Ja omdat ik dus covid heb en de hele dag niks anders kan dan in bed liggen. Kan heel ff op mn telefoon kijken, vlog, tv of podcast geeft al te veel prikkels. Dus vandaar dat ik het liefst gewoon slaap tot mijn vriend thuis is. Maar die is dan de avond aan het gamen dus dan lig ik alsnog de hele avond alleen in bed. Heb nou weer 3 mg genomen om te slapen vannacht. Nu zit totaal op 18 mg vandaag😳
Kan dit moeilijke de hele week volhouden als ik nog de hele week ziek ben. Trek in een andere drugs heb ik echt totaal niet. Ik wil het liefst gewoon de hele dag slapen en de pijn van de Covid niet voelen😴
Ik heb ook al gewoon twee dagen niet gedoucht/gewassen ,of normaal gegeten en net voor het eerst mijn tanden weer gepoetst 🫣
Ik schrik eerlijk gezegd soms wel echt van de manier van denken die je aanneemt. Eigenlijk heb je op alles een smoes of weerwoord om iets niet te hoeven doen.
Ik dacht echt dat je rock bottom zat, maar inmiddels ben je al de ruiten in de kelder van rock bottom aan het ingooien.
Je zit al maanden lang uit te kijken naar je intake. Nu ben je op de dag vóór je intake 18 mg Broma aan het nemen. Met als gevolg dat je inderdaad niet meer kunt praten, omvalt, en vervolgens niet meer daarheen kunt of video bellen.
Want even heel eerlijk, als jij, zoals normale mensen ook doen, gewoon rust overdag met een kopje thee op de bank dan had jij vandaag prima kunnen beeldbellen of in overleg met gepaste afstand naar je intake gekund.
Dat niemand je zou kunnen brengen vind ik ook vreemd. Dit is iets wat al maanden lang vast staat, dat had allang geregeld kunnen zijn.
Vervolgens gaan slapen, of ja, jezelf knock out gooien met zoveel mogelijk Broma’s, om je dag door te kunnen komen omdat je je alleen niet red is echt behoorlijk serieus en daar heb je echt hulp voor nodig.
En dat je even wat minder gezond leeft is toch niet gek als je ziek bent. Als ik ziek ben eet ik ook niet veel. Denk aan soepjes en sapjes. En dat is oké.
Ik vind het heel klote dat je weer Corona hebt, ik heb het ook 2 keer heel heftig gehad en kon niet eens meer opstaan toen, maar jezelf op dat moment plat gooien met benzo’s is toch niet de oplossing lieve Peer… Ziek zijn is nu eenmaal klote, maar het hoort erbij en iedereen overkomt het. Daar hoef je je gevoelens niet voor weg te stoppen.
Bereid je voor op een hele dikke crash van zoveel Broma…
Sterkte Peer