#1
idd heb ik ook welGelegenheidsgebruiker zei:SpacingBen zei:het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...
Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)
Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is![]()
Hoe zit dat bij jullie?
Met wiet ben je meer jezelf?
Als ik stoned ben en ik kijk in de spiegel is het niet mezelf wat k zie.. Ik wordt dr veel onzekerder door enzo, ik kijk zelfs anders tegen mn uiterlijk aan als ik stoned ben.. Het klinkt raar maar ik vind mezelf lelijker als ik stoned ben (en dat heeft niet te maken met halve oogjes oid ik zie er dan gewoon hetzelfde uit als normaal)
Ook heb ik steeds het gevoel dat alles wat ik zeg raar is en dat ik er niet uit zie al ben ik in gezelschap en k ben knetterstoned..
Dat laatste heb ik niet altijd natuurlijk maar dat 1e wel..
Iig ik deed het ook elke dag ben nu 4 dagen gestopt (is sinds de zomervakantie niet meer voorgekomen dat ik langer dan 2 dagen achter elkaar geen joint heb gerookt en daarvoor ook minstens een jaar niet.. alleen 2 weken vakantie in turkije helemaal nix)
Iig om ff terug te komen op alcohol..
Bij mezelf vind ik het geweldig maar ik haat mensen die er niet mee om kunnen gaan.. Tuurlijk ben ik ook wel is zo ver heen geweest dat ik niet meer wist wat ik deed maar toen kende ik mn grenzen nog niet ..
Maar sommige mensen die zuipen zich elk weekend t lazerus en worden dan irritant/agressief/handtastelijk etc. etc. etc.
Schijtziek wordt ik ervan.. en TOCH is alcohol legaal ..
Het uitgaansgeweld zou met 90 % afnemen als er geen alcohol meer werd geschonken denk ik en het aantal verkeersdoden ook aanzienlijk..
Maarja dan denk ik maar zo wat is uitgaan zonder alcohol haha .. denk dat er dan nog maar weinig mensen uitgaan
rook nu ondertussen al van mijn 14de en vanaf mijn 16de zo goed als iedere dag en ben nu 20
ben nu ook sinds 2 weken fel gemindert
op 2 weken 3 of 4 jointen anders zijn het er minstens 20
merk echt ongeloofelijk fel da uw goesting voor dingen te doen enzo heel fel zijn aan het terugkomen
veel actiever, beter redeneren en ge geraakt beter uit uw woorden,
smorgens opstaan gaat veel beter heb geen uur meer nodig voor wakker te worden.
hopen da ik het uithou
en van alcohol is idd heel fijn als je het binnen de perken houd.
ik haat echt die mensen die pertotal zat zijn, zijn meestal de grootste klootzakken die er zijn.
en verbeter me als ik verkeerd ben maar da hebben ze toch gezegd op katarsis (afkickcentrum) dat als je verslaafd bent aan alcohol dat dat de enige drugs is waar je letterlijk door je afkick kan doodgaan.
alcohol heeft de zwaarste lichamelijke afkick
)Met alcohol heb ik altijd dat ene leuke momentje die een half uur duurt dat ek mooi zat ben.. en dan gaat gewoon bergaf begin ek misselijk te worden gewoon door teveel te drinken