#1
Iemand toevallig ervaring met q10 en of EDTA?
Was het niet zo dat de werking nog niet bewezen was? Zou wel grappig zijn als de overheid het dan alsnog op recept doet😆Sla maar vast in. Schijnt dat ze dit exclusief bij de apotheek op recept willen gaan verkopen.
Lees dit boek a.u.bWas het niet zo dat de werking nog niet bewezen was? Zou wel grappig zijn als de overheid het dan alsnog op recept doet😆
Rusta of Ruval van het merk BloemVond dit inderdaad ook wel een goeie, wilde dit in de titel zetten maar kan niet. Of mijn domme O-PCE kop snapt niet hoe hij zijn eigen post kan aanpassen🤷
Wat voor rustgevende kruiden zijn dat?
Ik hoop voor je dat de ontwenningsverschijnselen meevallen met het stoppen van die rotzooi.
Ikzelf ben er 6 weken ellendig van geweest, ondanks een geleidelijke afbouw van de benzo's in een kliniek.
Ik werd eerst overgezet naar diazepam, en toen iedere 3 dagen er iets vanaf.
Alle sterkte toegewenst!
hoop het ook, vorig jaar afbouwen met Lorazepam en Oxazepam was al een hel, echt heel ziek van afkickverschijnselen geweest.
Maar alsnog ben ik echt bang voor die afkick🫣😓
Noot:
Daar mag je gerust bang voor zijn.
Ik weet niet of je hoge doses nam, maar je zult wel door iets heen moeten bijten....
Dat heeft weer als voordeel dat je straks als je clean bent, je jezelf wel tien keer zult bedenken alvorens opnieuw aan die benzo's te gaan.
O jee. Dan wordt het hoog tijd om er iets aan te doen!
Niet iedereen koopt als een kip zonder kop vitaminen. Maar nee, klopt inderdaad. Wellicht dat jij een goed voedingspatroon hebt maar de gemiddelde Nederlander eet bijvoorbeeld nog steeds te weinig groenten en vezels dus daar vertrouw ik echt niet op. Maar uiteindelijk moet iedereen dat voor zichzelf in de gaten houden.De meeste vitaminen zitten in een gevarieerd voedingspatroon dat volstaat als gezond. Aandoening en ziektes daargelaten, heel veel supplementen zijn eigenlijk gewoon kostbare urine. Het is een scam, en zonder huisarts en onderzoek ben je gewoon een meeloper omdat je het hoort van mensen.
Nogmaals, niet alle supplementen. Diabetes bijvoorbeeld, of vitaminen b12 bij teveel alcohol gebruik.
De meeste vitaminen zitten in een gevarieerd voedingspatroon dat volstaat als gezond. Aandoening en ziektes daargelaten, heel veel supplementen zijn eigenlijk gewoon kostbare urine. Het is een scam, en zonder huisarts en onderzoek ben je gewoon een meeloper omdat je het hoort van mensen.
Nogmaals, niet alle supplementen. Diabetes bijvoorbeeld, of vitaminen b12 bij teveel alcohol gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."