#1
Nop, nog nooit iets van alcohol bewust weggegoten.
Wel al eens speed bewust in het riool laten vallen.
Wel al eens speed bewust in het riool laten vallen.
ThunderBunny zei:Jazeker heb ik alcohol wel eens door de wc gespoelt als ik moet zeiken!hahahahah
![]()
Niet alleen hier.SpacingBen zei:Wat een onzin heb ik gelult in dit topic
Deranged zei:Niet alleen hier.SpacingBen zei:Wat een onzin heb ik gelult in dit topic
SpacingBen zei:Het liefst zou ik op dit moment mijn 3 aangeschafte halve liter AH blikken bier door de plee spoelen! Wat een onzin heb ik gelult in dit topic, alsof ik nuchter niet genoeg bullshit praat![]()
Ach ja, tenminste ben ik me daar zelfs aangeschoten nog bewust van![]()
Deranged zei:Daar heb ik geen drugs voor nodig.
Freezing zei:shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P
miss. valt het me later weer in xD
Me~plantu~isme~moat zei:ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."