Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Legio Patria Nostra zei: tja. Je wordt ouder, pappaaaa geef het maar toe... Klik om te vergroten... Laatst een nacht doorgehaald, ik wist niet wat me gebeurde. Echt zo’n verschil dat ik ineens herinnerde waar al die pep altijd zo goed voor was."
"De Dunne zei: Als je een erkend merk koopt zoals bv Nervovit van Bional zal het toch wel vrij standaard zijn? Ik denk dat zomaar zelf hoor ik heb er weinig verstand van. Ik gebruik het al jaren af en toe. Soms maanden niet en soms weer een poosje wat vaker. Elke keer merk ik met Bional toch dezelfde werking met verschillende verpakkingen. Dat natuurproducten minder worden gecontroleerd is best jammer. Klik om te vergroten... Ja dat is absoluut een schande, vooral omdat er zoveel bullshit tussen zit als bijv. glucosamine."
"Pompen zei: Ga er vanuit dat je het zelf wel op hebt gezocht maar retard houd niets meer in als een vertraagde inwerking die langduriger is. En ja benzo's zijn onvoorspelbaar ieder persoon reageert er anders op idd. Klik om te vergroten... Xanax retard 1 Mg tov xanax 1 Mg maakt nog al een verschil. Benzodiazepines zijn ongelooflijk stabiele middelen en 1 Mg retard is niet zo heel veel, daarom kon ts ook gewoon hardlopen. Zou je het een dag of drie achter elkaar gebruiken merk je het verschil pas echt goed."
"Psychedelibee zei: Je mag hopen dat dat soort merken aan goede kwaliteitscontrole doen inderdaad en met oog op reputatie zullen ze dat ook wel doen. Ik bedoelde eigenlijk meer dat kwaliteit tussen merken onderling veel groter kan zijn vanwege het gebrek aan regulatie. Daarbij zullen verschillende fabrikanten ook verschillende batches of strains gebruiken wat ook van invloed kan zijn op de werking. Zoals je dus al zelf concludeert zijn de verschillen tussen merken groot, iets wat je nu ook bij cbd olie ziet bijvoorbeeld. De farmaceutische industrie is echter zwaar gereguleerd en met synthetische middelen is het toch een stuk makkelijker om exact hetzelfde product te maken als met natuurlijke middelen. Dat verschillende merken alprazolam van sterkte zouden verschillen terwijl er dezelfde dosis op staat lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk. Maar de vorm waarin de pil komt kan zeker verschil maken in hoe snel het wordt opgenomen, wat kan verklaren waarom mensen toch verschillen tussen merken ervaren. Klik om te vergroten... De ene pil wordt veel sneller afgebroken dan de andere, heeft niet perse met opname te maken, meer met kwaliteit van de tablet. Symoron staat hier ook bekend om."
"Dormicum en temazepam"
"Psychedelibee zei: Als een pil sneller wordt afgebroken, wordt het dus sneller opgenomen door je lichaam. Klik om te vergroten... Ik bedoel ook afhankelijk van het merk, wat jezelf ook zegt. Ik snap ook niet zo goed waarom je aan de ene kant zegt dat het je onwaarschijnlijk lijkt qua dosis maar niet qua merk?"
"Twirley Bird zei: Nee dormicum met flunitrazepam (en chloroform of pentobarbital als je connecties hebt) Met oxymorfon en je bent in het paradijs lol. Klik om te vergroten... Chloroform heb ik nog nooit gehad en pentobarbital jaren terug maar doe me dan die flunitrazepam maar. En oxymorfon heb ik nog nooit in Nederland gezien, het staat hier zelfs niet als medicatie geregistreerd, bedoel je niet hydromorfon? Of oxycodon?"
"Psychedelibee zei: Wat ik zeg is dat de farmaceutische industrie dusdanig gereguleerd is dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat fabrikanten bijvoorbeeld 2mg als dosering op de verpakking zetten, maar het bij de ene fabrikant in werkelijkheid slechts 1,5mg is en bij een andere fabrikant in werkelijkheid wel echt 2mg. Toch hoor je vaak, zoals de aanleiding voor dit topic, dat mensen verschillen in sterkte lijken te ervaren tussen merken. Ik sluit niet uit dat dit wellicht slechts placebo is, maar je hoort het zo regelmatig dat ik denk dat de vorm waarin de pil of dosering komt dus waarschijnlijk de meest logische verklaring is. Want zoals je zelf ook zegt kan het best een verschil maken of je een pil of gel capsule krijgt bijvoorbeeld, sommige vormen worden makkelijker afgebroken en dus sneller opgenomen in je lichaam. En aangezien de snelheid van opname van grote invloed is voor de piek plasmawaardes in je lichaam, kan dit best verklaren waarom het ene merk of die ene pil sterker lijkt dan de ander. Ik snap niet zo goed dat je nu met mij in discussie gaat, terwijl ik eigenlijk precies hetzelfde als jij zeg. Of komt dat wellicht omdat een deel van mijn reactie een antwoord was op het voorbeeld van de dunne met valeriaan. Waarom ik daar op reageerde is omdat er voor natuurlijke middelen andere factoren van toepassing zijn dan in de farmaceutische industrie en die dus niet zo met elkaar te vergelijken zijn. Klik om te vergroten... Ik ga niet in discussie, ik begreep je niet helemaal. Als ik wel zo overkwam dan mijn excuus want dat was niet mijn bedoeling."
"Verschil is ook dat mensen die dagelijks gebruiken, vaak heel andere doseringen hanteren. Ik slik al 100 ox in de ochtend. Boven 200 Mg oxazepam heeft helemaal geen zin"
"Ja het heeft meer met duur van gebruik te maken dan met dosering. Mijn libido is wel wat lager dan toen ik 18 was."