Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is flex!

Alcohol is flex!

84 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.
Klik om te vergroten...

Kan ik me voorstellen...als je moet kiezen tussen veel of geen alcohol is dat laatste natuurlijk weer gezonder! :)

Toen ik in Madrid woonde dronk iedereen daar 's middags een paar glazen alcohol. Ik heb ook wel eens een paar lekkere margaritha's gepakt maar de drang om na de lunch weer hard te werken ontbreekt dan toch :flushed:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Begrijpelijk, het is altijd gesellie als je wat gedronken hebt. Ik drink wel tijdens mijn werk, maar als ik ergens ben dat me wel kan bekoren heb ik echt geen zin meer om te gaan werken. Om dat gevoel tegen te gaan doe ik het ook gewoon niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Christiaan18 zei:
Party_Princezz zei:
dallandra zei:
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat een meisje van 14! elke week xtc slikt!
als het op die leeftijd al begint..en dan al elke week... :wave:
ja sorry hoor!
Klik om te vergroten...

De meeste mensen die ik ken en op hun 14e zijn begonnen,
zijn op hun 16e volledig clean en hebbe der geen behoefte meer aan ...
Klik om te vergroten...

kan je toch beter rustig ermee aan doen. bijv om de 2 maand of langer!. dan hoef je niet op je 16 te stoppen en kan je er veel langer van genieten. ga je eerst 2 jaar intensief gebruiken en dan ben je kapot en heb je er niks meer aan. doe het dan rustig en geniet ervan tot je 20 of langer :grin: heb je er veel meer aan en dan blijft het speciaal
Klik om te vergroten...
ik zou het niet beter kunnen zeggen!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."