Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek zijn en voor jezelf zorgen

Ziek zijn en voor jezelf zorgen

86 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Ik zit nu al een aantal dagen op 18 milligram Bromozolam he, normaal was max 6 mg.
Dvk belde net en maakte zich ernstig zorgen. Zowel vanwege covid, benzo's als dat ik maar 10% TIR heb terwijl normaal boven de 70% zit en ik zelf vaak wel boven de 80-90.
Dus die is nu toch even met het zkh overleggen wat te doen.
Ik heb helaas niemand in mijn omgeving die mijn medicatie in beheren kan houden. Behalve mijn vriend die ook een junk is en die overtuig ik het toch om meer te geven...
Klik om te vergroten...
Paar dagen is niks. Kan je prima terug naar 6
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig om te lezen allemaal zeker nadat ik je al gewaarschuwd had voor deze kut benzooi Broma.
Mag ik hopen dat je snel professionele hulp krijgt met een opname want eerlijk, denkdat het voor jou wel nodig is gezien je gezondheidstoestand.
Kan mij aansluiten bij veel reacties hier maar velen van ons kennen de valkuil intussen wel door RC benzo's.
Van de 1ste tot de laatste in die cateregorie mogen ze gerust eeuwig verbannen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja het scheelt dat ik Corona heb en verder toch nergens heen hoef dat scheelt.
Alleen het is niet voor niks dit keer dat ie detox onder begeleiding moest nadat fiascod e vorige keer met die halvering van die Lorazepam en Oxazepam.
Dus of het nou heel slim is om thuis alweer terug naar mijn oude dosis te gaan weet ik niet.
Alleen de doktersassistente het zkh en Jellinek hebben dus niet voor 19 ur terug gebeld 😫 Dus ben benieuwd of al genoeg gaat gebeuren anders zelf weer bellen.
En ik heb ook nog niet eens een nieuwe mail met een nieuwe datum van Iriszorg😫
Voel me hartstikke xiek door die covid en al die pillen en dan moet ik hier morgen ook weer achteraan.
Een voordeel mijn zusje heeft het opgepakt met mijn psychotische moeder/medicatie en dat is geregelf dus daar hoef ik mij niet druk om te maken 😎 Al blijft een psychotische moeder altijd eng en onvoorspelbaa en kan er van alles gebeuren.
Eerst op mezelf richten en zelf geen rare dingen doen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Los van alles.

Als je al 18mg Broma nam, is 3mg dezelfde dag dan nog steeds effeciënt om te slapen?

Iemand?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ja het scheelt dat ik Corona heb en verder toch nergens heen hoef dat scheelt.
Alleen het is niet voor niks dit keer dat ie detox onder begeleiding moest nadat fiascod e vorige keer met die halvering van die Lorazepam en Oxazepam.
Dus of het nou heel slim is om thuis alweer terug naar mijn oude dosis te gaan weet ik niet.
Alleen de doktersassistente het zkh en Jellinek hebben dus niet voor 19 ur terug gebeld 😫 Dus ben benieuwd of al genoeg gaat gebeuren anders zelf weer bellen.
En ik heb ook nog niet eens een nieuwe mail met een nieuwe datum van Iriszorg😫
Voel me hartstikke xiek door die covid en al die pillen en dan moet ik hier morgen ook weer achteraan.
Een voordeel mijn zusje heeft het opgepakt met mijn psychotische moeder/medicatie en dat is geregelf dus daar hoef ik mij niet druk om te maken 😎 Al blijft een psychotische moeder altijd eng en onvoorspelbaa en kan er van alles gebeuren.
Eerst op mezelf richten en zelf geen rare dingen doen.
Klik om te vergroten...
Die 18mg kun je nog van terug. Dus probeer het bij 6mg te houden, HOOGUIT 9. Ziek zijn is nou eenmaal superkut, daar mag je je gewoon kut bij voelen en is een kwestie van uitzitten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het erg om te lezen. Je bent zo'n leuk meisje, ik gun je zoveel beter dan waar je nu midden in zit!

Heel veel sterkte liefje 😘
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even ervan uitgaande dat bromazolam een lange halfwaardetijd heeft zou het ook goed mee kunnen vallen.
Dat het een sterke spierverslapper is ben je inmiddels achter. :smirk:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet niet precies wat je voor hulp verwacht, maar volgens mij komt het erop neer, dat jij langzaam af moet bouwen en cocaïne en alcohol als je grootste vijanden moet gaan ervaren.

Natuurlijk moet je verdere hulp aanpakken en vragen, maar de pijn zul je moeten incasseren en waarschijnlijk een grote hoeveelheid. Vandaar dat je langzaam af moet bouwen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat is het grootste issue, alle pijn vermijden.
Maar ze hebben dus niet terug gebeld en ik ben net voor de 2e keer uit bed gedonderd🤕 toen mn telefoon eruit viel. Met mn hoofd tegen nachtkastje aan.

Vriend is eten aan het maken en ik ben ondertussen aan het kijken of ik nog een verslavingsinstantie te pakken krijg. Ik had nog een 24/7 noodnummer van Tactus maar daar krijg ik ook de voicemail van. Dus die heb ik ingesproken. Hopelijk bellen die nog terug vanavond.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Ja dat is het grootste issue, alle pijn vermijden.
Klik om te vergroten...
Vandaag is precies de goede dag om daarmee te stoppen.
Perenijsje zei:
Maar ze hebben dus niet terug gebeld en ik ben net voor de 2e keer uit bed gedonderd🤕 toen mn telefoon eruit viel. Met mn hoofd tegen nachtkastje aan.

Vriend is eten aan het maken en ik ben ondertussen aan het kijken of ik nog een verslavingsinstantie te pakken krijg. Ik had nog een 24/7 noodnummer van Tactus maar daar krijg ik ook de voicemail van. Dus die heb ik ingesproken. Hopelijk bellen die nog terug vanavond.
Klik om te vergroten...
Hoeveel bromazolam heb je gehad vandaag?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Kan mij aansluiten bij veel reacties hier maar velen van ons kennen de valkuil intussen wel door RC benzo's.
Van de 1ste tot de laatste in die cateregorie mogen ze gerust eeuwig verbannen.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet gauw voor een verbod, maar in het geval van designer benzos wel. Het is zo'n makkelijke "cheat" in het leven. Even slapen na stims, even goed voelen voor een presentatie , even je verdriet / gevoelens wegwerken , even wat minder spanning in je leven. Dan komt de onvermijdelijke rebound die je ook weer wegwerkt met benzos en voor je het weet ben je verslaafd. Cue vicieuze cirkel waarin je gebruik verder uit de hand loopt. En met elke mg die je gemakkelijk extra neemt voeg je gewoon weken toe aan je afbouw.

Ik had nog het "geluk" verslaafd te zijn aan benzos toen er nog geen designer benzos waren , dat had anders nog verder uit de hand gelopen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Perenijsje

Hoe vervelend de situatie ook mag zijn, het is tijd om nú te stoppen!

Doe het voor jezelf! Behandel jezelf zoals ook jij je beste vrienden zou behandelen. Namelijk, met de beste adviezen die jij zelf aan hen zou geven. En met liefde en respect.💪🏻💪🏻💪🏻❤️

Als je het fijn vindt om effe te pb'en, de chat staat altijd vrij.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aangezien ik door niemand terug was gebeld (Diabeter, Gelre, Jellinek) heb ik zelf initiatief genomen door het oude 24/7 uurs nummer van Tactus te bellen wat ik nog had. Kreeg gelukkig een man aan de lijn die ik al goed kende. Verhaal verteld, voor nu kan hij niks doen maar morgen gaat hij zijn best voor me doen om iets te regelen. Kan dus toch een detox bij Tactus zijn aangezien intake bij Iriszorg niet door is gegaan vandaag.
Maar hij kan niks beloven natuurlijk.

Ik heb nu 18mg op en neem er nog 1 voor het slapen.
Morgen ondanks mijn covid toch proberen overdag mezelf op een andere manier te vermaken dan alleen door te slapen.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perenijsje zei:
Aangezien ik door niemand terug was gebeld (Diabeter, Gelre, Jellinek) heb ik zelf initiatief genomen door het oude 24/7 uurs nummer van Tactus te bellen wat ik nog had. Kreeg gelukkig een man aan de lijn die ik al goed kende. Verhaal verteld, voor nu kan hij niks doen maar morgen gaat hij zijn best voor me doen om iets te regelen. Kan dus toch een detox bij Tactus zijn aangezien intake bij Iriszorg niet door is gegaan vandaag.
Maar hij kan niks beloven natuurlijk.

Ik heb nu 18mg op en neem er nog 1 voor het slapen.
Morgen ondanks mijn covid toch proberen overdag mezelf op een andere manier te vermaken dan alleen door te slapen.
Klik om te vergroten...
Morgen zou in teken moeten staan van het verlagen van je dosis. Dat wordt niet jezelf ‘vermaken’ maar waarschijnlijk strijden. Als het lukt om je dosis drastisch te verlagen door enkel de hele dag te slapen dan zou ik daar als ik jou was drie dubbel voor tekenen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djiezus man Peer…

Je start een topic over voor je zelf zorgen als je ziek bent. Je bent ziek, niet alleen van corona maar al veel langer. Handel daar asjeblieft naar voor het te laat is en stop met naar jezelf liegen. Hoop heel erg dat je snel in behandeling gaat en vooral inziet dat dit niet langer kan zo. Sterkte💕✨
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Aangezien ik door niemand terug was gebeld (Diabeter, Gelre, Jellinek) heb ik zelf initiatief genomen door het oude 24/7 uurs nummer van Tactus te bellen wat ik nog had. Kreeg gelukkig een man aan de lijn die ik al goed kende. Verhaal verteld, voor nu kan hij niks doen maar morgen gaat hij zijn best voor me doen om iets te regelen. Kan dus toch een detox bij Tactus zijn aangezien intake bij Iriszorg niet door is gegaan vandaag.
Maar hij kan niks beloven natuurlijk.

Ik heb nu 18mg op en neem er nog 1 voor het slapen.
Morgen ondanks mijn covid toch proberen overdag mezelf op een andere manier te vermaken dan alleen door te slapen.
Klik om te vergroten...
Dus je wilde vandaag onder de 18 blijven, 9 dacht ik dat je zei (correct me if i'm wrong) maar in plaats daarvan zit je straks op 21?

Maakt het eigenlijk wel uit wat je met jezelf afspreekt of wat wij tegen je zeggen?

Je hoeft je morgen niet te vermaken. Je bent ziek en ziek zijn is kut en mag ook kut zijn. Accepteer dat maar.

Ik hoop dat je jezelf morgen beter weet te beheersen, de ruiten in je kelder zijn bijna op.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik denk dat ik er maar om probeer te lachen, om niet te hoeven huilen.. man man man wat verblinden Benzos+zelfmedelijden+angst+MagJoostWeten.

Maar Benzodiazepine afkick is er één waar ik U tegen zeg. Pffff
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je geeft je lichaam zo ook geen tijd om te genezen. Het is nu eerst aan het overleven door de broma die je het aan het voeren bent.
Jij gaat je niet beter voelen en je lichaam ook niet. Zo zal je door blijven sukkelen met "corona" klachten.

Slapen is genezen maar dat kan alleen als je diepe goeie slaap hebt. Slapen d.m.v benzo`s krijg je niet de healing slaap die je nodig hebt.
Je weet denk ik wel dat je jezelf alleen maar zieker aan het maken bent zo en je weet zelf ook wel dat je gevaarlijk bezig bent zo en niet meer goeie heldere beslissingen kan maken.

Begin zo snel mogelijk met afbouwen ipv nog maar een bromatje erbij te gooie want " ik wil slapen"
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Los van alles.

Als je al 18mg Broma nam, is 3mg dezelfde dag dan nog steeds effeciënt om te slapen?

Iemand?
Klik om te vergroten...
Nee. Maar ze heeft wel veel gestapeld, dus kan zijn dat ze idd gewoon slaapt. Al zou het me ook niet verbazen als ze straks helemaal niet meer in slaap komt.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Nee. Maar ze heeft wel veel gestapeld, dus kan zijn dat ze idd gewoon slaapt. Al zou het me ook niet verbazen als ze straks helemaal niet meer in slaap komt.
Klik om te vergroten...
Maar dan neem je er toch gewoon nog een paar 🥲

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."