Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is flex!

Alcohol is flex!

84 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou het verschilt natuurlijk per persoon heel erg

partys en uitgaan ga ik eigenlijk sowieso meestal heel erg uit mn dak mdma maakt t natuurlijk wel super ( zo werkt dat middel nou eenmaal :) ). maar als ik de dag erna bekijk heb ik met wat ephedra en of alcohol en of joints eigenlijk net zo naar mn zin gehad alleen op een andere manier.
ik begrijp wel dat je in de discotheek xtc neemt maar persoonlijk vind ik dat zonde omdat ik van mezelf weet dat ik niet te vaak xtc wil nemen ivm schadelijke gevolgen waar ik geen zin heb .
xtc thuis met goede vrienden of echt op een mega grote party vind ik veel leuker en heb ik veel meer aan mn pilletje.

dus wacht ik liever op toffe gelegenheden want voor tzelfde geld kom je twee weken later verzeild geraakt op 1 of andere space paradijsparty waar je de wiet droog van de planten kan plukken de zegels per brief gestuurd worden en de xtc je door 3 engelen die zwemmen in water van geluk.
waar de vruchtenfrisdrank appel persik met infuus word toegediend en uiteraard chocolade banken om in weg te smelten en natuurlijk een Douche van die goddelijke drugs Water( het effect van van water is : reinigen ,schadelijke gevolgen : Niet , drugs is verwant aan : LSD ).
en dan word je ook nog eens naar de wolken gebracht die je achteraf naar huis brengen.

toch zonde om dan niet te nemen omdat ik dan al met mezelf afgesproken heb tussenpauzes te nemen tussen de keren slikken en vorige week in de discotheek al gedaan had omdat ze deze avond vette muziek draaide ofzo :wave:


sorry mijn reply hoort eigenlijk in sectie de coffeeshop :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
bne het met je eens. in de disco is het vast ook leuk om xtc te nemen waar niet:P. maar op een groot feest heeft het veel meer voor mij. in een disco staan ook niet zo gek veel mensen strak. tenmiste hier niet:). op een feest heb je zo veel contact met mede gebruikers wat ik ook helemaal geweldig vind. en de grote feesten hebben veel meer sfeer en uitstraling waardoor het toch nog veel toffer wordt
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd dat wou ik zeggen was nogal high gister :grin:
x
xardasLid
01-01-2024, 00:00
#4
En je dronken kung-fu stijl werkt natuurlijk beter :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...

Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)

Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is :cry:

Hoe zit dat bij jullie?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee alcohol is niet flex :P xtc is flex :grin:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind weinig aan alcohol. Saai. Paar glazen vind ik wel aardig maar meer niet. Is lang geleden dat ik echt veel heb gedronken.

Alcohol is ook zo schadelijk, het is de enige drug die hersencellen echt vernietigt (de rest kan de hersencellen beschadigen).

Dus drank is niet mijn grote hobby. Heb ook teveel ellende gezien met alcoholisten in mijn directe omgeving. En de meeste problemen (agressie) bij het uitgaan onstaan door gebruik van alcohol.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...

Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)

Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is :cry:

Hoe zit dat bij jullie?
Klik om te vergroten...

Zal ik het even vertalen, naar wat je nu eigenlijk zegt?

Het geeft me valse hoop
Het maakt me agressief
Het maakt me geestelijk kwetsbaar
Zie valse hoop.
Het stelt persoonlijke problemen uit.


Niet dat ik alcohol gebruik afkeur, of de motivatie niet begrijp. Maar je moet wel inzien dat het gevaarlijk is. :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nja alcohol kan wel eens leuk zijn maar het kan ook redelijk uit de hand lopen, ga maar eens naar fuif.. en wie zijn het dan altijd die boel zoeken? ja de grootste dronkaards..(er zijn natuurlijk ook mensen als ze veel zuipen dat je er goed mee kan lachen :mrgreen: )Met alcohol heb ik altijd dat ene leuke momentje die een half uur duurt dat ek mooi zat ben.. en dan gaat gewoon bergaf begin ek misselijk te worden gewoon door teveel te drinken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcohol is leuk maar niet iedereen kan er mee omgaan
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tuurlijk is het af en toe leuk om je flink te bezatten, maar denk er wel aan dat je ook nog een echt leven hebt en dat je niet voor altijd in een droomwereld kunt blijven leven.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
SpacingBen zei:
het geeft me zelfvertrouwen (die ik eigenlijk niet echt heb)
Het geeft me een energie stoot!
Het maakt muziek agressiever(vooral hardcore)
het maakt me emotioneler!
Het geeft me meer innerlijke kracht(misschien lijkt dat alleen maar zo)
En het laat me vergeten...

Met wiet ben ik eigenlijk veel meer mezelf (en dat is niet altijd leuk!:P)

Jammer dat alcohol zo gevaarlijk is :cry:

Hoe zit dat bij jullie?
Klik om te vergroten...

Zal ik het even vertalen, naar wat je nu eigenlijk zegt?

Het geeft me valse hoop
Het maakt me agressief
Het maakt me geestelijk kwetsbaar
Zie valse hoop.
Het stelt persoonlijke problemen uit.


Niet dat ik alcohol gebruik afkeur, of de motivatie niet begrijp. Maar je moet wel inzien dat het gevaarlijk is. :)
Klik om te vergroten...

JA dat heb je goed vertaald:)

Toch heb ik de meeste meisjes gekregen onder invloed van alcohol en tevens mijn eerste joint mee gekregen! :P

En beter praten met bepaalde vrienden gaat ook beter (met name degene die niet open staan voor dingen:P)

Maar dat zegt niks over het feit dat ook IK alcohol ontzettend gevaarlijk vindt!

Daarom blow ik uit eindelijk wel liever (vind ik verstandiger)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad blowen vind ek veel relaxer, je gaat niet tegen iedereen die je niet kent beginnen roepen of dergelijke, je gaat gewoon veel binnenpretjes hebben :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou dan kom je er dus achter wat nuchter jou zwakke punten zijn.

dat is een van de beste eigenschappen van drugs en hier kun je dan nuchter aan gaan werken
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja zit ckr wat in!

Mijn zwakke punten zijn bijvoorbeeld:

Onzeker (met name als ik nieuwe mensen tegenkom)

en de rest pfffff ik ben niet knetteR:P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
Toch heb ik de meeste meisjes gekregen onder invloed van alcohol en tevens mijn eerste joint mee gekregen! :P
Klik om te vergroten...

Hehe, die meisjes heb je van te voren zeker ook zat gevoerd :wink:
Doe ik ook altijd :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
whahaaha nee dat hoeft dan weer niet :P Vind ze juist leuker als ze nuchter zijn :P Maar als ik zelf maar bezopen ben:P of het moet mijn vriendin zijn maja...
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha geeft niet, we zijn het in ieder geval eens:grin:
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacekonijn zei:
nou het verschilt natuurlijk per persoon heel erg

partys en uitgaan ga ik eigenlijk sowieso meestal heel erg uit mn dak mdma maakt t natuurlijk wel super ( zo werkt dat middel nou eenmaal :) ). maar als ik de dag erna bekijk heb ik met wat ephedra en of alcohol en of joints eigenlijk net zo naar mn zin gehad alleen op een andere manier.
ik begrijp wel dat je in de discotheek xtc neemt maar persoonlijk vind ik dat zonde omdat ik van mezelf weet dat ik niet te vaak xtc wil nemen ivm schadelijke gevolgen waar ik geen zin heb .
xtc thuis met goede vrienden of echt op een mega grote party vind ik veel leuker en heb ik veel meer aan mn pilletje.

dus wacht ik liever op toffe gelegenheden want voor tzelfde geld kom je twee weken later verzeild geraakt op 1 of andere space paradijsparty waar je de wiet droog van de planten kan plukken de zegels per brief gestuurd worden en de xtc je door 3 engelen die zwemmen in water van geluk.
waar de vruchtenfrisdrank appel persik met infuus word toegediend en uiteraard chocolade banken om in weg te smelten en natuurlijk een Douche van die goddelijke drugs Water( het effect van van water is : reinigen ,schadelijke gevolgen : Niet , drugs is verwant aan : LSD ).
en dan word je ook nog eens naar de wolken gebracht die je achteraf naar huis brengen.

toch zonde om dan niet te nemen omdat ik dan al met mezelf afgesproken heb tussenpauzes te nemen tussen de keren slikken en vorige week in de discotheek al gedaan had omdat ze deze avond vette muziek draaide ofzo :wave:


sorry mijn reply hoort eigenlijk in sectie de coffeeshop :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...


Ok .. Begrijp ik wel hoor :wink:
Maar ik ga nooit naar zo een feeste :)
Et enigste waar ik momenteel alleen naartoe ga is de discotheek
En ik pak ook alleen maar xtc .. Voor de rest geen enkele drugs
(of je moest sigaretten meerekenen :wink: )
Want ik drink amper alcohol .. Misschien 1 drankje per maand ofzo ..
Dus ik vind dat et best nog wel meevalt, maar ik begrijp je standpunt wel
xxxx
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tsja Antidpressiva is net zo slecht als XTC volgens mij dus tsja...

Maja dan moet je ook maar een kwart pilletje nemen per week :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."