#1
@Syl slaap lekkerha Syl
![]()
@Syl slaap lekkerha Syl
![]()
@Syl Lijkt een beetje op @Snuffelaar
Is da echt?
Is da echt?
Dan nog.
Bij jou zit het dus OOK op uw hoofd .
Dat is wat uw foto bewijst. 🤣🤣
Ik haal foto weer ff weg...
En zeg slaap lekkerrrrrr 😘😘
Zo'n beeld heb ik ook van hem, heb ik hem vorige week ook verteld.Dat klopt nog ook wat je zegt...
@Snuffelaar is in zelfde plaatst geboren als mij, hij is super lief en heeft hart op de juiste plek. 🥰
Gewoon een open mind houden en experimenteren, dan weet je wat je echt leuk vindt.Ik denk dat ik bi ben, maar ben nog maagd en voel me over het algemeen alleen aangetrokken tot het vrouwelijk geslacht.
'T is dat ik 2 jongens ken waarbij ik iets heb van daar zou ik wel wat mee doen, maar eigenlijk weet ik het allemaal niet zo goed.
Ben hier best tevreden mee, ik kom er vanzelf wel achter. Sta overal voor open.
Dit is precies hoe ik er ook in sta. Leuk om tezien dat er andere mensen net zo 'makkelijk/simpel' instaan.Gewoon een open mind houden en experimenteren, dan weet je wat je echt leuk vindt.
Ik dacht ook bi te zijn dus had ik eens met een man afgesproken voor mutual oral sex. Mijn zin was weg toen ik zijn baard aanraakte. Dan nog maar eens geprobeerd met iemand anders want ja you never know. Was nog erger. Maar nu weet ik zeker dat ik hetero ben ondanks dat ik het best wel leuk vind om een man te pijpen.
Het is een jaren 2000 opmerking,was jij er toen al ?😀Ik was maar belachelijk aan het lachen vriend 😉 hahaha
Je hebt gelijk x
Iedereen? Zul je toch eerst al bi moeten zijn lijkt me.Dat is prachtig, dat zou iedereen eens mogen ervaren, ik denk door dat de remmingen weg zijn , je liefde en spanning kan voelen voor man en vrouw. 1 x tongzoenen half teut in een discotheek met een goede vriendin 20 jaar geleden is mijn enige bi ervaring . Kan soms wel in een serie een vrouw super mooi vinden zoals ik mannen mooi vind, wie weet ooit. Kan een gave ervaring zijn ,, 😇
Ja daar heb je een punt. Maar ik krijg het gros die weleens experimenteert, een trio,af en toe met ander zoent zelfde geslacht, niet in een hokje geduwd (behalve de term open minded) maar dat is maar goed ook.Ik betwijfel of het een kwestie van 'openminded' zijn is. Dat impliceert eigenlijk dat mensen die alleen maar op het andere geslacht vallen minder openminded zijn. Terwijl ze gewoon echt alleen maar aantrekking kunnen voelen tot het andere geslacht en er dan dus geen sprake is van niet openminded zijn.
Merk je dat dat in gevoelens als je bij iemand bent of seksueel? En geef je daar dan ook aan toe. Als dat natuurlijk kanJa ik herken het ook wel bij mijzelf. Van bepaalde drugs wordt een bi kant gestimuleerd lijkt het.
Ik vind zelf dat we onszelf niet moeten identificeren met een label en zo in een hokje moeten plaatsen. Immers, ik ben veel meer dan bijvoorbeeld mijn geslacht, mijn geaardheid, etc. Net zoals ieder ander ook veel meer is dan dat.Ja daar heb je een punt. Je hebt een heel kleine swingers scene in Nederland, wat vaak hand in gaat met drugs en bepaalde feesten. Maar ik krijg het gros die weleens experimenteert, een trio,af en toe met ander zoent tijdens een relatie niet in een hokje geduwd (behalve de term open minded) maar dat is maar goed ook.
Mijn hokje word niet zozeer bepaald door mijn moreel kompas en innerlijk en sexueel verlangen, maar ook door de levensfase, setting, en vrienden/kringen om mij heen.
Dit speelt inderdaad wel mee ja.Beide gevallen komt ook een beetje door de denkwijze/gewoonte van de maatschappij. Als je als “hetero” man in ene met een man gaat wordt je aangekeken als homo, mietje etc en dat beukt je mannelijkheid tegenover je maten. Terwijl 2 vrouwen met elkaar juist door die super hetero’s als geil wordt gezien.
Ben het helemaal met je eens. Alleen ik ervaar echt niet meer bivrouwen.Drugs laat vaak je remmen los en net als met alcohol op kun je wat “makkelijk” worden. Toch denk ik dat als je als man bv “nuchter” 100% hetero bent, je met drugs op niet ineens met een andere man seks wil. Dan zal er onderliggend toch iets zijn dat je niet helemaal hetero bent.
Een ECHTE hetero man-man gaat ook onder invloed niet aan piemels zitten van een andere man.
Bij vrouwen onderling is dat iets anders. Sowieso zijn er veel meer vrouwen bi als mannen, dat is al bewezen. Ik ken behoorlijk wat vrouwen die wel bv seks kunnen en willen hebben met een andere vrouw maar qua relatie totaal niet met een vrouw kunnen leven.
Beide gevallen komt ook een beetje door de denkwijze/gewoonte van de maatschappij. Als je als “hetero” man in ene met een man gaat wordt je aangekeken als homo, mietje etc en dat beukt je mannelijkheid tegenover je maten. Terwijl 2 vrouwen met elkaar juist door die super hetero’s als geil wordt gezien.
Het is een grijs gebied allemaal. Het belangrijkste is dat je bent met wie jij graag wil, man of vrouw.
Apart, ik ook...Heeyy me too! Hahahahaha
Dat zei ik toch ook?Ben het helemaal met je eens. Alleen ik ervaar echt niet meer bivrouwen.
Wel voor seks, precies wat Mindless schrijft
Maar echt een relatie met ze? Voor mij als een speld in de hooiberg.
Ik ken behoorlijk wat vrouwen die wel bv seks kunnen en willen hebben met een andere vrouw maar qua relatie totaal niet met een vrouw kunnen leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."