#1
shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P
miss. valt het me later weer in xD
miss. valt het me later weer in xD
Freezing zei:shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P
miss. valt het me later weer in xD
Me~plantu~isme~moat zei:ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee

Mac... zei:Nee niet mee eens, wrm zou alcohol ineens zo misdadig zijn,.
Vanwaar je antipathie tegen alcohol,
ksnap het niet
1 slechte ervaring kan je mening toch niet zo zwaar veranderen
en kom niet aan met dat het HD is, want ephedera is ook een HD
hahahahah 
Bal0n zei:Ben, waarom gebruik jij uberhaupt? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."