Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
249 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rayyar zei:
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Klik om te vergroten...

Uitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken. :tongueout:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Uitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken. :tongueout:
Klik om te vergroten...
kleine kinderveren :sweat:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Uitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken. :tongueout:
Klik om te vergroten...
We zijn hier in hoofdzaak eensgezind anti-misbruik. Maar dat kan of wil jij schijnbaar niet begrijpen. Te ongemakkelijk om over na te denken.

Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
verwondering zei:
We zijn hier in hoofdzaak eensgezind anti-misbruik. Maar dat kan of wil jij schijnbaar niet begrijpen. Te ongemakkelijk om over na te denken.

Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Klik om te vergroten...
Precies. En waar zijn de transgenders.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@verwondering
Dat bedoel ik niet. Het ging er over dat er geen begrip is dat ik moeite heb om begrip op te brengen voor de geaardheid van de pedofiel en ik daarom weggejaagd ben uit dit topic en de overgeblevenen die wel begrip voor pedo's hebben het nodig vonden om veren in elkaars reet te steken over hoe geweldig dat toch is.

Maar goed, gaan we nou nog splitsen?

edit;
met pro-pedo bedoel ik natuurlijk pro-pedofiel en niet pro-pedoseksueel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rayyar zei:
Als je beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vraag een reactie was op Mindless. Maar laat maar zitten verder...
Klik om te vergroten...

Maakt toch niet uit op wie het een reactie was? Ik reageer er gewoon inhoudelijk op.

Maar laat maar zitten inderdaad, persoonlijk ben ik ook echt hélemaal klaar met deze discussie wanneer ik pro-pedo word genoemd. Dan is voor mij de lol er wel vanaf.

Dat laatste is geen reactie op jou trouwens. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@verwondering
Dat bedoel ik niet. Het ging er over dat er geen begrip is dat ik moeite heb om begrip op te brengen voor de geaardheid van de pedofiel en ik daarom weggejaagd ben uit dit topic en de overgeblevenen die wel begrip voor pedo's hebben het nodig vonden om veren in elkaars reet te steken over hoe geweldig dat toch is.

Maar goed, gaan we nou nog splitsen?
Klik om te vergroten...

Nee ‘we’ gaan niet splitsen. Ik vind hoe we neergezet worden door jou echt ronduit belachelijk en heb geen zin om daar op deze manier aan mee te werken. Wat de andere mods doen moeten ze zelf weten.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.

@Roze olifant
Tja. Je had ook eens kunnen kijken hoe ik hier neergezet ben door anderen maar daar had je van de week geen behoefte aan.

Jullie hebben me echt op mijn pik getrapt van de week, en dat wou ik toch nog wel even vermelden dus bij deze. En als ik daarmee een ban riskeer dan is dat maar zo. Het lucht in ieder geval wel op :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zullen we ophouden met modder gooien? :peace2:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Maakt toch niet uit op wie het een reactie was? Ik reageer er gewoon inhoudelijk op.

Maar laat maar zitten inderdaad, persoonlijk ben ik ook echt hélemaal klaar met deze discussie wanneer ik pro-pedo word genoemd. Dan is voor mij de lol er wel vanaf.

Dat laatste is geen reactie op jou trouwens. :wink:
Klik om te vergroten...
OK, want ik vind je zeker geen pro-pedo hoor. Het is helemaal duidelijk want je communiceert helder. :)
Dit is geen onderwerp waar je op het web (andere fora) over kan praten zonder dat er mensen gaan schelden oid. In dat opzicht gaat het allemaal prima hier toch? Sommigen zijn misschien wat kort door de bocht maar ik zou het niet persoonlijk opnemen.
Sommigen hier hebben blijkbaar persoonlijke ervaringen met pedo's dus de woede bij hen is wel begrijpelijk. Ik zelf heb trouwens ook een persoonlijke ervaring met een pedo. Niets extreems verder. Een 30 jarige jeugdtrainer bij voetbal die mij bij een massage begon te masturberen als 12 jarige jongen. Het was verwarrend, maar ik heb er schijnbaar geen trauma aan over gehouden. Ik denk zelf dat veel kinderen wel eens met pedo's te maken hebben gehad en we reageren er allemaal op onze eigen manier op. Wil andermans ervaring beslist niet bagatelliseren. Mijn ervaring was ook peanuts bij de dingen die ik verder wel eens gehoord heb (bijv. van een ex vriendin).

Maar goed. Ook ik geloof ook wel dat alles zo'n beetje gezegd is. Dus ik ben ook wel klaar met dit onderwerp... Terug naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic dan maar?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je (ook) mijn posts bedoelt, maar wanneer je die goed leest zie je dat ik mijn mening toch echt niet mensen door de strot probeer te rammen. Zelfs voor pedofielen-moeten-dood-opmerkingen breng ik nog begrip op. Ik hoop dat die boodschap overkomt.

O, en als je mij pro-pedo wilt noemen, ga dan je gang maar hoor. Ik schuw die naam niet. Al is het wel wat specifiek: ik zou mezelf eerder pro-liefde-in-het-algemeen noemen. Gevoelens van liefde zijn mooi, of die nu naar een man, een kind, een paard, een vrouw, een boom, een stoel, of de pizzabezorger gericht zijn.

acht.zes zei:
Jullie hebben me echt op mijn pik getrapt van de week, en dat wou ik toch nog wel even vermelden dus bij deze.
Klik om te vergroten...
Ik zou bijna willen zeggen: kusje erop? Maar nee, sorry. Die laat ik voorbij gaan. :wink:

Laat ik ten overvloede nog eens benadrukken dat ik je jouw mening geenszins kwalijk neem. Ik begrijp waar die mening vandaan komt, hoezeer mijn eigen mening daar ook van verschilt. Het ligt maar net aan wat in je leven op je pad komt. Als een goede vriend ineens met zo'n verhaal op de proppen komt, dan ben je wel gedwongen om het eens goed te overdenken.

Rayyar zei:
Maar goed. Ook ik geloof ook wel dat alles zo'n beetje gezegd is. Dus ik ben ook wel klaar met dit onderwerp... Terug naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic dan maar?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het nu inderdaad steeds meer een herhaling van hetzelfde gaat worden, op een gegeven moment is het meeste wel gezegd.

Dus...

Hé, bi, pot of pé,
Pan, trans, of toch maar gay?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
verwondering zei:
Hé, bi, pot of pé,
Pan, trans, of toch maar gay?
Klik om te vergroten...
Of doe je het liever toch met beesten, of anders zelfs met geesten? :tongueout:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Jij durft. 😅
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Ik vind het wel bijzonder dat je over het algemeen best pessimistisch in de wereld/tegenover de mensheid lijkt te staan (correct me it I’m wrong, dat is slechts een algemene constatering op basis van je posts) maar dan wél gelooft in de inherente goedheid van de mens. Niet verwacht eigenlijk haha.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er meer aan dat ik weleens in een dip zat de laatste tijd. Nu (met wat hulp van st. Janskruid) al een kleine week geen last meer van. :) Ik vind nog steeds dat er veel kwaad is in de wereld, maar ben er niet meer zo op gericht als ik zelf happy ben.

Ik geloof niet in de inherente goedheid van de mens. Maar ik geloof überhaupt niet dat mensen in wezen goed of slecht zijn. Wat goed en wat slecht is, bepalen we uiteindelijk ook gewoon zelf.
Klik om te vergroten...
Ik geloof eigenlijk ook niet in de inherente goedheid ván de mens. Maar ik geloof wel in een overkoepelende goedheid die ons creëert. Iets dat ons deze ervaring van vrije wil geeft en tegelijkertijd met open armen wacht tot we er naar terugkeren vanuit diezelfde vrije wil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
verwondering zei:
Ik zou bijna willen zeggen: kusje erop? Maar nee, sorry. Die laat ik voorbij gaan. :wink:
Klik om te vergroten...

Nou nou zeg! :tonguewink::tearsofjoy::tilttearlaugh::tonguewink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
verwondering zei:
O, en als je mij pro-pedo wilt noemen, ga dan je gang maar hoor. Ik schuw die naam niet. Al is het wel wat specifiek: ik zou mezelf eerder pro-liefde-in-het-algemeen noemen. Gevoelens van liefde zijn mooi, of die nu naar een man, een kind, een paard, een vrouw, een boom, een stoel, of de pizzabezorger gericht zijn.
Klik om te vergroten...

Da's toevallig, zag laatst een mooie film over een pizzabezorger die aan het werk was en opeens deed de vrouw van zijn dromen open in een badjas! Leek alsof ze elkaar wel lief vonden, grappig zulke toevalligheden
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.
Klik om te vergroten...

Ik vind jou aandoenlijk. Stop maar met praten.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rayyar zei:
En waarom niet nog een stapje verder; een leuk datinggedeelte op DF? Vast veel leuke jongens en meisjes hier die hun drugshobby graag samen uitvoeren! :kissingheart:
DF Love! Ik ben alvast voor!
Klik om te vergroten...

Maak jij hem aan misschien komt er wat uit.
Er is al 1 persoon die ik waarschijnlijk ga ontmoeten via dit forum.
Maar daar doe ik verder geen uitspraken over..
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rebell zei:
Maak jij hem aan misschien komt er wat uit.
Er is al 1 persoon die ik waarschijnlijk ga ontmoeten via dit forum.
Maar daar doe ik verder geen uitspraken over..
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat meer aan DF is en aan de moderators :) zou niet weten hoe ik zo'n gedeelte zou moeten aanmaken (bovendien heb ik er geen schrijfrechten voor :wink: ) en zelfs niet hoe dat er uit zou moeten zien tbh... Als er meer mensen zijn die zoiets leuk lijkt kan DF het misschien opzetten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."