Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
234 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zeemeerman zei:
Voor mij is t wel zo dat ik iemand uiterlijk ook aantrekkelijk vind of niet zo al is dat minder belangrijk voor mij, maar idd t maakt voor mij niet uit wat voor lichaam iemand heeft al val ik echt niet op iedereen hoor ! Ik heb wel types die me extra aantrekken bijv wat oudere mannen en leeftijd vind ik niet zo belangrijk al val ik niet op erg jonge mensen zoals begin twintigers die snap ik echt niet haha ๐Ÿ˜œ
Klik om te vergroten...

Ik val meestal (als ik eens op iemand val.. ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚) op vrouwen die net aan mijn leeftijd zijn maar meestal ietsje jonger. Ik ben zelf begin 50 maar gedraag me en zie er niet uit als 50 plusser. Ook niet qua levensstijl en kleding etc.
Daarom zijn vaak ook de vrouwen (en mannen) die op mij vallen vaak jonger dan ik.
Die vrouwelijke collega die sinds poosje โ€œtoespelingenโ€ maakt wat ik poos terug meldde ook, zij is dacht ik 33-35 of zo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Of gewoon toiletten voor iedereen zonder aparte indelingen
Klik om te vergroten...

Dat sowieso! Ik werk al mijn hele leven in een mannenwereld. Ik ben meer gewend dat er gewoon pleeโ€™s zijn en geen aparte voor mij als enige vrouw vaak. Vind die scheiding sowieso eigenlijk bullshit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
En haar uiterlijk maakt dat nog uit of niet zo ?
Klik om te vergroten...

Nee heb geen voorkeur voor bv haarkleur, huidskleur, dik of dun. Al moet ik zeggen dat ik vrouwen die mager zijn zoals ik niet aantrekkelijk vind. En echt hele dikke ook niet gauw. Heb wel een ex die bijna 130kg woog en dat is uit gegaan niet omdat ze heel erg dik was maar ze leefde gewoon heel erg ongezond. Qua eten en lichaamsverzorging/bewegen.

Iemand moet goed voor zichzelf zorgen, verzorgd zijn dus (liefst naturel en geen make up etc) zelfstandig zijn, goed karakter met veel compassie voor anderen en zichzelf.

Ook een tรฉ perfect symmetrisch โ€œfotomodelโ€ gezicht val ik juist niet gauw op. Een mondhoek die bv net even anders beweegt of net geen perfecte prodent smile kaarsrechte tanden etc vind ik aantrekkelijk. Mooie billen partij kan ik wel lekker naar kijken heheh. En dan weer niet groot of kleine bips maar mooi.



Hahaha lekker vaagโ€ฆ
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het vervelend als je daar moeite mee hebt. En dat geldt voor alle zaken waar men moeite mee heeft. Maar de laatste jaren slaan we echt een beetje door. Ik ben dan ook zwaar anti het hele woke gebeuren. Een beetje rekening met elkaar houden is prima. Maar we kunnen niet รณveral rekening mee houden en al onze woorden minitieus afwegen. Je kan tegenwoordig je bek niet meer opentrekken of iemand voelt zich wel benadeeld. Datgaat te ver imo. Het hele woke-gebeuren komt me echt de keel uit
Klik om te vergroten...
Mee eens hoor!
Zichtbaarheid en acceptatie blijven belangrijk maar t kan doorslaan idd en daar maak je geen vrienden mee met boosheid en continu op je tenen lopen en woorden letten etc
Rotjoch zei:
Wel als die van mij. Ik accepteer wel allen die anders denken/zich anders voelen maar โฌ‡๏ธ

non-binair is toch een gevoel of onacceptatie van jezelf? Biologisch gezien zijn het bovenstaande opties. Ik kan moeilijk tegen de biologie in gaan. Tenzij er ineens een XZ chromosoom ontdekt wordt wat alles verklaart is het in mijn optiek een psychologisch probleem. Daarbij kun je zoveel veranderen als je wilt, maar niet of je XX of een XY chromosomen hebt..

Ofwel, waarom al die benamingen en hokjes waarmee je verdeeldheid creรซert. Is toch veel beter om te focussen op zelfacceptatie en acceptatie van elkaar binnen de maatschappij. #droomideaal
Klik om te vergroten...
non binaire mensen voelen zich niet man of vrouw maar beide of niks zoals ik t begrijp ongeacht hun lichaamskenmerken
Biologie ?!
Er zijn veel mensen met intersekse conditie bijv zoek maar op en die chromosomen zeggen ook niet alles er zijn al veel andere combiโ€™s ontdekt bijv atleet Castor Semanya als ik dit goed schrijf hoor zij is vrouw maar heeft door hormonale afwijking meer testosteron dan gemiddelde vrouw en kreeg daarom hoop gedoe met de atletiek bond omdat t niet eerlijk zou zijn
Tja dat is ook lastig ๐Ÿง
Foukje Dillema schaatster had dat ook lang geleden toen ze dit nog niet wisten
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we intersekse mensen niet vergeten trouwens !
Ik ken een vrouw die is geboren met geslachtsdelen die anders waren en men twijfelde of ze een meisje of jongetje was bij de geboorte want t was onduidelijk

Lachen hoor ze zit er totaal niet mee en noemt zichzelf een kween !๐Ÿคฃ
Das iets met koeien FYI ze is dol op die beesten ๐Ÿ„
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zeemeerman zei:
Mee eens hoor!
Zichtbaarheid en acceptatie blijven belangrijk maar t kan doorslaan idd en daar maak je geen vrienden mee met boosheid en continu op je tenen lopen en woorden letten etc

non binaire mensen voelen zich niet man of vrouw maar beide of niks zoals ik t begrijp ongeacht hun lichaamskenmerken
Biologie ?!
Er zijn veel mensen met intersekse conditie bijv zoek maar op en die chromosomen zeggen ook niet alles er zijn al veel andere combiโ€™s ontdekt bijv atleet Castor Semanya als ik dit goed schrijf hoor zij is vrouw maar heeft door hormonale afwijking meer testosteron dan gemiddelde vrouw en kreeg daarom hoop gedoe met de atletiek bond omdat t niet eerlijk zou zijn
Tja dat is ook lastig ๐Ÿง
Foukje Dillema schaatster had dat ook lang geleden toen ze dit nog niet wisten
Klik om te vergroten...
Ja natuurlijk, maar dat zijn wel uitzonderingen. Chromosomen zeggen inderdaad niet alles, maar wel een groot deel. Bij je geboorte is heel je genotype al duidelijk, en daarbij of je een man of vrouw (of uitzondering op die regel zoals jij opnoemde) bent. Een non-binaire baby, dat gaat er bij mij niet echt in.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor iedereen (of bijna, de meeste mensen iig ๐Ÿ˜œ) en ik heb met interesse het gesprek tussen jou en kota gelezen. Maar er zijn wel onderbouwde feiten nodig in plaats van gevoelens en er zijn echt way too many peoples die spijt hebben van een transitie, en ik denk dat dat juist komt omdat je je aard niet kan veranderen.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
is het in mijn optiek een psychologisch probleem. Daarbij kun je zoveel veranderen als je wilt, maar niet of je XX of XY chromosomen hebt..
Klik om te vergroten...
Dat klopt ook hoor als t gaat om genderdysforie dat zit in je hoofd je gender klopt niet met je lichaamskenmerken maar ja je hoofd omwisselen gaat niet echt ๐Ÿคช
Dus om de dysforie te verminderen kan je hormonen krijgen en verschillende operatie opties zodat je levenskwaliteit stukken beter wordt ๐Ÿ‘
Rotjoch zei:
Ja natuurlijk, maar dat zijn wel uitzonderingen. Chromosomen zeggen inderdaad niet alles, maar wel een groot deel. Bij je geboorte is heel je genotype al duidelijk, en daarbij of je een man of vrouw (of uitzondering op die regel zoals jij opnoemde) bent. Een non-binaire baby, dat gaat er bij mij niet echt in.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor iedereen (of bijna, de meeste mensen iig ๐Ÿ˜œ) en ik heb met interesse het gesprek tussen jou en kota gelezen. Maar er zijn wel onderbouwde feiten nodig in plaats van gevoelens en er zijn echt way too many peoples die spijt hebben van een transitie, en ik denk dat dat juist komt omdat je je aard niet kan veranderen.
Klik om te vergroten...
Lees je in zou ik zeggen want er is zeker wetenschappelijk bewijs al heel lang voor !
Spijt van transitie komt zelden voor en meestal is er dan wat anders aan de hand wat niet goed is onderzocht daarom is goede hulpverlening met kennis van gender zaken zo belangrijk !!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeveel mensen ken jij dan met genderdysforie en transgenders die spijt hebben van transitie ?
@Rotjoch ๐Ÿ˜Š
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Interessant punt, ik ben een man en voor 99,99% zeker hetero (0,01% staat open omdat je niet weet wat het leven brengt) maar heb ook weleens zin om mijn nagels te lakken (deed ik vroeger ook, zwart). Of vrouwen benijden dat ze mooie kleding als rokjes, panties en knielaarzen dragen. Het is dus niet zo dat mijn lichaamskenmerken altijd kloppen met mijn hoofd.


Zo veel info. Ik ga er wat meer over lezen, ook vooral om het te begrijpen. Heb je toevallig een linkje naar dat onderzoek? Het is zondagochtend en ben te lui om te zoeken ๐Ÿ˜†
Klik om te vergroten...
Ohja je gender en waar je op valt zijn twee verschillende dingen die staan los van elkaar
Ook crossdressers bijv voelen zich voor zover ik weet gewoon man maar vinden het leuk en opwindend om zich vrouwelijk te kleden vaak stiekem
Dragqueen is weer van een andere orde hoor
Anyway Google maar raak er is veel goede info te vinden maar helaas ook veel onzin zoals dat gaat ๐Ÿคจ

Transvisie is goede site
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zeemeerman zei:
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! ๐Ÿคช
Klik om te vergroten...
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zeemeerman zei:
Leuk ik ken m niet wat betekent dit ?
Klik om te vergroten...
volgens mij hetero
tog?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
Klik om te vergroten...
Idd ๐Ÿ˜œ
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd ๐Ÿ˜

Oef wat was die arme vent gulzig zeg , net een uitgehongerd varkentje bij een volle voerbak
Die stond al errug lang droog en van de spanning kreeg tie m niet echt omhoog ๐Ÿ˜†
T
TyphoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben heteroflexibel๐Ÿ˜„
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zeemeerman zei:
Idd ๐Ÿ˜œ
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
heeft tie het wel overleefd ...
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
heeft tie het wel overleefd ...
Klik om te vergroten...
Jazeker hij leefde weer erna ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ˜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebruiker 0012685732 zei:
ik ben verliefd op muziek, drugs en integere kanjers.. wat ben ik dan?

oh en intiem contact.. fysiek en/of geestelijk..
Klik om te vergroten...
Dat heet een mens zijn met een brein, zoeken naar dopamine triggers en vermijden van schade.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Dat heet een: menszijnmeteenbreinzoekennaardopaminetriggersenvermijdenvanschadeseksueel..
Klik om te vergroten...

aahh, juistem
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
maar om ons leven een beetje richting te kunnen geven zullen we dingen moeten defieneren
Klik om te vergroten...
Hoezo? Moet jij jouw individuele complexiteit afstompen tot de oppervlakkige definities van de kuddedieren om je heen?
Dirkjan zei:
Maar dat betekent niet dat het met ijzeren palen vaststaat in de grond. Meer een soort houten hek, dat kan je altijd nog veranderen.
Klik om te vergroten...
Waarom een hek neerzetten? Hoe wil je dat hek nuttig plaatsen als je niet weet waar jouw erf eindigt?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Hoezo? Moet jij jouw individuele complexiteit afstompen tot de oppervlakkige definities van de kuddedieren om je heen?
Klik om te vergroten...
Nee, ik definieer dingen omdat ik me dan beter kan navigeren, dat staat niet vast maar is een hulpmiddel. En waar haal je kuddedieren opeens vandaan? Ik heb het alleen over dingen definieren die deel uitmaken van je persoonlijkheid. Als ik daarvoor tijdelijk met een kudde mee moet lopen dan doe ik dat. Het leven is een grote ontdekkingstocht van je eigen psyche, en alles wat je ervaart kan je gebruiken om jezelf beter te begrijpen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Ah ja daar heb ik dan ook nooit last vanโ€ฆ
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar het was een voorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."