Gelegenheidsgebruiker zei:
SpacingBen zei:
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...
Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)
Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is
Hoe zit dat bij jullie?
Met wiet ben je meer jezelf?
Als ik stoned ben en ik kijk in de spiegel is het niet mezelf wat k zie.. Ik wordt dr veel onzekerder door enzo, ik kijk zelfs anders tegen mn uiterlijk aan als ik stoned ben.. Het klinkt raar maar ik vind mezelf lelijker als ik stoned ben (en dat heeft niet te maken met halve oogjes oid ik zie er dan gewoon hetzelfde uit als normaal)
Ook heb ik steeds het gevoel dat alles wat ik zeg raar is en dat ik er niet uit zie al ben ik in gezelschap en k ben knetterstoned..
Dat laatste heb ik niet altijd natuurlijk maar dat 1e wel..
Iig ik deed het ook elke dag ben nu 4 dagen gestopt (is sinds de zomervakantie niet meer voorgekomen dat ik langer dan 2 dagen achter elkaar geen joint heb gerookt en daarvoor ook minstens een jaar niet.. alleen 2 weken vakantie in turkije helemaal nix)
Iig om ff terug te komen op alcohol..
Bij mezelf vind ik het geweldig maar ik haat mensen die er niet mee om kunnen gaan.. Tuurlijk ben ik ook wel is zo ver heen geweest dat ik niet meer wist wat ik deed maar toen kende ik mn grenzen nog niet ..
Maar sommige mensen die zuipen zich elk weekend t lazerus en worden dan irritant/agressief/handtastelijk etc. etc. etc.
Schijtziek wordt ik ervan.. en TOCH is alcohol legaal ..
Het uitgaansgeweld zou met 90 % afnemen als er geen alcohol meer werd geschonken denk ik en het aantal verkeersdoden ook aanzienlijk..
Maarja dan denk ik maar zo wat is uitgaan zonder alcohol haha .. denk dat er dan nog maar weinig mensen uitgaan
haha, toch gek dat ik mezelf nu zo ontzettend goed in jou herken! (heb ik normaal alleen bij minne
![:grin:]()
)
Maareh, ook ik wordt in (onbekend) gezelschap vaak FUCKING onzeker. Hoe ziet m'n haar er uit? Shit, deze broek zit wel lekker, maar kut, hij ziet er eigenlijk helemaal niet uit! Oh god, die vent die zal wel de raarste dingen over mij denken zeg! als ik nu dit zeg, doe ik die ander daar dan wel een plezier mee, of doe ik het om dat ik het wil vertellen? etc etc.
Maar goed, ik ken je helaas niet in het echt, maar ik denk dat dit (net als bij mij) met een niet zo'n leuke (of meerderen) gebeurtenis in je verleden te maken heeft. (ben je net als ik vroeger gepest?)
Maar goed. Ik heb dus nu ook KNETTER leren omgaan met al deze onzekerheden en weet ik veel wat voor shit allemaal. Het lijkt volgens sommigen misschien onmogelijk, maar in de tijd dat ik elke dag geblowd heb, lijkt de tijd in een stroomversnelling te zijn gegaan. (hoe wou je anders verklaren dat ik binnen een half jaar zo ontzettend veel over de mens te weten ben gekomen?) Maar goed, jammer dat jij niet knetter hebt kunnen omgaan met al die onzekerheden over je uiterlijk enzo.
Ik weet in ieder geval dat ik nu mijn ego alleen maar opkrik als ik blow. (vooral in mijn eentje is dit het geval)
Op een of andere manier voel ik mij knetter zo super intelligent. Sterker nog, volgens mij ben ik gewoon veel slimmer als ik knetter ben. (heb al velen goede cijfers gehaald voor herkansingen waarvan ik nooit verw8 had dat ik er een voldoende voor zou halen.)
Maar goed, nu stop ik. Als je verder nog meer wil weten over mijn ervaringen met wiet. (en waarom ik me er eigenlijk altijd goed bij voel) dan moet je me maar pm'en met een paar doelgerichte vragen
Nog steeds gestopt trouwens?