik hsp heb? Puber ging naar psycholoog… mama ook enkele gesprekken en dat kwam eruit. Maar nergens laten noteren… ben dan beginnen research doen en voor mij persoonlijk viel veel op zijn plaats. Begon bepaalde gebeurtenissen een plaats te geven etc…
Dat HSS gedeelte (high sensation seeker) merk ik bv de laatste dagen terug sterk op… met grenzen flirten en zien hoever ik bv kan gaan…
Maar het overheerst niet… het heeft me de kans gegeven mezelf beter te leren kennen en nu sta ik pak steviger in het leven
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#20
Even denken…
- mijn huis (helemaal alleen 😎)
- m’n doggo
- m’n auto (=> werkte in thuisverpleging en firmawagen weerhield me grotendeels de stap te zetten tot omscholing…)
- een Satisfyer (veranderde m’n sexleven/beleving)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."