Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

Heb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

78 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een rare vraag is dit toch.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Me~plantu~isme~moat zei:
ja, vanuit de fles(en) in mn maag en trugin de plee
Klik om te vergroten...

m.a.w. ge kotst het trug uit...

door de plee spoelen zou ik niet doen, ik zou het aan iemand aanbieden... en moest er niemand het aannemen kiepr ik het in de pombak, das dichterbij dan het wc en als ge toch uw pint nie opkrijgt, ga ge wrs nie ver meer gerake :tongueout:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
of hij pist et weer uit hea :beer:
A
AmAliveLid
01-01-2024, 00:00
#5
11e gebod:
Gij zult alchohol nooit door een andere gat dan het keelgat gooien. :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr.jiho zei:
dingen door het TOILET (plee sssjongejongejonge :P )
heb ik nog nooit gedaan, je krijgt er achteraf toch maar spijt van denk ik
Klik om te vergroten...

Een harddrugs door de plee spoelen is altijd een goede daad :)

En bij 3 bier zit j idd nog niet aan de harddrugs... Maarja, ik hou het daar vrijwel nooit meer bij dus dit was de beste oplossing! :grin:

Maja, of ik van de joint af kan blijven vandaag... :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog nooit iets door de plee gespoeld qua drugs ofzo wel bijna een ker een fles wodka in de gootsteen omgegooid maar we hadden nog een goed genoeg reactie vermogen :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja maar dan na t nuttigen :kots: like this :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcoholmisbruik vind ik het.
Het enige bier dat ik weggooi is bier dat al te lang staat om nog op te drinken.

Maar ken het wel, het een met het ander vervangen heeft idd weinig nut en denk dat je beter kan blowen dan kan zuipen.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
ja maar dan na t nuttigen :kots: like this :wink:
Klik om te vergroten...

yep, geld voor mij ook.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaa,
wel 1 keer gedaan
was met een vriendin, en ze was zo ongeloofelijk van de kaart, en ze wou maar blijven drinken en drinken, en ik werd er gek van, dus heb k de restanten alcohol door de plee gespoeld :mrgreen: :wave:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry maar bier door de plee spoelen is alcoholmisbruik

Ik heb dus nee gedaan
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
NOOIT! een schande is het
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elektronik_dynamite zei:
NOOIT! een schande is het
Klik om te vergroten...

Amen!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelegenheidsgebruiker zei:
Sorry maar bier door de plee spoelen is alcoholmisbruik

Ik heb dus nee gedaan
Klik om te vergroten...

Naäper :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
wel eens een paar flessen wijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha wijn, goedkope wijn, zeg maar niks meer :grin:

ALCOHOL VERNIETIGEN IS ALTIJD EEN GOEDE DAAD DAMES EN HEREN!!!

CANNABIS VERNIETIGEN IS ALTIJD EEN MISDAAD!

Ook als je wil stoppen moet je gewoon wiet in huis hebben, want als je dan stopt weet je dat je het ECHT kan..

en ook gewoon in de coffeeshop gaan zitten niks mis mee...

hey w8 eens, dit ging oiver alcohol!

Mensen spoel alle alcohol die je hebt maar door de plee en zeg nee!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee niet mee eens, wrm zou alcohol ineens zo misdadig zijn,.
Vanwaar je antipathie tegen alcohol,
ksnap het niet
1 slechte ervaring kan je mening toch niet zo zwaar veranderen
en kom niet aan met dat het HD is, want ephedera is ook een HD
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je zo groot bent om er (nog) 1 open te trekken,moet je hem ook maar leegzuipen is mijn motto!!! :P :P :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
Nee niet mee eens, wrm zou alcohol ineens zo misdadig zijn,.
Vanwaar je antipathie tegen alcohol,
ksnap het niet
1 slechte ervaring kan je mening toch niet zo zwaar veranderen
en kom niet aan met dat het HD is, want ephedera is ook een HD
Klik om te vergroten...

Het is meer dat alcohol DE HELE MENSHEID kapot zou kunnen maken, en een deel ook al kapot gemaakt heeft...

En ik heb met alcohol meerdere slechte ervaringen... En elke keer als ik me al klote voel dan naait alcohol me nog een keertje extra! (omdat het me dit zegt: MEER MEER MEER, JE MOET JE DOOD DRINKEN!)

ja ik overdrijf uiteraard weer. Maar alcohol is gewoon ziekelijk gevaarlijk...

En ephedra voelt iig niet als harddrugs. (zo gek veel voel ik er niet van, kan er alleen wel heel veel meer mee doen op een dag!:grin:)

En zo kan je Cannabis ook wel gewoon een Harddrugs noemen... Opzich zie ik dat ook eerder als een Harddrugs, aangezien ik daar de hele fucking nacht van wakker gelegen heb omdat ik het NIET gebruikt had...

Van ephedra moet ik de vervelende gevolgen nog ervaren. (ja, dat moet ik echt zelf onderzoeken, opzich is er op inet niet heel veel over te vinden.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."