Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

Heb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

78 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nop, nog nooit iets van alcohol bewust weggegoten. :)
Wel al eens speed bewust in het riool laten vallen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ook nog nooit alcohol expres weg gedaan, wel zondag m'n laatste wiet weggegeven :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ThunderBunny zei:
Jazeker heb ik alcohol wel eens door de wc gespoelt als ik moet zeiken! :mrgreen: hahahahah :wave:
Klik om te vergroten...

Hehehe dat heb ik ook wel eens, voornamelijk de volgende ochtend.. dan sta je te zeiken in die plee en dan denk je zo van *snif* *snif* ik ruik bier :sunglasses:

En verder heb ik t ook wel eens door de gootsteen gespoeld.. bijv. als je helemaal lam bent en je gaat alles opruimen en dan kom je ineens nog halfvolle flesjes/blikken tegen, en niemand weet dan nog van wie die is.. dus dan gooi ik het maar weg
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee.

Alleen zoals spacekonijn zei, half-lege blikken na een feestje.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het liefst zou ik op dit moment mijn 3 aangeschafte halve liter AH blikken bier door de plee spoelen! Wat een onzin heb ik gelult in dit topic, alsof ik nuchter niet genoeg bullshit praat :grin:

Ach ja, tenminste ben ik me daar zelfs aangeschoten nog bewust van :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Wat een onzin heb ik gelult in dit topic
Klik om te vergroten...
Niet alleen hier.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
SpacingBen zei:
Wat een onzin heb ik gelult in dit topic
Klik om te vergroten...
Niet alleen hier.
Klik om te vergroten...

kon t verwachte nie? zal wel aan uwe spiegel liggen ofzo? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
Het liefst zou ik op dit moment mijn 3 aangeschafte halve liter AH blikken bier door de plee spoelen! Wat een onzin heb ik gelult in dit topic, alsof ik nuchter niet genoeg bullshit praat :grin:

Ach ja, tenminste ben ik me daar zelfs aangeschoten nog bewust van :wink:
Klik om te vergroten...

Moet je niet meer zat op het forum gaan posten...is voor iedereen beter.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja kom we gaan een nieuwe regel invoeren:
Alleen nog maar op DF als je nuchter bent!!





:confused:






Dacht het ook!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar er worden niet meer zulke bizarre topics geopend.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar heb ik geen drugs voor nodig.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is bekend :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Daar heb ik geen drugs voor nodig.
Klik om te vergroten...

In je speed-periode waren de topics toch heel wat levendiger..
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P

miss. valt het me later weer in xD
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freezing zei:
shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P

miss. valt het me later weer in xD
Klik om te vergroten...

En welke drugs gebruikt U in overmaat? :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een rare vraag is dit toch.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Me~plantu~isme~moat zei:
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
Klik om te vergroten...

m.a.w. ge kotst het trug uit...

door de plee spoelen zou ik niet doen, ik zou het aan iemand aanbieden... en moest er niemand het aannemen kiepr ik het in de pombak, das dichterbij dan het wc en als ge toch uw pint nie opkrijgt, ga ge wrs nie ver meer gerake :tongueout:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#19
of hij pist et weer uit hea :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."