Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is flex!

Alcohol is flex!

84 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
haha mmm, dan is er in ieder geval wel sprake van verstandig gebruik dan :)
Klik om te vergroten...

Hehe :tongueout: bangelijk om te horen :sunglasses:
En da voor e 14 jarige éh mense
Jaja zegge da ze der nix van afwete :)
Geloof mij .. ik heb alle info-sites waar et woord xtc in voorkwam, eerst geleze voor ik mn eerste pil heb genome :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja goed zo.. maar doe je dti elke week? dan is dit helemaaaal nie goed hoor en 14 jaar is wel zeer jong om al aan xtc te beginne hoor
Klik om te vergroten...

Bijna elke week .. Nu zitk effe in e pauze van 1.5 maand
Enja .. 14 jaar is ook jong om elk weekend naar de discotheek te gaan tot 7u ..
Pff.. I dont care.. Tis ni dak er van vermager want eten doe ik genoeg
En kben der ook nie aan verslaafd want ik kan gerust e weekendje gaan
zonder pille en mij even goed amusere..
xxxx
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd dat wou ik zeggen was nogal high gister :grin:
x
xardasLid
01-01-2024, 00:00
#3
En je dronken kung-fu stijl werkt natuurlijk beter :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...

Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)

Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is :cry:

Hoe zit dat bij jullie?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee alcohol is niet flex :P xtc is flex :grin:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind weinig aan alcohol. Saai. Paar glazen vind ik wel aardig maar meer niet. Is lang geleden dat ik echt veel heb gedronken.

Alcohol is ook zo schadelijk, het is de enige drug die hersencellen echt vernietigt (de rest kan de hersencellen beschadigen).

Dus drank is niet mijn grote hobby. Heb ook teveel ellende gezien met alcoholisten in mijn directe omgeving. En de meeste problemen (agressie) bij het uitgaan onstaan door gebruik van alcohol.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...

Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)

Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is :cry:

Hoe zit dat bij jullie?
Klik om te vergroten...

Zal ik het even vertalen, naar wat je nu eigenlijk zegt?

Het geeft me valse hoop
Het maakt me agressief
Het maakt me geestelijk kwetsbaar
Zie valse hoop.
Het stelt persoonlijke problemen uit.


Niet dat ik alcohol gebruik afkeur, of de motivatie niet begrijp. Maar je moet wel inzien dat het gevaarlijk is. :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nja alcohol kan wel eens leuk zijn maar het kan ook redelijk uit de hand lopen, ga maar eens naar fuif.. en wie zijn het dan altijd die boel zoeken? ja de grootste dronkaards..(er zijn natuurlijk ook mensen als ze veel zuipen dat je er goed mee kan lachen :mrgreen: )Met alcohol heb ik altijd dat ene leuke momentje die een half uur duurt dat ek mooi zat ben.. en dan gaat gewoon bergaf begin ek misselijk te worden gewoon door teveel te drinken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcohol is leuk maar niet iedereen kan er mee omgaan
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
Klik om te vergroten...

Kan ik me voorstellen...als je moet kiezen tussen veel of geen alcohol is dat laatste natuurlijk weer gezonder! :)

Toen ik in Madrid woonde dronk iedereen daar 's middags een paar glazen alcohol. Ik heb ook wel eens een paar lekkere margaritha's gepakt maar de drang om na de lunch weer hard te werken ontbreekt dan toch :flushed:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Begrijpelijk, het is altijd gesellie als je wat gedronken hebt. Ik drink wel tijdens mijn werk, maar als ik ergens ben dat me wel kan bekoren heb ik echt geen zin meer om te gaan werken. Om dat gevoel tegen te gaan doe ik het ook gewoon niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Christiaan18 zei:
Party_Princezz zei:
dallandra zei:
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat een meisje van 14! elke week xtc slikt!
als het op die leeftijd al begint..en dan al elke week... :wave:
ja sorry hoor!
Klik om te vergroten...

De meeste mensen die ik ken en op hun 14e zijn begonnen,
zijn op hun 16e volledig clean en hebbe der geen behoefte meer aan ...
Klik om te vergroten...

kan je toch beter rustig ermee aan doen. bijv om de 2 maand of langer!. dan hoef je niet op je 16 te stoppen en kan je er veel langer van genieten. ga je eerst 2 jaar intensief gebruiken en dan ben je kapot en heb je er niks meer aan. doe het dan rustig en geniet ervan tot je 20 of langer :grin: heb je er veel meer aan en dan blijft het speciaal
Klik om te vergroten...
ik zou het niet beter kunnen zeggen!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)
Klik om te vergroten...

ontopic??
dit topic ging over bier ! :mrgreen:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
dallandra zei:
SpacingBen zei:
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)
Klik om te vergroten...

ontopic??
dit topic ging over bier ! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja z'n ontopic verhaal was behoorlijk offtopic :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)
Klik om te vergroten...
Bende de weg kwijt jongen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe, t valt te overzien :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
weed versterkt je negatieve kanten en versterkt je positieve kanten

alcohol vermindert ja negatieve kanten en vermindert je positieve kanten :)

zo zie ik het toch een beetje
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
weed versterkt je negatieve kanten en versterkt je positieve kanten

alcohol vermindert ja negatieve kanten en vermindert je positieve kanten :)

zo zie ik het toch een beetje
Klik om te vergroten...

Zo zie ik het ook steeds meer :grin:

Als ik stoned ben in gezelschap, ben ik poeslief etc en lach veel...

In het verkeer echter, wordt ik snel agressief en maak veel overtredingen etc...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."