#1
Thanks.Mijn medeleven! Hoop dat je hersteld, van deze ervaring. En ondanks wat hij heeft gedaan, hij de hulp krijgt die ie nodig heeft, en dit soort situaties kan voorkomen in de toekomst!
Ja ik heb hem vergeven (en ook mijzelf) ik hoop dat hij gelukkig is.
En ik heb weer een hoop geleerd over mijzelf en mensen ansich.
Mensen zijn niet hun gedrag en soms gedrag zit zo ontzettend diep. Zeker als mensen trauma's hebben en daar niks/weinig mee doen. En sommige dingen zullen misschien wel permanente schade hebben gebracht in het kinder breintje.
Maja ookal hebben mensen trauma's wil natuurlijk niet zeggen dat ze dan maar andere mensen iets moeten aandoen.