#1
Paar dagen is niks. Kan je prima terug naar 6Ik zit nu al een aantal dagen op 18 milligram Bromozolam he, normaal was max 6 mg.
Dvk belde net en maakte zich ernstig zorgen. Zowel vanwege covid, benzo's als dat ik maar 10% TIR heb terwijl normaal boven de 70% zit en ik zelf vaak wel boven de 80-90.
Dus die is nu toch even met het zkh overleggen wat te doen.
Ik heb helaas niemand in mijn omgeving die mijn medicatie in beheren kan houden. Behalve mijn vriend die ook een junk is en die overtuig ik het toch om meer te geven...