#1
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
Mac... zei:Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
ik zou het niet beter kunnen zeggen!Christiaan18 zei:Party_Princezz zei:dallandra zei:ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat een meisje van 14! elke week xtc slikt!
als het op die leeftijd al begint..en dan al elke week...![]()
ja sorry hoor!
De meeste mensen die ik ken en op hun 14e zijn begonnen,
zijn op hun 16e volledig clean en hebbe der geen behoefte meer aan ...
kan je toch beter rustig ermee aan doen. bijv om de 2 maand of langer!. dan hoef je niet op je 16 te stoppen en kan je er veel langer van genieten. ga je eerst 2 jaar intensief gebruiken en dan ben je kapot en heb je er niks meer aan. doe het dan rustig en geniet ervan tot je 20 of langerheb je er veel meer aan en dan blijft het speciaal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."