Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
250 weergaven
18-5-2026
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#1
KropSla zei:
Interessant dat het vaak vooral personen zijn die niet in bepaalde minderheidsgroeperingen vallen, die deze conclusie trekken. Ook wel makkelijk: als je er zelf geen last van hebt, bestaat het vast niet?
Klik om te vergroten...

Hoe weet jij nou tot welke minderheidsgroepen ik behoor? Bepaal jij dat? Ik heb meer dan 15 jaar aan de onderkant aan de samenleving geleefd. Dakloos geweest, vastgezeten, rechterlijke machtigingen gehad en shit gedaan voor geld waar de meeste mensen alleen maar over lezen.

Alsof ik zeg dat er geen mensen met vooroordelen zijn? Ik zeg laat de buitenwereld de buitenwereld zijn, je hebt niks met ze te maken of met het oordeel wat iemand over je denkt te hebben.

Zoals jij over mij wil oordelen is het onmogelijk over iemand te oordelen.

Of is het omdat ik zwart ben?
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#2
gomega zei:
Tja, dat soort mensen blijf je altijd houden, maar als het erop aan komt, heb ik toch veel liever mensen die Klaver als moreel ijkpunt zien dan mensen die Baudet als een soort 'verlosser' binnenhalen.
Klik om te vergroten...


Er zijn geen verlossers, of morele ijkpunten. Al heb ik liever iemand die zich op statistieken dan emoties beroept.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zinnentuimel zei:
Mijn vriend en ik hebben het wel vaak over trio's, dus waarschijnlijk gaat er wel eens een keertje een vrouw bij komen. Ik ben wel benieuwd hoe het dan weer zou voelen met een vrouw. Toch wil ik gek genoeg liever een mmv-trio dan een mvv-trio :')
Klik om te vergroten...
Tip: bind je vriend eens vast en doe hem een blinddoek voor en verras hem met een andere man! :)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zinnentuimel zei:
Klopt. Ik doe alleen make-up op omdat ik geneukt wil worden door de mannetjes.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik! Dus dat...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Dat weet ik! Dus dat...
Klik om te vergroten...
Bewaar je respect even
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
שמש zei:
Bewaar je respect even
Klik om te vergroten...

Ik legde gewoon wat uit waar ik nog steeds achter sta.
Kom je met zulke reacties dan geef ik je gewoon gelijk!

*modknip: gebruikers graag uitsluitend aanspreken met forumnaam
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Woke-up-sticky zei:
Hoe weet jij nou tot welke minderheidsgroepen ik behoor? Bepaal jij dat? Ik heb meer dan 15 jaar aan de onderkant aan de samenleving geleefd. Dakloos geweest, vastgezeten, rechterlijke machtigingen gehad en shit gedaan voor geld waar de meeste mensen alleen maar over lezen.

Alsof ik zeg dat er geen mensen met vooroordelen zijn? Ik zeg laat de buitenwereld de buitenwereld zijn, je hebt niks met ze te maken of met het oordeel wat iemand over je denkt te hebben.

Zoals jij over mij wil oordelen is het onmogelijk over iemand te oordelen.

Of is het omdat ik zwart ben?
Klik om te vergroten...

Dat bepaal ik niet, ik zei alleen dat het váák zo is. Maar ik moet zeggen dat ik wel dacht dat het op jou van toepassing was, een soort (wellicht voorbarige) conclusie gebaseerd op je opmerking over o.a. je woonplaats/herkomst in Friesland.

Dikgedrukte is natuurlijk allemaal heel heftig, en spijt me om te horen. Wel mooi dat je hier weer bovenop bent gekomen (hopelijk).

Het verschil met wat jij benoemt en bijvoorbeeld iets als geaardheid of kleur is dat je deze dingen niet per se nog zichtbaar bij je draagt, waardoor het misschien niet per se oordelen en reacties van je omgeving oproept wanneer ze jou zien langslopen.
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#8
KropSla zei:
Dat bepaal ik niet, ik zei alleen dat het váák zo is. Maar ik moet zeggen dat ik wel dacht dat het op jou van toepassing was, een soort (wellicht voorbarige) conclusie gebaseerd op je opmerking over o.a. je woonplaats/herkomst in Friesland.

Dikgedrukte is natuurlijk allemaal heel heftig, en spijt me om te horen. Wel mooi dat je hier weer bovenop bent gekomen (hopelijk).

Het verschil met wat jij benoemt en bijvoorbeeld iets als geaardheid of kleur is dat je deze dingen niet per se nog zichtbaar bij je draagt, waardoor het misschien niet per se oordelen en reacties van je omgeving oproept wanneer ze jou zien langslopen.
Klik om te vergroten...

No problemo, voor mij ben jij de buitenwereld, en ik voor jou. En dat was ook wat ik bedoelde, dat het de meeste mensen niet echt kan boeien wat iemand met zijn leven doet (een paar idioten daar gelaten) juist omdat we elkaars buitenwereld zijn.

Mijn opmerking was ruwweg een citaat van een Fries die veel in het nieuws was met betrekking op de pc cultuur, iets wat je in het noorden amper ziet.

Oh en als je om drie uur s middags in je badjas vol brandgaten en raybans op de supermarkt in loopt met je hond aan een stuk touw krijgen mensen wel een idee dat er iets gaande is in je leven denk ik.
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
Hetero, maar niet praktiserend. Kan namelijk geen vriendin krijgen of een one-night-stand, omdat ik autistisch en lelijk ben. Heel soms ga ik naar de hoeren toe. Meer zit er niet in voor mij. Ben ik bij tijden best wel verdrietig over, maar ja... Seks is niet voor iedereen weggelegd.
Klik om te vergroten...


Kerel, stuur mij even een pb. Seks is voor iedereen weggelegd. En waarschijnlijk zit het m in je benadering
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Woke-up-sticky zei:
Oh en als je om drie uur s middags in je badjas vol brandgaten en raybans op de supermarkt in loopt met je hond aan een stuk touw krijgen mensen wel een idee dat er iets gaande is in je leven denk ik.
Klik om te vergroten...

Maar dat doe je nu niet meer (neem ik aan), i.t.t. wanneer je bijvoorbeeld een andere geaardheid/gender/huidskleur had gehad. Die had je 15 jaar daarna nog steeds gehad en die had nog steeds bepaalde oordelen of reacties van je omgeving kunnen oproepen, dat is wat ik bedoelde met mijn laatste zin.

Woke-up-sticky zei:
Kerel, stuur mij even een pb. Seks is voor iedereen weggelegd. En waarschijnlijk zit het m in je benadering
Klik om te vergroten...

Misschien kun je je uitleg openbaar doen, ik ben natuurlijk retenieuwsgierig hoe die andere aanpak of benadering eruit zou zien.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Maar het is denk ik ook belangrijk om kritisch te blijven. Is wat wij willen namelijk altijd het beste? Natuurlijk, in sommige gevallen wel, maar in alle? Zo is het bijvoorbeeld ook bekend dat in oude beschavingen transgenderisme zijn intrede deed wanneer deze beschavingen tot een einde kwamen. Zo lijkt er een correlatie te zijn. Aan de ene kant kan het dus zo zijn dat het goed is dat mensen makkelijker kunnen "zijn" (de identiteit uitdragen) wie ze willen zijn. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat we niet goed weten wat we willen en dus meer vanuit die wanhopigheid een identiteit zoeken. Het kan een symptoom zijn van een maatschappij met een heersende identiteitscrisis. Een symptoom van een maatschappij die begint in te storten. Er zijn momenteel namelijk meerdere duidelijke symptomen van een maatschappij die op zijn laatste benen loopt. Niet dat dit betekent dat er geen mensen zijn die daadwerkelijk transgender zijn. Maar zoals gezegd, het is belangrijk om kritisch te blijven.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Al klinkt het wel logisch dat een maatschappij dat leidt aan een identiteitscrises, een teken is dat die maatschappij op zijn eind aan het raken is. Misschien zitten we daar inderdaad in en is "transgenderisme" daar een symptoom van. Nooit zo bekeken. Interessante gedachte.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Al klinkt het wel logisch dat een maatschappij dat leidt aan een identiteitscrises, een teken is dat die maatschappij op zijn eind aan het raken is. Misschien zitten we daar inderdaad in en is "transgenderisme" daar een symptoom van. Nooit zo bekeken. Interessante gedachte.
Klik om te vergroten...
Ik probeer transgenderisme niet helemaal te verklaren daardoor hoor. Al lijkt er dus een correlatie te zijn.

Heb je het filmpje ook bekeken? Ondanks haar haastige uitspraak vind ik het fijn om naar deze Camille Paglia te luisteren. Makes sense volgens mij.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ik probeer transgenderisme niet helemaal te verklaren daardoor hoor.
Klik om te vergroten...
Snap ik :)
Mindless zei:
Heb je het filmpje ook bekeken? Ondanks haar haastige uitspraak vind ik het fijn om naar deze Camille Paglia te luisteren. Makes sense volgens mij.
Klik om te vergroten...
Ken haar niet eigenlijk maar zal deze en meer eens bekijken van der.

Edit: Toch even gauw bekeken. Ze praat wel in een lekker tempo en ze heeft hier en daar natuurlijk een punt. Een einde van een cultuur brengt vaak ook iets goeds, dus we zullen zien.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Vanwaar de naam Anja dan?
Heb geen interesse.
Klik om te vergroten...

Anja kan een verkorting zijn, er werkte een oostblokker en die heette Anjanovic maar iedereen noemde hem Anja
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik val op vrouwen die drugs gebruiken
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
PsychedelicMagic zei:
ik val op robots en aangepaste vrouwen.
Klik om te vergroten...

Aangepast aan mij. Prima.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
*.exe2.0 zei:
En pedofilie is geen sexualiteit, pedosexualiteit wel.
Klik om te vergroten...
Pedofilie is een geaardheid. Net als dat heterofilie, homofilie etc. Je wordt als pedofiel geboren maar pas als je daadwerkelijk seksuele handelingen verricht met een kind ben je pedoseksueel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Hetero en vind het wel prima. Het is natuurlijk een beetje de standaard dus dan heb je de luxe er weinig over na te hoeven denken.

Heb wel een vraag, wat is panseksueel? En wat is het verschil met bi? Heb het wel eerder voorbij horen komen maar nooit een duidelijke uitleg bij gezien.
Klik om te vergroten...
Als panseksueel val je eigenlijk op alles en iedereen. Dus bijvoorbeeld ook transgenders of mensen die zich bijvoorbeeld niet als vrouw of man identificeren.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Als panseksueel val je eigenlijk op alles en iedereen. Dus bijvoorbeeld ook transgenders of mensen die zich bijvoorbeeld niet als vrouw of man identificeren.
Klik om te vergroten...
Aha. Betekent dat dan dat als je nu zegt dat je bi bent, het betekent dat je niet op transgenders valt? Je kan toch ook hetero zijn maar wel op transgenders vallen?
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben hetero maar kan met de juiste setting en sfeer ook echt geile sex hebben met een vrouw. Het liefst wel met mijn partner erbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."