Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

Heb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

78 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P

miss. valt het me later weer in xD
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freezing zei:
shit ik weet niet meer wat ik wou typen =P

miss. valt het me later weer in xD
Klik om te vergroten...

En welke drugs gebruikt U in overmaat? :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een rare vraag is dit toch.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Me~plantu~isme~moat zei:
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
Klik om te vergroten...

m.a.w. ge kotst het trug uit...

door de plee spoelen zou ik niet doen, ik zou het aan iemand aanbieden... en moest er niemand het aannemen kiepr ik het in de pombak, das dichterbij dan het wc en als ge toch uw pint nie opkrijgt, ga ge wrs nie ver meer gerake :tongueout:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
of hij pist et weer uit hea :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Das nou net de lol :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahaha
Dan neemt het aantal bezoekers grándioos aff :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha wijn, goedkope wijn, zeg maar niks meer :grin:

ALCOHOL VERNIETIGEN IS ALTIJD EEN GOEDE DAAD DAMES EN HEREN!!!

CANNABIS VERNIETIGEN IS ALTIJD EEN MISDAAD!

Ook als je wil stoppen moet je gewoon wiet in huis hebben, want als je dan stopt weet je dat je het ECHT kan..

en ook gewoon in de coffeeshop gaan zitten niks mis mee...

hey w8 eens, dit ging oiver alcohol!

Mensen spoel alle alcohol die je hebt maar door de plee en zeg nee!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee niet mee eens, wrm zou alcohol ineens zo misdadig zijn,.
Vanwaar je antipathie tegen alcohol,
ksnap het niet
1 slechte ervaring kan je mening toch niet zo zwaar veranderen
en kom niet aan met dat het HD is, want ephedera is ook een HD
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je zo groot bent om er (nog) 1 open te trekken,moet je hem ook maar leegzuipen is mijn motto!!! :P :P :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Nee niet mee eens, wrm zou alcohol ineens zo misdadig zijn,.
Vanwaar je antipathie tegen alcohol,
ksnap het niet
1 slechte ervaring kan je mening toch niet zo zwaar veranderen
en kom niet aan met dat het HD is, want ephedera is ook een HD
Klik om te vergroten...

Het is meer dat alcohol DE HELE MENSHEID kapot zou kunnen maken, en een deel ook al kapot gemaakt heeft...

En ik heb met alcohol meerdere slechte ervaringen... En elke keer als ik me al klote voel dan naait alcohol me nog een keertje extra! (omdat het me dit zegt: MEER MEER MEER, JE MOET JE DOOD DRINKEN!)

ja ik overdrijf uiteraard weer. Maar alcohol is gewoon ziekelijk gevaarlijk...

En ephedra voelt iig niet als harddrugs. (zo gek veel voel ik er niet van, kan er alleen wel heel veel meer mee doen op een dag!:grin:)

En zo kan je Cannabis ook wel gewoon een Harddrugs noemen... Opzich zie ik dat ook eerder als een Harddrugs, aangezien ik daar de hele fucking nacht van wakker gelegen heb omdat ik het NIET gebruikt had...

Van ephedra moet ik de vervelende gevolgen nog ervaren. (ja, dat moet ik echt zelf onderzoeken, opzich is er op inet niet heel veel over te vinden.)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazeker heb ik alcohol wel eens door de wc gespoelt als ik moet zeiken! :mrgreen: hahahahah :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha van het zuipen?:P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee,zonde!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
jullie zijn gewoon door de alcohol bezeten...
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#17
weetje wat het is, mijn ouders doen nooit moeilijk over alcohol. Mijn vader verteld zelfs trots aan mijn ooms en tantes dat hij me al een paar keer ergens dronken heeft opgehaald. Niemand doet daar moeilijk over, maar over drugs, hoo maar. Als ik blow vinden mijn ouder sdat veeel erger dan dat ik drink (ze weten het wel). En daar heb ik al vaker een discussie over gehad, ik ben namenlijk van mening dat dronkenheid slechter is dan stoned zijn. Maar alcohol wordt gewoon algemeen geaccepteerd, en thc niet... en dat slaat nergens op.

PS. Ik zou noooit drank door de plee gooien:P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben, waarom gebruik jij uberhaupt? :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Ben, waarom gebruik jij uberhaupt? :P
Klik om te vergroten...

haha dus die gedachte gaat er laatste tijd in jouw om?

Waarom? Omdat ik er van leer, omdat ik er meer door kan betekenen omdat ik meer begrijp.... etc etc...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nouja, gaat niet de laatste tijd in mij om, maar ik bedacht me dat zojuist. Elke keer is het:

Alcohol rockt!
uppers zijn slecht!
Ephedra is gaaf!
Alcohol ruk!

vandaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."