#1
Dus eerst is 18 bijna een OD, en nu zit je op 18 en neem je er nog 1. Hoe kan je zo snel van 3 naar 18 zijn gegaan dan🤣 Begint een beetje op aandachtstrekkerij te lijken sorry dat ik het zeg
Vandaag is precies de goede dag om daarmee te stoppen.Ja dat is het grootste issue, alle pijn vermijden.
Hoeveel bromazolam heb je gehad vandaag?Maar ze hebben dus niet terug gebeld en ik ben net voor de 2e keer uit bed gedonderd🤕 toen mn telefoon eruit viel. Met mn hoofd tegen nachtkastje aan.
Vriend is eten aan het maken en ik ben ondertussen aan het kijken of ik nog een verslavingsinstantie te pakken krijg. Ik had nog een 24/7 noodnummer van Tactus maar daar krijg ik ook de voicemail van. Dus die heb ik ingesproken. Hopelijk bellen die nog terug vanavond.
Ik ben niet gauw voor een verbod, maar in het geval van designer benzos wel. Het is zo'n makkelijke "cheat" in het leven. Even slapen na stims, even goed voelen voor een presentatie , even je verdriet / gevoelens wegwerken , even wat minder spanning in je leven. Dan komt de onvermijdelijke rebound die je ook weer wegwerkt met benzos en voor je het weet ben je verslaafd. Cue vicieuze cirkel waarin je gebruik verder uit de hand loopt. En met elke mg die je gemakkelijk extra neemt voeg je gewoon weken toe aan je afbouw.Kan mij aansluiten bij veel reacties hier maar velen van ons kennen de valkuil intussen wel door RC benzo's.
Van de 1ste tot de laatste in die cateregorie mogen ze gerust eeuwig verbannen.
Morgen zou in teken moeten staan van het verlagen van je dosis. Dat wordt niet jezelf ‘vermaken’ maar waarschijnlijk strijden. Als het lukt om je dosis drastisch te verlagen door enkel de hele dag te slapen dan zou ik daar als ik jou was drie dubbel voor tekenen.Aangezien ik door niemand terug was gebeld (Diabeter, Gelre, Jellinek) heb ik zelf initiatief genomen door het oude 24/7 uurs nummer van Tactus te bellen wat ik nog had. Kreeg gelukkig een man aan de lijn die ik al goed kende. Verhaal verteld, voor nu kan hij niks doen maar morgen gaat hij zijn best voor me doen om iets te regelen. Kan dus toch een detox bij Tactus zijn aangezien intake bij Iriszorg niet door is gegaan vandaag.
Maar hij kan niks beloven natuurlijk.
Ik heb nu 18mg op en neem er nog 1 voor het slapen.
Morgen ondanks mijn covid toch proberen overdag mezelf op een andere manier te vermaken dan alleen door te slapen.
Dus je wilde vandaag onder de 18 blijven, 9 dacht ik dat je zei (correct me if i'm wrong) maar in plaats daarvan zit je straks op 21?Aangezien ik door niemand terug was gebeld (Diabeter, Gelre, Jellinek) heb ik zelf initiatief genomen door het oude 24/7 uurs nummer van Tactus te bellen wat ik nog had. Kreeg gelukkig een man aan de lijn die ik al goed kende. Verhaal verteld, voor nu kan hij niks doen maar morgen gaat hij zijn best voor me doen om iets te regelen. Kan dus toch een detox bij Tactus zijn aangezien intake bij Iriszorg niet door is gegaan vandaag.
Maar hij kan niks beloven natuurlijk.
Ik heb nu 18mg op en neem er nog 1 voor het slapen.
Morgen ondanks mijn covid toch proberen overdag mezelf op een andere manier te vermaken dan alleen door te slapen.
Nee. Maar ze heeft wel veel gestapeld, dus kan zijn dat ze idd gewoon slaapt. Al zou het me ook niet verbazen als ze straks helemaal niet meer in slaap komt.Los van alles.
Als je al 18mg Broma nam, is 3mg dezelfde dag dan nog steeds effeciënt om te slapen?
Iemand?
Maar dan neem je er toch gewoon nog een paar 🥲Nee. Maar ze heeft wel veel gestapeld, dus kan zijn dat ze idd gewoon slaapt. Al zou het me ook niet verbazen als ze straks helemaal niet meer in slaap komt.
Alsof het smarties zijn 🙈Maar dan neem je er toch gewoon nog een paar 🥲
Vriend is zelf verslaafd, dus nee ik denk het niet.Het enige wat ik hoop is dat je vriend zich op dit moment volop aan het inzetten is.
Niet in zijn computerspel.
Maar om jou te behoeden om nog die 3 mg te nemen na 18 mg.
Om met je gesprekken te voeren en inzicht te geven in de gevaarlijke realiteit van nu.
En om je in bescherming te nemen door de bromo's / alcohol / wat jullie in huis hebben elders onder te brengen.
Dit is 100% de verslaving die spreekt.Dus of het nou heel slim is om thuis alweer terug naar mijn oude dosis te gaan weet ik niet.
21mg bromazolam = 420mg diazepamAlsof het smarties zijn 🙈
Ik denk dat ze half niet door heeft hoe erg ze dit verkloot heeft. Als het nu al niet goed gaat met haar, dan vrees ik heel erg voor haar afkick. Want die gaat hels worden.
Met alle respect tho, hoe naar de situatie ook is. Peer voel je aub niet bezwaard om hier dingen te delen. Daarnaast vrees ik ook voor wat er zou gebeuren mocht je dat niet meer doen.
Ik had even voor de grap gekeken wat mijn afbouwschema zou zijn met hoeveel bromozoam, Lorazepam en Oxazepam ik nu gebruik, maar ik hoop dat ze maar genoeg pillen in de kliniek hebben dan 🙈
Maar ik neem aan dat je na de ergste afkick wel gewoon thuis verder mag afbouwen toch?
Bekijk bijlage 55830
Je moet op deze site zelf invullen hoe lang je erover wilt doen, 12 weken of 6 weken. Je hebt dus voor 12 weken gekozen, maar dat zegt dan toch weinig over hoe lang je erover zou moeten doen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."