#1
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
kleine kinderverenUitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken.![]()
We zijn hier in hoofdzaak eensgezind anti-misbruik. Maar dat kan of wil jij schijnbaar niet begrijpen. Te ongemakkelijk om over na te denken.Uitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken.![]()
Precies. En waar zijn de transgenders.We zijn hier in hoofdzaak eensgezind anti-misbruik. Maar dat kan of wil jij schijnbaar niet begrijpen. Te ongemakkelijk om over na te denken.
Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Als je beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vraag een reactie was op Mindless. Maar laat maar zitten verder...
@verwondering
Dat bedoel ik niet. Het ging er over dat er geen begrip is dat ik moeite heb om begrip op te brengen voor de geaardheid van de pedofiel en ik daarom weggejaagd ben uit dit topic en de overgeblevenen die wel begrip voor pedo's hebben het nodig vonden om veren in elkaars reet te steken over hoe geweldig dat toch is.
Maar goed, gaan we nou nog splitsen?
OK, want ik vind je zeker geen pro-pedo hoor. Het is helemaal duidelijk want je communiceert helder.Maakt toch niet uit op wie het een reactie was? Ik reageer er gewoon inhoudelijk op.
Maar laat maar zitten inderdaad, persoonlijk ben ik ook echt hélemaal klaar met deze discussie wanneer ik pro-pedo word genoemd. Dan is voor mij de lol er wel vanaf.
Dat laatste is geen reactie op jou trouwens.![]()
Ik weet niet of je (ook) mijn posts bedoelt, maar wanneer je die goed leest zie je dat ik mijn mening toch echt niet mensen door de strot probeer te rammen. Zelfs voor pedofielen-moeten-dood-opmerkingen breng ik nog begrip op. Ik hoop dat die boodschap overkomt.Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.
Ik zou bijna willen zeggen: kusje erop? Maar nee, sorry. Die laat ik voorbij gaan.Jullie hebben me echt op mijn pik getrapt van de week, en dat wou ik toch nog wel even vermelden dus bij deze.
Ik denk dat het nu inderdaad steeds meer een herhaling van hetzelfde gaat worden, op een gegeven moment is het meeste wel gezegd.Maar goed. Ook ik geloof ook wel dat alles zo'n beetje gezegd is. Dus ik ben ook wel klaar met dit onderwerp... Terug naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic dan maar?
Of doe je het liever toch met beesten, of anders zelfs met geesten?Hé, bi, pot of pé,
Pan, trans, of toch maar gay?
Jij durft. 😅
Dat ligt er meer aan dat ik weleens in een dip zat de laatste tijd. Nu (met wat hulp van st. Janskruid) al een kleine week geen last meer van.Ik vind het wel bijzonder dat je over het algemeen best pessimistisch in de wereld/tegenover de mensheid lijkt te staan (correct me it I’m wrong, dat is slechts een algemene constatering op basis van je posts) maar dan wél gelooft in de inherente goedheid van de mens. Niet verwacht eigenlijk haha.
Ik geloof eigenlijk ook niet in de inherente goedheid ván de mens. Maar ik geloof wel in een overkoepelende goedheid die ons creëert. Iets dat ons deze ervaring van vrije wil geeft en tegelijkertijd met open armen wacht tot we er naar terugkeren vanuit diezelfde vrije wil.Ik geloof niet in de inherente goedheid van de mens. Maar ik geloof überhaupt niet dat mensen in wezen goed of slecht zijn. Wat goed en wat slecht is, bepalen we uiteindelijk ook gewoon zelf.
Ik zou bijna willen zeggen: kusje erop? Maar nee, sorry. Die laat ik voorbij gaan.![]()
O, en als je mij pro-pedo wilt noemen, ga dan je gang maar hoor. Ik schuw die naam niet. Al is het wel wat specifiek: ik zou mezelf eerder pro-liefde-in-het-algemeen noemen. Gevoelens van liefde zijn mooi, of die nu naar een man, een kind, een paard, een vrouw, een boom, een stoel, of de pizzabezorger gericht zijn.
Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.
En waarom niet nog een stapje verder; een leuk datinggedeelte op DF? Vast veel leuke jongens en meisjes hier die hun drugshobby graag samen uitvoeren!
DF Love! Ik ben alvast voor!
Ik denk dat dat meer aan DF is en aan de moderatorsMaak jij hem aan misschien komt er wat uit.
Er is al 1 persoon die ik waarschijnlijk ga ontmoeten via dit forum.
Maar daar doe ik verder geen uitspraken over..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."