#1
Ja we zijn ook geen afvalforum, schei toch uit zeg. Betekent niet dat er geen compleet andere topics worden geopend, enige dat ik aangeef is dat de titel van DIT topic mij (en mijn eetprobleem) heel erg triggerT en dat ik me niet kan voorstellen dat ik daar alleen in ben. Terwijl er al topics zijn waarin dit gedeeld wordt en waarin gezondheid, sporten en eten, vanuit een veel positievere positie benaderd wordt. Soms is afvallen gewoon levensgevaarlijk, evengoed als hart en vaat ziekten. En het triggert eigenlijk elke keer dat ik het topic naar boven zie komen dus challas✌🏻